brush,

Četka za nanošenje tretmana na kosu

22:33:00 Moj mali kutak 19 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!


Konačno sam uspjela da prebacim slike i danas vam donosim recenziju multifunkcionalne četke za kosu.

Iako nikada ne bih mogla i znala da pišem o četkama, jer za mene su sve četke četke i tu nema razlike. Razlika je samo u tipu kose i kome će koja vrta četke više ili manje da odgovara. Ali o ovoj četki nisam mogla da ne kažem par riječi. Da se razumijemo, post nije sponorisan i čeku sam kupila iz sopstvene radoznalosti jer obožavam serume za kosu.


Oni koji me pažljivo prate znaju da sam zaluđenja Avon Advance Techniques kolekciom. I četka je iz njihove kolekcije i dostupna je od aktuelne kampanje koju možete pogledati ovdje


Kao što možete i da vidite četka ne dolazi u kutiji, ali moram da naglasim da sam oduševljena kvalitetom zaštite. Dosadašnje četke su stizale u običnoj vrećici i to je to. Ali ovu su upakovali u dvije pucketave folije. Stvarno sve pohvale za kvalitet zaštite. Uz njih možete biti sigurne da vam četka neće doći oštećena.


Kao što sam već i navela, četka je multifunkcionalna. Možete je koristiti kao klasičnu četku za češljanje, a to vam omogućavaju ove dvije plastične "kapice". Ne znam kako drugačije da ih nazovem jer se klizno navuku preko špatulica i tako ih štite od prljanja i vanjskih uticaja, ako špatulice nisu u upotrebi. 


Nakon što se odstrani (svuče) plastična zaštita na špatulice možemo nanijeti tretman za kosu. Ukoliko ste čitali prethodni post znate da trenutno koristim Afroditin serum 10u1 koji je i više nego odličan. Čak je mnogo bolji u kombinaciji sa ovom četkom nego onako kada sam ga nanosila rukama. Iskreno, malo sam se i iznenadila koliko je kosa mekanija, svilenkastija i nije se mastila ništa više nego raniije. Obzirom da se uz četku tretman nanosi od samog korijena do vrha kose plašila sam se da bi se mogla mastiti više nego inače, ali na sreću nije. 


Ukoliko koristite setume sa pumpicom onda je potrebno špatulice da uronite u bocu (i one se klizno izvlače iz ležišta kao i zaštitni sloj) da vam se ne bi desilo, kao meni, da se serum rasprska po cijeloj površini četke. Špatulice su malo krute pa sporije upijaju tečnost. 

Obzirom da mi je boca od seruma dublja od dužine špatulice ja sam odvrnula pumpicu pa sa cjevčice serum kapala na špatulicu. Najjednostavnije bi bilo, ukoliko imate, da uz pomoć pumpice u obliku one sa ulja za lice nanosite serum na špatulice. 


Kada je riječ o održavanju potrebno je šamponom i toplom vodom oprati četku. Po preporuci proizođača potrebno je izvaditi špatulice, ali ja sam i njih prala i nije im ništa bilo (bar za sada-izdržale su 3 pranja ☺). Nakon što ih operem ostavim ih na pešlir da se osuše i to je to.


Uz četku, u paketu, dolaze i dvije zamjenske špatulice. 


Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

19 коментара:

  1. Thanks a lot :D

    sounds super useful and interesting :)

    NEW FASHION POST | TOP PRODUCTS to BUY on SALES and USE NEXT SEASON!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  2. Very interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    ОдговориИзбриши
  3. Wow fotke su savršene!
    Baš zanimljivo! Nisam nikad prie čula za ovo.

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Really interesting :)
    xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Ideja je bas zanimljiva :D nisam videla do sada ovakve cetke :)

    ОдговориИзбриши
  6. Such an interesting post!! Thanks for sharing!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: LACE DRESS & LA VIBES...

    ОдговориИзбриши
  7. Izgleda sjajno, moraću da probam! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  8. Super, bas bih htela i ja da je imam :D

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/07/top-5-off-shoulder-dresses.html

    ОдговориИзбриши
  9. Awesome brush! I would love to try these))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.