kašmir,

Ziaja krema za ruke

23:58:00 Moj mali kutak 14 Comments

Pozdrav dragi moj i dobro došli u moj novi post!

Bez obzira na to koliko se trudili da hidratiziramo i nahranimo svoje ruke tokom hladnih dana isto toliko, pa možda čak i više, potrebno je da se potrudimo oko njihove hidratacije i u toplim danima. 

Zimi ruke ušuškamo u tople rukave, rukavice ili džepove, a ljeti... pa ljeti su najčešće u vodi. Kada najviše peremo salate nego ljeti? Kada se više kupamo nego ljeti? Kada naše ruke najviše vremena provedu u vodi ako to nije u ovim toplim danima?! Sve to isušuje naše ruke, pa čak i samo brisanje peškirom ili krpom zna da ošteti našu kožu.

Nekoliko postova unazad pisala sam recenziju o predivnoj Ziaja maski za lice od kozijeg mlijeka (link) i neko od blogera mi je predložio njihovu kremu za ruke. I, evo, odlučila sam da i nju isprobam te danas vam donosim krajnje utiske.


Kremu sam kupila u lokalnoj trgovini (nisam sigurna ali mislim da sam je platila oko 2,00 KM) i miris je bio presudan da se odlučim za nju između tri, koje su bile na polici.

Krema dolazi u klasičnoj, bijeloj, neprozirnoj tubi. Na njoj se nalazi logo Ziaja kozmetike i glavni sastojci (cashmere proteins/shea butter - proteini kašmira/šia maslac). Na poleđini su sastojci, preporuka proizvođača kao i propratne informacije o proizvodu, količina kreme od 100ml i, ono što ja najviše gledam, dvije strelic. Kada je riječ o pH vrijednosti kod ove kreme ona je neutralna.


Riječ proizvođača: Zaštitna krema za ruke sa proteinima kašmira i shea maslaca. Smiruje suhu, ispucalu kožu. Hidrira ruke čak i nakon čestog pranja. Vraća elastičnost i glatkoću. Jača nokte. Upija brzo. 

Primjena: Umasirati na kožu ruku.


Prilikom mirisanja kreme, dok je još u tubi, osjeti se jak miris glicerina. Ali na sreću on nije toliko intenzivan kada se krema nanese na ruke. Ipak na rukama preovlada prijatni miris maslaca. 


Sama tekstura kreme je prilično gusta i bijele je boje. Prilikom kontakta sa kožom maslac se počne topiti i polako razlivati oko čvrstog dijela kreme. Pri razmazivanju kreme tekstura postaje prilično vodenasta i jako lako se razmazuje. Ali ono što mi se još najviše dopada jeste brzina njenog upijanja. Veoma brzo se upija i ne ostavlja ljepljive tragove na koži. Poslije nje koža je veoma glatka i svilenkasta (ako ste nekada mazali ruke vazelinom imaćete bolju prestavu o čemu govorim). 


Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

14 коментара:

  1. Čula sam za ovu kremu, i verujem da pomaže. Ja imam sličnu kremu koja mi mnogo pomaže, ali je i ne koristim baš često. Predivan post, draga.
    P.S. Na mom blogu sam organizovala Q&A, volela bih da mi postaviš par pitanja.

    It's Q&A Time | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
  2. Diivan post! Prezanimljivo :)
    Ako te zanima moje putovanje u Vukovar i okolna podrucja,obavezno pogledaj post i ostavi komentar :)
    --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/05/vukovar-akovo-nasice-osijek-pozega.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  3. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Hello, how are you? I loved your review, sorry that there is this line of cosmetics in my country, the cream looks great.

    -Kiss

    www.pessoafashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks a lot :D

    I don't find your GFC box, but I'm following you via G+ :D

    Nice blog too!! In love with all content!

    NEW REVIEW POST | Vita Liberata Tan Mousse + GIVEAWAY
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  6. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Kisses ♥

    Maybe follow for follow?
    Zapraszam na bloga.

    ОдговориИзбриши
  7. Obožavam tvoj blog i baš mi se sviđa,samo tako nastavi ♥

    http://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Great product! Thanks for sharing! 😘😘😘

    ОдговориИзбриши
  9. Супер обзор пригласить Вас в своем блоге :) https://twojepieknoweb.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajna kremica a ipak veoma povoljna. I ja je koristim i jako sam zadovoljna. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.