wishlist,

Zaful wish lists

21:21:00 Moj mali kutak 18 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!


U poslednje vrijeme mnogo sam čitala o Zaful sajtu i savršenom kvalitetu njihove robe te odlučih da i ja napravim moju prvu listu želja sa ovog sajta. 


Za one koji još uvijek nisu čuli za njih, a vjerujem da je takvih malo, Zaful je jedan od kineskih sajtova koji nudi veoma visok kvalitet svojih usluga. Pored velikog izbora moderne garderobe, možete pronaći i veliki izbor nakita, satova, šešira, ruksaka, torbi i obuće. 

Ukoliko niste posjetili Zaful preporučujem vam da ga posjetite jer vam poklanja popusti od 10%-20% uz kupovinu sa kodom ZafulChen.

Takođe, preporučujem vam da obratite posebnu pažnju na Zaful Summer 2017 Promotion jer je u toku veliko sniženje.

 A evo šta sam ja izabrala za moju prvu narudžbu sa ovog sajta.













Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

18 коментара:

  1. Great wishlist! Really amazing!
    Нave a nice weekend!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Wishlista je stvarno dobra i sve mi se sviđa posebno blenderi i traka za kosu!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Aa sorc izgleda preslatko!Sjajna lista,znm dugo za ovaj sajt,medjutim nikada nisam porucivala.

    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna lista! Zaful je stvarno super sajt :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan Wishlist♥


    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Aaaa ova trakica za kosu je preslatka i zanimljiva. Super wishlista :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam ove mindjuse merkala kada sam narucivala sa njihovog sajta.
    Ogrlica je jako lepa!
    Zaful ima i divne cetkice. :)

    Pogledaj moj blog ako zelis i postani clan:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Fantastična lista draga! Moj favorit je denim šorc! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan odabir draga moja Daji, zaista odlicne stvari! Predivna vislista

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  10. Love this wishlist but I have my concerns with Zaful.

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.