Kako otvoriti Pay Pal račun

21:07:00 Moj mali kutak 5 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!


Došao je na red i post o online kupovini. Mnogi moji prijatelji i pratioci pitali su kako da kupuju preko interneta, pa sam odlučila da im odgovorim kroz dva posta. Jedan je o PayPal računu, a drugi o Načinu kupovine

Za otvaranje PayPal računa potrebna vam je Visa Elektron kartica. Ja sam imala jako loša iskustva sa otvaranjem računa pa ću skratiti priču i reći da je ponuda Raiffeisen banke bila najbolja od svih, tako da vam toplo preporučujem ovu banku. Pored jako ljubaznog osoblja cijena otvaranja računa je besplatna (potrebna je kopija lične i potvrda o prebivlištu - ne moraju biti ovjerene), ali se održavanje plaća 10,00 KM na godišnjem nivou.  Ukoliko želite da izbjegnete nepotrebno čekanje u redovima usluga internet bankarstva se dodatno naplaćuje 3,00 KM mjesečno (ukoliko planirate koristiti ovaj račun samo za kupovinu smatram da vam je internet bankarstvo nepotrebno). Poslije 7 dana dobijete svoju karticu i onda možete otvoriti PayPal nalog.


Nalog otvarate na PayPal stranici: https://www.paypal.com/ba/home
U gornjem desnom uglu nalazi se dugme Sign Up. Klikom na njega otvorićete novi prozor gdje birate vrstu naloga. Inače je označen standardni (lični) nalog, tako da tu ništa ne mijenjate i idete na narednu opciju.


U prvom polju označavate državu u kojoj je izdana kartica (u ovom slučaju riječ je o Bosni). U drugo polje unosite svoju mail adrasu (može bilo koja adresa, ili ona koju ste naveli prilikom predavanja za karticu ili neka od već postojećih ili pak neka nova kreirana isključivo za PayPal). Treće i četvrto polje namijenjeni su za šifru. U treće unosite željenu šifru, a u četvro potvrđujete važenje iste. Kada ste sve popunili i nije vam se pojavilo niti jedno crveno slovo možete dalje.



U naredom koraku unosite svoje lične podatke: Ime, prezime, datum rođenja, država bude automaski podešena, adresu stanovanja, ukoliko imate još jednu možete i nju da navedete u polje za adrsu 2 ili jednostavno ga preskočite, grad, poštanski broj i broj telefona. Kada unesete sve podatke zakačite kvakicu u kvadratić ispod i možete na sledeći korak. Ovi podaci su važni i nisu nikome dostupni tako da je veoma bitno da budu ispravni i tačni.


Poslednji korak odnosi se na karticu (ispod slike ostaviću izgled i debitne kartice iz moje banke tako da možete vidjeti koji broj ide u koje polje). U prvo polje unosite broj kartice (onaj najveći broj sa prednje strane kartice-16 cifara). Datum važenja kartice i jedinstveni broj kartice (to su one 3 cifre sa druge strane kartice).




Kada ste završili sve korake vaš nalog je kreiran. Da bi on postao aktivan potreban vam je četveroznačni kod koji dobijate u banki. Poslije dva radna dana PayPal će vam poslati kod na vaš račun u banku i potrebno je samo da ga tražite na šalteru banke.

Još jedna jako važna stvar potrebno je da imate novca na računu jer oni uzmu nešto oko $2 za aktiviranje i kada dobijete kod oni vam taj iznos vrate na račun.

Kada dobijete taj kod na vašem nalogu moći ćete pronaći zvonce u kome se nalazi zahtjev za taj kod u vidu obavještenja. Kliknete na taj zahtjev i unesete kod koji ste dobili na šalteru i vaš račun je aktivan.


UPOZORENJE: Vjerujem da ste, kao i ja, čuli kako mnogi govore o krađi sa PayPal računa. Ukoliko želite da izbjegnete ove neprijatnosti dobro pazite da brojeve koje ste unijeli u rubriku o kartici ne dajete u javnost. Nikada i nikome.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

5 коментара:

  1. Oduvek me je interesovalo kako se otvara, zaista, te mi je jako drago sto si odlucila da napises post na tu temu! Verujem da si mnogima pomogla, pogotovu blogerima, jer posao koji mi radimo zahteva onlajn racun i to je neminovno. Sjajan post zaista.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da će mi ovaj post pomoći u mnogo čemu. Napunila sam 18 i vjerovatno ću uskoro otvoriti pay pal račun, hvala ti na zaista korisnim savjetima :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  3. Jako koristan post za sve nas koji tek planiramo da otvorimo paypal račun.
    Hvala ti na ovim korisnim informacijama.
    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/08/preparing-for-winter-online-shopping.html

    ОдговориИзбриши
  4. Very useful post,I use Pay pal services quite often. I follow you too ;-)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.