dresses,

Picked Looks

22:48:00 Moj mali kutak 25 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Možda je malo kasno da pišem o maturi i maturskim haljinama za ovu godinu, ali nikada nije kasno da napišem post o njima za buduće maturantice. 


Matura je za neke prošlost, za neke budućnost, a za mene nešto što se dugo pamti. I danas se sjećam naše maturske večeri preplavljene crvenim, sivim, pastelnim bojama, a najvažnije od toga bili su osmjesi onih koji su je slavili. Imali smo, zaista, zanimljiv zabavni program i neizmjerno sam zahvalna organizatorima. Stvarno su učinili da ta noć bude čarobna, a ne samo noć u kojoj ćemo da jedemo, pijemo i čekamo odlazak u noćne klubove gdje bi se "izgubili" u masi i matursko pretvorili u običan izlazak.
Ove godine sam prisustvovala maturalnom defileu srednje škole mog rođaka i jedino što sam čula bile su cijene haljina koje su nošene. Zar su se haljine i matura sveli na cijenu i koja od maturantkinja će imati skuplju? Prosto nisam mogla da vjerujem. Ne mogu da poreknem da je bilo predivnih haljina, ali ono što mi je ostalo u sjećanju jesu djevojke koje ih nose, a ne njihova cijena. Ali ok, ja sam samo pojedinac koji ima svoje mišljenje.
Kada sam se spremala za moju maturu tačno sam znala kakvu haljinu želim, ali na žalost tada nije postojao internet i kupovina raznih modela kao danas. Mislim postojao je net i tada, ali ne u mjeri kao danas. Bilo je ono što su nudili butici ili da odem u drugu državu i pokušam pronaći ono što sam zamislila. No, meni je bilo lakše da pronađem ženu koja će mi skroji moju viziju. Da, pronašla sam je. Objasnila joj šta i kako treba da izgleda, a ona je potvrdno klimala dok sam ja objašnjavala. "Ok," pomislila sam, "sada sam spremna i mogu da budem spokojna do mature". 
3 dana prije maturu pozvala me da izvršim probu haljine i, ako bude potrebe, da je koriguje. Sva sretna ušla sam u haustor i nestrpljivo čekala da se otvore vrata od stana u kome je živila. Kada sam ugledala haljinu skamenila sam se. Neeeeee, pa to nije ono što sam željela. Vriskala bih. Plakala. Čak sam bila spremna da  pocijepam haljinu, da ne odem na maturu, ali ništa od toga. Progutala sam knedlu. Isprobala haljinu. Platila i otišla kući.
Željela sam usku haljinu do struka koja bi padala od struka do koljena, sa V dekolteom koji bi bio diskretan i vezao se oko vrata, a leđa da budu otvorena sa dijelom koji pada na dole (tada je to bilo, da kažem, moderno. Ali to nije bilo stvar mode nego želje za takvom haljinom). Ono što sam ja dobila bio je veliki, duboki, dekolte i otvoreni dio leđa ali samo na lopaticama. Donji dio leđa imao je platno. Ne, to nije bilo ono što sam željela, ali je bilo kasno da je mijenjam.

Sreća pa danas postoje sajtovi koji nude modele za svačiji ukus i obim. Pa što da ne iskoristimo to? Želite da budete princeza večeri, a da vas haljina ne sputava? Želite nešto što će ovjekovječiti vaš stil i naglasiti vaš ukus? Želite nešto luksuzno, a povoljno? Nešto što drugi neće imati? Onda vam preporučujem da pogledate ponudu sajta Picked Looks.
Budite spremne za vašu maturu, apsolventsko ili neko drugo veče koje želite da se pamti po vama, a ne da plačete i mrzite ono što nosite, kao ja, nego da se osjećate spokojno i poželjno u onome što nosite. Jer čar svega je da budete svoji i jedinstveni.
Ja sam izdvojila neke od modela koje bih rado nosila, a vama ostavljam na preporučujem pogledate i ostatak ponude. 

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

25 коментара:

  1. Wow! Amazing dresses dear!
    Have a lovely friday!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  2. Beautiful dresses! Wish I was going somewhere fancy to wear one just like it.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ne zna se koja je lepša, zaista si me oduševila ovim divnim haljinama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, stvarno su predivne. Toliko sam očarana da sam poželila da iduće godine imam maturu :D

      Избриши
  4. Very nice selección! Thanks for sharing! 👌👌👌

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lepe haljine, draga. Mislim da nikad nije kasno za pisanje ovakvih postova.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
  6. wow this post is so inspiring.
    Love all those classy Dresses :D

    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Great dress: 3
    The third red is gorgeous: *

    Follow me? I follow you ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sve su predivne <3 bas imaju lep izbor i za svaciji ukus :*

    ОдговориИзбриши
  10. Haljine su preeelijepe, mnogo mi se sviđaju, naročito crna.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Such amazing dresses - so wonderful!
    Have a nice weekend,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  12. Baš mi je žao što nisi dobila haljinu kakvu si željela, ali ovim postom ćeš pomoći mnogim maturanticama! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepe haljine, meni tek sledi matura sledeće godine i definitivno imam ovaj sajt na umu. Odličan post! ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Nadam se da ćeš se lijepo provesti!

      Избриши
    2. Hvala ti. Nadam se da ćeš se lijepo provesti!

      Избриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.