3phaseextracare,

Afrodita: Serum 10u1

16:45:00 Moj mali kutak 22 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Svjedoci smo visokih temperatura, kao i visokog sunčevog zračenja. Pored kože veoma je važno zaštititi i svoju kosu. Kao neko ko stvarno voli kosu želim da podijelim sa vama moje utiske sa novim serumom za kosu iz Afrodite.


Iako sam niska i znam da me duga kosa čini još manjom ja sebi ne mogu pomoći. Volim dugu i njegovanu kosu i nema dalje. Pored toga, nisam neko ko dane provodi tretirajući kosu raznim proizvodima i tretmanima. Moje je samo da je operem, nanesem masku, balzam i serum prije sušenja i to je to. Sve ukupno oko sat vremena dnevno i dva puta sedmično. 

Poslednje šišanje bilo je prije dvije godine kada sam odlučila da odstranim svu ofarbanu kosu, tj. da odstranim ombre. I svaki moj odlazak kod frizera je put iz krajnosti u krajnost ☺, ili se ne šišam ili se baš baš ošišam. Trenutno mi je kosa tretirana farbom tako da ću vam piložiti i izgled mojih vrhova koji nisu "vidjeli" makaze pune dvije godine.




Sunce, so i hlor najveći su neprijatelji naše kose. Ona gubi vlagu, počinje pucati i postaje lomljiva. Kako bi to izbjegla odlučila sam isprobati novi Afrodita 10u1 serum

Serum dolazi u prozirnoj boci sa pumpicom. Boca je izrađena od veoma kvalitetne i tvrde plastike. 

Sadržaj seruma je 45ml. 


Ukoliko je boca u mirnom stanju serum se razdvaja u tri nivoa te je, prije upotrebe, potrebno dobro protresti bocu kako bi se sadržaj ujednačio. Ukoliko se boca umiri, na nekoliko sekundi, može se primijetiti veoma brza reakcija odvajanja tečnosti što objašnjava postotak i kvalitet samih ulja. 


Serum je obogaćen sa uljem makadamije, uljem mrkve i pantenolom što omogućava veoma veliku zaštitu i hranjivo svojstvo kose. U poslednje vrijeme mrkva je zauzela veoma visoku poziciju, kada je u pitanju kozmetika, a kako i ne bi kada je puna beta-keratina (jakog antioksidanta koji štiti od UV zračenja). 

Što se tiče mirisa - tu nemate brige. Serum je veoma prijatnog mirisa, ali se nakon nanošenja neutrališe na kosi i ostaje samo miris šampona. 

Za nanošenje je potrebna samo mala količina seruma, čak samo jedna pumpica. Zagrije se između dlanova i nanosi se na cijelu dužinu kose, nakon skidanja peškira. Veoma brzo se upija i ne masti kosu, tako da ga mogu koristiti i osobe čija se kosa brzo masti.


Prilikom istiskanja seruma potrebno je voditi računa od rastojanju jer je tečnost veoma rijetka i što je rastojanje veće pritisak je jači, a to izaziva rasprskavanje tečnosti. Po meni ovo nije baš onaj klasični serum na koji sam navikla, ali možda je to i razlog više zašto ne masti kosu i zbog čega je pogodan za nanošenje na cijelu dužinu kose. 


Riječ proizvođača: Bogata formula s tri stepena njege štiti kosu od vanjskih uticaja te je omota u svilenkastu mekoću. Ulje makadamije osigurava dubinsku revitalizaciju i njegu koja podmlađuje. Ulje mrkve jača kosu i dlaku te obnavlja ispucale vrhove. Omogućava lakše raščešljavanje.

Upotreba: Dobro protresite i nanesite na cijelu dužinu kose osušene peškirom. Ne ispirati. Nije za konzimiranje.


Kao što sam već navela, serum je namijenjen svim tipovima kose te je obogaćen desetostrukom formulom i to:

- štiti
- revitalizra
- jača
- hrani
- hidrira
- oblikuje kovrdže
- podmlađuje
- svilenkasta mekoća
- smanjuje ispucale vrhove


Da li ste već koristili ovaj proizvod i kakva su vaša iskustva sa njim?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny! 

22 коментара:

  1. Moja drugarica je koristila afrodita serum i zaista joj je pomoglo. Mislim afrodita proizvodi su zaista odlični i niko se u njih nije razočarao. Zaista su onako kvalitetni,moram probati sa ovim serumom nesumnjam da će i meni pomoći.♥
    Nova sam na blogu,volela bih kada bi mogla da pogledaš moj novi post ukoliko želiš. Hvala puno!♥
    link --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lep post, draga. Nisam koristila ovaj proizvod ali verujem da mnogo pomaže. Drago mi je da se tebi dopao. Afrodita zaista ima jako divne proizovde, moja sestra je koristila šampon od kopriva ovog brenda i zaista joj je pomogao.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  4. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala ovo ulje ali zanimljivo deluje. <3 divne su fotografije :*

    ОдговориИзбриши
  6. Thanks a lot :D

    OMG I need it in my life :o
    the final result is amazing :o

    NEW OUTFIT POST | CHANGE IS GOOD.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  7. This serum looks really interesting :)

    ОдговориИзбриши
  8. Interesting serum: D
    You have got nice hair ;)
    Great post: D

    Follow me? I follow you ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Imamo doslovno isti!♥
    Meni se kod njega najviše sviđa njegova 'magija' i obožavam njegov miris mmm...♥
    Uzvratila sam! ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Looks amazing!! I love my serum from Avon with macadamia oil and I'm using it almost every time :)
    Caroline

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam ga probala, ali deluje jako dobro! Lep dan ti želim draga! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post draga! Nisam isprobala ovaj proizvod ali cu morati da ga nabavim da mi pomogne u borbi protiv ispucalih vrhova!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  13. I have never used such a serum, but it looks great. Thanks for sharing!
    Christine

    ОдговориИзбриши
  14. Ja sam uvijek u potrazi za raznim serumima i mazalicama za kosu jer crvena boja i nije bašnajbolji prijatelj vrhovima :D
    Morat ću probati

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.