Outfit->Collab

11:49:00 Moj mali kutak 8 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!


Danas radim, po prvi puta, collab sa jednom, pa mogu reći, jako finom i dobrom blogericom. Ona je od skora na ovim našim blogo sferama i ja sam, zaista, oduševljena njenim radom. Ukoliko još uvijek niste obavezno posjetite Ninin blog Nina Ni i zapratite je. 

Njena želja i ideja je bila da radimo outfit collab. Kako nisam imala mnogo vremena da potražim po netu sve one kombinacije koje mi se dopadaju, odlučila sam da uradim jedan outfit za večernje šetnje (ali može i za dnevne casual varijante). 

Ne zamjerite na fotkama jer nisam uspijevala da ih uradim sama, a momak mi nije mnogo zainteresovan za slikanje, a uz to tvrdi da je - ČISTI ANTITALENAT, mada ja mislim da ima tu talenta samo mu je mrsko pokrenuti se 😂

Kada odlazim u šetnju obično se držim one "minimalno je uvijek maksimalno". Kada to kažem zaista tako i mislim. Počev od šminke koja je jednostavna i klasična (podloga, puder (e da, pronašla sam puder u kamenu koji odgovara i suhoj koži, ali o tome u narednom postu), rumenilo, maskara, olovka za oči/eayliner i ruž). 

U ovim ljetnjim danima najviše volim da nosim šorceve, ali predveče volim da ga zamijenim sa laganim i udobnim haljinicama. Ovu sam kupila prošle godine preko jednog online sajta, ali sada neznam kako se zvao. Materijal je jaaako udoban i nježan. Najveći postotak zauzima viskoza i samo mali dio (5%) je likre. Ne znam koliko me pratite ali obožavam likru. Jeste da izgleda jako teška kao materijal, ali je mnogo udobna za nošenje. Još kao tinejdžerka obožavala sam haljinice od sirove likre. 

Huh, po mom običaju, ja se opet raspričala, ali evo završavam. Uživajte u Nininom blogu i još jednom - ne zaboravite da je posjetite i zapratite (klik), zaista je predivna.










Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

8 коментара:

  1. Hi dear thanks for following i am following you at google+ but i didn't find any gfc gadget 😕

    ОдговориИзбриши
  2. Nice photos dear.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Woow! Odličan outfit! Haljinica je baš prava ljetna *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. wow, looks really cool! flower patterns are always a great idea!

    ОдговориИзбриши
  5. Ma dqj, fotografije su izvrsne, veoma si simpaticna a i sjajan model za fotkanje, zaista. Haljinica je veoma lepa i bas u ovom letnjem fazonu. Jako mi se dopada i tvoja sminka. U celokupnosti, sjajan autfit post, mogla bi ih cesce raditi jer ti super ide.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.