catrice,

Catrice Matt To Cheek jesen/zima 2017

22:41:00 Moj mali kutak 8 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!

Dok mi uživamo u ljetu Catrice cosmetics ima nešto predivno za nas i za predstojeću sezonu jesen/zima. 

Ono što me stvarno oduševilo jesu njihove metalik sjene, no nešto više o tome u nastavku posta. Ali, kada sam već počela o metalik boji, moram da naglasim da je kompletna kolekcija rađena sa naglaskom na metalik efekat što mi je mnooogo drago. Iako sam neko ko voli klasične stilove šminke, pa čak i 90% slučajeva moj make up se svodi na maskaru, rumenilo i ruž, moram da naglasim da ona druga ja obožava da eksperimentiše, iako to ne pokazujem pretjerano u javnosti 😊

Pa da krenem ja sa onim što nas čeka i moram priznati da sam jako nestrpljiva. Ne znam kako ću dočekati jesen pa da ih isprobam. Stvarno su me očarali ovim što su pripremili.



Obično najbolje ostavljam za kraj ali ova paleta zaslužije najvišu poziciju. Ne znam da li gledate mojim očima, ali ovo je božanstveno. Boje su očaravajuće. Pored onih klasičnih tu se nalaze i boje za najodvažnije i najsmjelije. Iako imam velikih problema sa mojom nezadovoljnom kožom imam jednu veliku čast da posjedujem neutralni podton. Ako ne znate što sam htjela reći sa ovim onda ću da vam obrazložim - ne moram razmišljati koju stranu palete da izabrerem jer i toplije i hladnije boje su idealne za neutralne podtonove.



Prije nego bilo šta drugo izaberem na vrhu liste mojih make up proizvoda jesu ruževi i sjajevi za usne. Prosto sam luda za ovim malim slatkim stvarčicama. Za ovu sezonu Catrice bira savršeni metalni prah koji naglašava usne dajući im dugotrajni mat efekat, a ko to ne voli?!

Dolazi u 6 novih nijansi. Pored toga što nude nikada ne izlazi iz mode ja moram da naglasim nijanse 040 i 050.



010 COPPER & SPICE


020 FRAME OF ROSES


030 JENNY FROM THE BRONZE


040 BLOGGER'S FAVOURITE


050 LET'S MAUVE TO SAN FRANCISCO


060 BREAKING NUDES

Šta žene najviše vole pored ruževa nego lakove? Kada sam ja u pitanju njega i isticanje noktiju nikada nisu imali kraja. Iako sam imala priliku da se susretnem sa metalik lakovima ove tamne nijanse mi djeluju jako primamljivo i očaravajuće, a posebno nijansa 05.

01 FASHION ADDICTED


02 SOPHISTICATED VOGUE


03 GODDESS OF BRONZE


04 UNMISTAKABLE STYLE


05 PURE ELEGANCE


Kao što sam već i navela najdraži dio makeup kolekcije su ruževi i sjajevi za usne pa tako i novi metalik mat ruževi nisu ostali nezapaženi, sa moje strane. Kolekcija ruževa sadrži šest predivnih nijansi.


 010 COFFEE, MATTMOISELLE

020 FROM ROSE WITH LOVE

030 ROUGE LÀLÀ

040 DRAMATIC LILATIC

050 TAUPELESS IN LOVE

060 SMOKED BROWN

U svakom trenutku je važno izgledati svježe i odmorno pa čak i kada to nije slučaj. No, ima li šta bolje od mrvice hajlajtera, korektora i rumenila? Vjerujem da ništa toliko dobro ne vraća sjaj licu. Ovaj fantastični trio sada je još bolji uz tri nove nijanse rumenila. Iako nemam pretjeranog iskustva sa kremastim rumenilima, bez obzira na svu ljubav prema njima, sada je pravo vrijeme da se uputim i na taj korak 😊


010 BROWNIE & CLYDE 

020 PEACH FICTION

030 GAME OF ROSES

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

8 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.