avon,

AVON: Luxe kameni puder

22:39:00 Moj mali kutak 13 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!


Kako ste mi vi na ovoj sparini/vrućini?
Ovaj post trebalo je sinoć da bude objavljen ali prosto nisam mogla da funkcionišem tako da - izvinjavam se zbog kašnjenja.

Moja priča o puderima započinje i završava sa mojom suhom kožom lica. Onaj ko ima tih problema vjerujem da će razumjeti i shvatiti o čemu govorima. Svima nam je poznato da za savršen izgled lica nije dovoljan tečni puder/podloga/krema u boji i sve slično ovome. Ne kažem da to ne trebamo koristiti, ali nije dovoljno. 

Prilikom nanošenja tih proizvoda imala sam problema sa tragovima. Ako ih nanosim četkicom tragovi su naglašeniji, ako ih blendam onda su neujednačeni, ako ih nanosim prstima onda  mi ostaje na mjestima više proizvoda. Ali, kada sam isprobala ovaj luksuzni puder shvatila sam koliko nam znači sama njegova upotreba. 


Neki će reći da je sve to previše proizvoda za naše lice, ali ja smatram da nije. Dovoljna je podloga, na mjestima korektor i kameni puder kako bi sve to setovao i dao licu, onaj, divni svježi i "porculanski" izgled. Zaista sam prepoznala ono porculansko lice sa moje lutkice iz djetinjstva. Nekako je sve izgledalo savršenije, prirodnije, jednolično i  ja sam bila oduševljena. 


Pored toga postoji još jedna velika stvar koja me oduševila - nisam imala naglašene ljuspice od kože oko nosa.

Prije svakog šminkanja očistim lice tonikom i umijem se pjenom. Nakon toga nanesem hidratantnu kremu za lice i ulje za lice (KLIK)  i kada se sve upije kreće proces šminkanja. Uz pomoć četkice, nanesem podlogu (jer je vruće i ne odgovara mi nanošenje podloge prstima, kao u hladnijim danima. O podlozi koju koristim nešto više možete da pročitate OVDJE ), te sve setujem sa kamenim puderom.

Oni koji su koristili Luxe proizvode upoznati su sa njihovim luksuznim pakovanjima, kao i samim kvalitetom proizvoda. Kako svi njihovi proizvodi, tako i ovaj, dolazi upakovan u luksuznu kutiju koja je identična samom pakovanju. Puder je upakovan u savršenu zlatnu "tabakericu" sa ljubičastim cvjetnim dezenom i efektom ogledala.


Ono što me zaista iznenadilo jeste sama zaštita pudera. Iako je upakovan u kutiju i Avon regularno isporučuje neoštećene proizvode, ovaj puder je dodatno zaštićen pucketavom folijom i uredno upakovan u kartonsku kutiju. Moram priznati da sam se prijatno iznenadila kada sam otvorila kutiju.


Što se tiče nijanse moj je u Light Medium Sylk i savršeno odgovara mom toplom podtonu, bez obzira što sam potamnila (nisam mnogo ali srednje tamno 😂). Puder jako prijatno miriše i ima ispupčenje u obliku ruže što mi je jako simpatično. U pakovanju možete pronaći i klasičnu spužvicu za puder, ali meni se ova nije dopala tako da koristim četkicu za puder. 




E, a razlog zašto sam pakovanje nazvala tabakericom, i možda jedina mana ovom proizvodu, jeste način otvaranja. Bukvalno se otvara kao tabakerica i veoma je teška za otvaranje. Ako samo pritisnem dugmence na poklopcu nikako ne uspijevam da otvorim, već moram da postavim nokat između gornjeg i donjeg dijela kutije te da poguram na gore. Meni je ovo malo komplikovan proces, ali ne postoji način da ga drugačije otvorim. Nemam dovoljno snage da potisnem ono dugmence čak ni ako djelujem sa oba palca na dugmence. Ali preživjeću ja ovo jer je puder vrijedan svake pohvale.


P.S. Vjerujem da ste svjedoci ove sparine i užasnog vremena, ali ono što sam doživjela prije 2 dana prosto me oduševilo. Puder je testiran i u ekstremnim vremenskim uslovima i junački je podnio 7h nepomičnog stajanja na mom licu. Pored toga, moram da naglasim bila sam na svadbi i svi znate kako se tu putuje - metar se pomjerite, pa stanete, kolona ide sporo, neko se nađe kraj puta da zaustavlja kolonu, onda problem sa parkiranjem (kada dođete na jedno od odredišta), pa ponovno formiranje kolone, ja sam imala i sunčanice ispod kojih sam se duplo znojila. Ono što sam na kraju ugledala bile su pukotine od pudera. Znate ono kada udarite pločicu nečim jakim pa popuca?! Isto tako je izgledao i moj puder, ali samo na dijelu ispod sunčanica. Ostatak lica je bio savršen cijeli dan i noć, ali taj dio ispod sunčanica morala sam popraviti. 

Znači, i više nego sam oduševljena njegovim kvalitetom, stvarno je opravdao svoju cijenu. Pored izdržljivosti pogodan je i za suhu kožu. Ne zateže je i ne naglašava ljuskice.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

13 коментара:

  1. I don't often use Avon, but this poweder looks so smooth and chic)

    ОдговориИзбриши
  2. Koristim Avon tecni puder i prezadovoljna samsa njim,a i puder izgleda veoma dobro i kvalitetno!

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da ti se dopada ovaj proizvod ejr po slikama izgleda fantastično. Moram ga probati.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks a lot :D

    the packaging is amazing. sounds great product

    NEW TIPS POST | GADGETS that will change our Beauty Routine.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  5. Interesting product :) Love the packaging.
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  6. Looks really amazing! They have nice and luxurious cover :)
    Caroline

    ОдговориИзбриши
  7. Such a great review! Really interesting product!
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. Do sada nisam koristila ovaj puder, medjutim obozavam Luxe kozmetiku i rado koristim njene proizvode. Mada, obozavam pzdere u kamenu i ovaj mi izgelda jako simpaticno i koristno. Drago mi je sto sam cula tvoje misljenje o njemu. Sjajna recenzija, draga moja!

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  9. This powder looks pretty nice) I like it case, it is such a beautiful and luxurious.

    MadMoon’s Blog || Instagram || Facebook

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.