kantarion,

Violeta higijenski ulošci sa ekstraktom kantariona

14:06:00 Moj mali kutak 13 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro doši na moj novi post!


U prošlom mjesecu dobila sam nove Violeta higijenske uloške sa testiram. Kako nisam imala potpuni utisak o njima zato tek sada pišem ovaj post. 

Još kao tinejdžerka počela sam koristiti Vioeta uložke jer mi drugi nisu odgovarali. U početku sam koristila always (njih je koristila i moja mama te sam zbog toga i ja počela sa njim), ali oni su mi izazivali iritaciju kože, crvenilo, svrab i neugodno peckanje. U razgovoru sa doktoricom preporučila mi je da potražim pamučne uloške jer always sadrži dosta vještačkih materijala

Po njenoj preporuci kupila sam naturela, ali ni oni mi nisu odgovarali jer su imali onaj miris i nakon nekog vremena taj miris bi postajao toliko odvratan da mi se povraćalo. Na kraju sam pronašla Violeta pamučne uloške (ono zelenkasto pakovanje) i od tada sam koristila samo njih. Prije 1-2 godine počela sam da koristim i roze. Sa žutim nisam bila baš zadovoljna jer za moje potrebe imaju slabu moć upijanja.


No, Violeta je dopunila svoju kolekciju sa sensitive ulošcima koji u sebi sadrže ekstrakt kantariona. Iako znam koliko je kantarion zdrav i dobar za mnoge bolesti, a posebno ženske, palašila sam se njegovog mirisa. Iako je blag i nije intenzivan kao kod naturele bila sam mnogo skeptična, ali išla sam na sve ili ništa ☺

Riječ proizvođača: Violeta higijenski ulošci s ekstraktom knatariona koji pruža optimalnu zaštitu i njegu intimnih dijeloda Vašeg tijela.



Prva stvar koju sam, posebno, zapazila bila je udobnost nošenja. Bez obzira na to što je jako dug, a meni je to i odgovaralo jer sam znala da mogu biti bezbjedna i bezbrižna, tokom nošenja nije davao nikakav  osjećaj nelagodnosti kao ni posebno naglašen osjećaj njegovog prisustva. Skoro pa kao da ga nisam ni ima.

Sama površina uloška izuzetno je mekana i glatka na dodir. Bez obzira na to što nije riječ o čistom pamuku oni su davali isti osjećaj kao da su u pitanju 100% pamučni ulošci, iako su oni mnogo debji od ovih.


U pakovanju se nalazi 18 higijenskih uložaka i mislim da je ovo prvo pakovanje koje sadrži 18 konada (ne računam duo pakovanja). Kao i svako pakovanje njihovih uložaka, tako i ovo, u sebi sadrži intimne maramice.


Intimne maramice mogu se naći na svakom trećem pakovanju uložaka i smatram da je ovo jako lijep gest. Tokom onih dana svježine nikada dosta, a posebno ljeti.

Ukoliko idete na sastanak, kafu, u goste... bilo gdje vani kuće, uvijek ponesete onaj uložak na kome ima mramica te ako osjetite potrebu za osvježenjem iskoristite je. Pored toga što će vas osvježiti ne morate brinuti za odlaganje maramice jer su napravljene tako da ih možete baciti i u WC šolju.


Ja sam oduševljena ovim pakovanjem tako da - sledeće kupujem 100% ☺

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

13 коментара:

  1. Moram priznati da me je iznenadio ovaj post jet zista sam rijetko vidala da netko pise na ovu temu. Ja always uloske mrzim, ali i violetine. Meni na zalost nikako ne odgovaraju. Uvijek mi izazivaju jritacije. Kada sam prvi put probala librese ja sam se preporodila... Prvi put da nisam imala nikakvih iritacija. Ali drago mi je da se tebi ovi svidaju. Moram priznati da si odlicno napisala ovu recenziju, ipak se tu radi o higijenskim uloscima :)


    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam njihove uloske <3 i meni se dopada sto daju i maramice jer uvek posluze kada smo vani :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Drago mi je da se neko osvrnuo i na ovu temu,ja osobno ne koristim ove higijenske uloške,ali se čine jako dobrima,maramice su također uvijek dobro došle tako da je to dodatan plus!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Great product! Thanks for sharing! 👌👌👌

    ОдговориИзбриши
  5. Evo mene napokon na tvom blogu draga moja Dani. Zaista sam te se uzelela. Kao i svaki put, i sada sam jako uzivala u citanju ovog posta, koji je veoma unikatan i zanimljov, bas zbog teme na koju si pisala. Ja koristim Violeta dnevne uloske i jako mi prijaju tako da ki je drago sto sam cula i tvoje misljenje o njima

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiv post ,a bome i jaaako koristan nama djevojkama :))
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam videla da je neko pisao post na ovu temu, originalno. :)
    Ovo je jako korisno svim devojkama, bitno je da i o tome brinemo.
    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv post. :)
    Zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti.
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=0

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.