četkica,

Parodontax Extra soft četkica za zube

12:50:00 Moj mali kutak 29 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Danas imam za vas nešto drugačije od onoga što ste navikli. Ovo nije sponzorisan post niti bilo kakva plaćena reklama, ovo je moje lično iskustvo i ogromno mi je zadovoljstvo podijeliti ga sa vama.

Vjerujem da je većina čula za Parodontax zubne paste. Još kao mala koristila sam ih i bile su mi užasno odvratne, dok danas obožavam da koristim onu sa zelenom trakom. Ne znam iz kog razloga ali zaluđena sam njenim ukusom koji ostaje u ustima nakon pranja zubi. Pored toga jako je i zdrava, kako za zube, tako i za same desni


Većina nas navknuta je na grube četkice za zube. Neki iz navike, neki iz osjećaja gadosti i želudčanih reakcija na nježne dodire četkice po ustima, a neki, pak, zbog toga što su ubijeđeni da četkice koje ne "grebu" zube nisu u stanju i da ih očiste kako treba.

Pa da razbijemo predrasude o tom čišćenju zubi. Nisam specijalista, ali volim da istražujem, eksperimentišem i znam sve o svemu (da ne kažem radoznala ☺), pa tako i o zubima.


Gledajte na svoje zube, kao i na svoju kožu. Naši zubi imaju sloj koji mi ne možemo vidjeti, ali ono što vidimo jeste sam okvir zuba. Na taj sloj talože se bakterije i ostaci od hrane. Ako koristimo grube četkice za pranje zubi, automatski skidamo i taj zaštitni sloj (kao kada skidate zagorjele ostatke sa posuđa koristeći žicu). Ako često peremo zube sa takvim četkicama onda će nam i zubi postati lošiji. No, to nije presudno za loše zube, ali generalno postaju još lošiji.

Pored toga što skidamo i oštećujemo taj sloj na našim zubima mi štetimo i našoj desni. Sa grubim dlakama, tokom pranja zubi, mi naguravamo hranu između zubnog korijena i desni. Ali to nije sve. Tim postupkom istovremeno potiskujemo i desan. Vjerovatno ste čuli za izraz povlačenje desni ili ste bili u prilici da vidite ljude kod kojih se vidi korijen zuba (nadam se da niste jer je prizor užasno jeziv). A posljedica povlačenja desni jeste olakšan proces ispadanja zubi, a to nikome ne treba.

Zato, prije nego posegnete za povoljnom i grubom četkicom sjetite se svojih zubi i svoje kože. Da li bi ste radije kožu tretirali sa nekim oštrim proizvodima koji će prouzrokovati oštećenja ili bi radije da taj proces čišćenja bude nešto nježniji? Vjerujem da već znam odgovor, ali to ostavljam vama da razmislite i sami odlučite.


Prije nego što sam kupila Parodontax četkicu koristila sam Oral-B i poslednja koju sam isprobala bila je ova koju možete vidjeti na slici iznad. Moram priznati da nije uopšte loša, ali meni je najviše smetalo to što je okromna. Počev od drške pa do same glave. Kada sam prala zube trećinu usne duplje zauzimala mi je četkica tako da sam se snalazila kako da istrljam zube sa njom ( imajte na umu da sam ja mini čovjek pa su mi i usta mini ☺).

Što se tiče same četkice, nisam sigurna da li je novitet među njima, ali sigurna sam da je nisam viđala ranije. Ono što me navelo da je kupim ovaj put bilo je mini pakovanje Parodontax paste za zube. Volim ta mini pakovanja jer su mi pogodna za nesseser. Pakovanje kao pakovanje nije ništa posebno i drugačije u odnosu na sva druga pakovanja za četkice. Plastika sa prednje strane koja prati oblik četkice i karton sa deklaraciom sa zadnje strane.

Riječ proizvođača: Četkica za pranje zuba posebno je dizajnirana da pomogne u otklanjanju zubnog plaka, jednog od glavnih uzroka krvarenja desni. Ima malu glavu sa izuzetno mekim vlaknima i omogućava bolji pristup i najudaljenijim regijama.


Kada je riječ o dlaci zaista su premekane i jako guste. Mislim da ne postoje u više boja osim u bijeloj. Mi smo kupili poslednje tri i sve tri su bile bijele boje. Jedino se silikonski dio drške razlikovao.

Obzirom da prije svake upotrebe četkicu operem sa zubnom pastom i isperem toplom vodom primijetila sam da su dlake veoma kvalitetne. Niti jedna nije ispala ili se izdvojila.

Tokom pranja zubi u ustima sam imala osjećaj kao da ih perem sa prstima ☺. Ako vam se nekada desilo da ste nešto jeli i ostao vam je dio naslaga na zubima pa ste pokušali da ga uklonite prstom, jer niste imali četkicu pri ruci. E isti osjećaj sam imala dok sam prala zube sa ovom četkicom. Kao da je nemate u ustima, a poslije nje zubi su čisti kao da ste ih prali sa onom čvrstom četkicom.



Što se tiče same drške ona je izrađena od tvrde prozirne plastike. Samo na dijelovima ima silikonski omotač kako bi olakšao držanje četkice, tj. da četkica ne bi klizila kada se nakvasi.




I za kraj, pokušajte da mijenjate četkicu svakih 6 mjeseci. To je sasvim dovoljan period da se na njoj pohvataju bakterije i da ih unosite u svoja usta tokom pranja zubi. I još jedna jako važna stvar jeste da ne dijelite četkicu, pa makar to bio i vaš partnet. Koliko god to zvučalo užasno ima ljudi koji to rade, a nisu ni svjesni koliko se bakterija tako prenosi. Koristite one kutije ili kapice za svoje četkice kako bi bile u potpunosti zaštićene od prašine koja pada na njih tokom dana.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

29 коментара:

  1. Amazing post, dear! Looks wonderful :)


    Maybe follow for follow? :)
    Zapraszam na bloga.

    ОдговориИзбриши
  2. Very nice! <3
    https://outfitsandmakeupblog.wordpress.com/2017/06/09/maybelline-master-chrome-metallic-highlighter-in-molten-gold-review/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nikada probala ni paste ni cetkice od paradontaksa, ali bi mi zaista dobro dosle neke malo mekanije cetkice :/ Odlican post. <3

    Samo perje

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  5. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ОдговориИзбриши
  6. Stunning review! Very interesting!
    Wonderful photos!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna preporuka. Zaista zanimljiv post, jer je zdravlje nashi zuba dosta bitno :D
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Thank you for visiting my blog - I am glad we follow each other!
    I have wanted to try this product and the review is a big help.
    Have a good week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ove četkice nisam koristila, ali jesam Curaprox koje su takođe mekih vlakana i one su stvarno sjajne. Pregrube četkice za zube mogu na duže staze izazvati upalu desni i njihovo povlačenje, a još ako se pregrubo koriste mogu izazvati i defekte na samim zubima. Veruj mi na reč jer studiram stomatologiju već četiri godine. ;)
    Takođe, meke četkice su bolje jer se njima mogu i masirati desni pored pranja zuba, što dodatno stimuliše njihovo zdravlje. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Nikad nisam obraćala previše pažnje na to koju četkicu koristim, ali vjerojatno si u pravu. Trebala bi malo razmisliti o tome. Hvala na preporuci, prvom prilikom kupujem spomenutu četkicu :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Lovely photos. Nowadays I clean my teeth with Lidl toothbrush :)

    ОдговориИзбриши
  12. Lovely photos. Nowadays I clean my teeth with Lidl toothbrush :)

    ОдговориИзбриши
  13. I absolutely love the Parodontax toothpaste as well, I haven't tried the brush yet, but it looks amazing!

    ОдговориИзбриши
  14. You just reminded me that I need to get a new brush :)

    ОдговориИзбриши
  15. nisam probala njihovu cetkicu ya yube ai pastej esam i nisu me iyneverile nikad
    super post :*
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Trazila sam ovakav post jer sam i hteola da probam prati zube paradontax cetkicom,sa obzirom da ih perem njivom pastom.Sjajno je bilo sto si sa nama podelila recenziju.Beskrajno ti hvala,i nemas pojma koliko sam se smejala 'imajte na umu da sam ja mini čovjek pa su mi i usta mini'.Pratim te,divna si.http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Very interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    ОдговориИзбриши
  18. Thanks for the Reviwe. I need always Oral B.
    Have a nice time,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  19. I love oral B brushes they are so good.
    Good quality and the brittles are soft too
    Cheers

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.