brush,

Ebeline: Brush Cleaner

19:56:00 Moj mali kutak 18 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

U današnjem postu želim da vam pišem o proizvodu za čišćenje četkica, tačnije rečeno - spreju. Nekoliko dana unazad prisustvovala sam jednoj obuci za šminkanje i njegu lica gdje sam prvi puta susrela sa sprejom za čišćenje. No, glavna stvar koja me navela da pišem o ovom proizvodu, pored njegovog kvaliteta, jeste važnost njegove primjene.


Ne znam kako vi, ali ja sam se dosta susretala sa djevojkama koje šminkaju i kada završe sa određenom korisnicom četkice očiste vlažnim ili običnim (suhim) maramicama. A da li su se ikada zapitale koliko bakterija ostane na tim četkicama? Nema veze što će one, poslije smjene, te iste četkice da operu, ali u toku smjene jedna četkica pređe preko nekoliko različitih tipova kože, sakuplja bakterije i prenosi sa jednog na drugog. Neko ima osjetljiviju kožu od drugoga pa će mu šminka izazvati iritacije i poslije će govoriti kako šminka ne odgovara. A da li je porblem u proizvodima ili prljavim četkicama to se malo ko zapita?!


Mogu se te četkice očistiti i običnim alkoholom, ali on ostavlja neprijatan miris i proces sušenja je malo duži. Dok sa ovim sprejom to nije slučaj. Zato bih apelovala na sve djevojke, pa i kozmetičarke, koje šminkaju više osoba da uvedu ovaj proizvod u svoju praksu.


Sprej dolazi u bijeloj kartonskoj kutiji sa poznatim crnim završetkom i bijelim logom Ebeline dm kozmetičke marke. Sama boca napravljena je od prozirne plastike, ne tako tvrdog sastava, ali kvalitetne izrade. Boca sadrži 100 ml tečnosti i zatvara se crnim sprej-čepom koji na sebi ima crni zatvarač.



Riječ proizvođača: Ebeline sredstvo za čišćenje kozmetičkih kistova. Učinkovito uklanja ostatke kozmetike sa dlačica kista - bez ispiranja. Dlačice kista ostaju mekane i sjajne. Sa ugodnim mirisom.

Uputstvo: Sprej direktno nanijeti na kist, ostviti kratko da djeluje i ostatke obrisati mekom kozmetičkom maramicom. Potom kist ostaviti da se osuši na zraku. Kod čestog prljanja oprati, s veremena na vrijeme, blagim šamponom.


Za testiranje sam izabrala kist za rumenilo i na njega nanijela malo veću količinu proizvoda. Prije nego sam nanijela sprej stimulisala sam rad kista i na ruku nanijela rumenilo kako bi dlačice bolje poprimile sam proizvod.


Nakon toga sam našpricala sprej direktno na dlačice, kako je propisanom i upustvom. Malo sam sačekala pa pokušala da očistim četkicu. U zamjenu za kozmetičku krpu uzela sam običan komadić toaletnog papira. Možda ovo nije bilo higijenski, ali nestalo mi je ubrusa, a htjela sam da vam prikažem kako djeluje upotrebom drugih sredstava, a ne samo kozmetičke krpe. Naravno, poslije ovog eksperimenta ja sam svoje kistove regularno oprala.


Kada sam naprskala sprej na vrh četkice ostavila sam da djeluje toliko dok sam spustila sprej i zatvorila ga, uzela papir u ruku i prešla preko dlačica. Par puta sam ponovila proces uz okretanje četkice tako da bih zahvatila cjelokupnu površinu. Na kraju sam napravila jedan kružni pokret četkice pritisnuvši je na papir tako da bi se bolje očistila njena sredina.



I da ne bude zabune, ovako izgleda četkica poslije čišćenja. Nije oprana, nije nova, nije nekorištena već samo očišćena sprejom 😊. Što se tiče sušenja kroz koji minut je sve suho, a posebno na ovim visokim temeraturama.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

18 коментара:

  1. Super post! Viđala sam već ovaj prozvod i čini se baš dobar prema fotografijama,moram očistiti svoje četkice već duže vrijeme planiram!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ОдговориИзбриши
  3. Uvek sam samo sapunom prala cetkice. :) ovaj cistac cu da probam obavezno <3

    ОдговориИзбриши
  4. This seems really good! I would love to try it :)
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ovo nikad isprobala. Čini mi se kao super stvar kada smo u žurbi, odlično :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Sound quite good.Thanks for this review.
    Christine

    ОдговориИзбриши
  7. Thanks a lot :D

    this is super useful my friend :D

    NEW CITY BREAKS POST | THE MOST DELICIOUS SNACK AT AMARELO TORRADA, OPORTO!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks for interesting review,dear! I never used something like this)

    ОдговориИзбриши
  9. Great review!
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su jako lepe i kvalitetne, cime slikas?
    Nisam primetila ovu cetkicu nikada, ali se cini jako lepom.
    Odlicna bi bila za setovanje ispod ociju. :)
    Moj blog: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. I know this brand but haven't had anything yet.

    ОдговориИзбриши
  12. Cleaning a brush is so important- ugh, the amount of bacteria collected over the day is just crazy! I've been using a bottle that has a soap/liquid which cleanses my brush along with water, but a spray seems to be very quick and effective as well! :) Nice to hear this product is working well for you. Would you like to follow each other? I'd love to stay in touch through Google+ and GFC!X

    Simplee Nikkie
    ----------------------
    I'd love to follow each other! :)
    Bloglovin'

    ОдговориИзбриши
  13. I like the brush ..perfect photo too
    kisses

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.