čaj,

Kako sam se riješila cista na jajnicima

22:45:00 Moj mali kutak 16 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


U poslednjih nekoliko dana dobila sam jako puno pohvala od strane čitalaca i to mi mnogo znači. Pored toga, statistika bloga pokazala je veoma veliko interesovanje za lifestyle postove te sam odlučila da sa vama podijelim još jedan. Smatram da je od veoma velike važnosti za žensku populaciju. I da, hvala vam na 60K+ pregleda ☺ . Nisam do danas ni obraćala pažnju na brojke, ali imala sam šta i da vidim. Hvala vam puuunooo!





Možda će ovo da bude malo  preozbiljna tema, ali željela bih da je podijelim sa vama. Ko zna, možda nekome dobro dođe. Poslije ovoga vraćam se recenzijama, jer se nakupilo svega.



Kada sam napunila 14 godina sve je nekako počelo da se mijenja. Kažu da je to normalno, ali meni nije bilo. Počela sam da osjećam previše jake bolove u predjelu gornjeg dijela stomaka, oko dijafragme. U početku sam mislila da mi se želudac pomjerio, jer sam imala dosta problema sa njim. Bila sam izuzetno nestašno dijete. Pored toga, obožavala sam sport. Poslije nekog vremena počele su se javljati mučnine i malaksavost

I tada sam odlučila da posjetim doktora. Svi nalazi su bilo ok, ali je sedimentacija pokazivala prisustvo upale. U međuvremenu, mama je krenula kod ginekologa, a ja sam išla sa njom. Iako sam se plašila, jer sam se ježila na samu pomisao oko ginekološkog pregleda, pristala sam na njeno insistiranje. 

Mama je, doktorici, objasnila šta i kako je bilo i rekla da bi voljela da mi pogleda stomak, ako može. Na to je doktorica odgovorila da ne može mnogo da pomogne, ali može pogledati donji dio i da će uraditi sve što je u mogućnosti. Sva sreća pa je žena bila jako ljubazna i veoma pažljiva, što smatram da je veoma važno kada je prvi pregled u pitanju.

I da, imala sam šta i da dobijem za informacije. Lijevi jajnik je bio policističan. Najveća cista, dobro se sjećam onog crnog kruga, iznosila je 3mm sa 5mm. Meni je to djelovalo skroz malo, no kada mi je doktorica pojasnila veličinu same materice i jajnika, nije mi bilo svejedno

I od tada su krenuli svi problemi. Obzirom da sam bila jako ložeg imunološkog stanja ciste su se vraćale, i to često. Prvo na lijevom jajniku, zatim na desnom i na kraju su počele da se šire i na samu matericu. Znam, mnogi će reći kako se djeca ne čuvaju, ali nisam bila taj tip. Nikada nisam imala gola leđa, stomak, nisam sjedila na betonu, zemlji, strogo sam vodila računa o tome, najviše zato što sam jako zebljičava. Ne podnosim temperature ispod 25 ᣞC. Ali moram da napomenem da sam rođena prije vremena, čak u 8 mjesecu kada malo koje dijete preživi, ali eto čuda se dešavaju ☺

I da, 10 godina kasnije ja nisam uspjela da sredim svoj imunološki sistem i riješim cista. Nisu pomagale ni tablete ni injekcije ni bilo šta. Prije dvije godine, negdje sam pročitala, kako je čaj od hajdučke trave veoma dobar za ciste i menopauzu

Ono što se desilo, poslije svega mjesec dana kako sam pila čajm izazvalo je jako burne emocije u meni. Čak sam i zaplakala. Po prvi puta, poslije 10 godina borbe sa cistama, otišla sam kod ginekologa da uradim papa test i obavim redovan godišnji pregled. Kada je doktorica uradila ultrazvuk saopštila mi je da nemam niti jednu cistu. Taj osjećaj se ne da opisati, vjerujete mi.


Obzirom da nije bila sezona hajdučke trave kupila sam u apoteci pakovanje i mislim da je bilo nešto oko 2,00 KM. Možda najviše 4,00 KM, ali znam da nije bilo skupo. Ali kako sam ogroman ljubitelj domaćih čajeva ove godine sam iskoristila priliku i obezbijedila se domaćim čajem. Biljke za čaj, obično, berem na što većim uzvišenjima i udaljenijim mjestima od urbanih zona (grada, saobraćaja i stanovništva, uopšteno). Gledam da rastu na svježem prirodnom vazduhu. Pa tako i ova moja hajdučica dolazi sa brdskih predjela.


Kada sam nabrala dovoljnu količinu, koju sam smatrala da može biti do iduće sezone, ostavila sam ih da se osuše. Na stari stolnjak razdvojila sam svaki struk pojedinačno i ostavila da se prosuše, na svježem vazduhu izvan dometa sunčeve svjetlosti. 



Nakon što se osušila sve sam pokupila i ostavila u papirnu vrećicu (nikako u plastičnu). 

Priprema: U šoljicu od 2dl sipati onu srednju kašičicu čaja i preliti vrelom vodom, a zatim pokriti i ostaviti da odstoji 20 min. Nakon toga čaj procijediti i piti nezaslađen. 

Dva puta u toku sedmice je sasvim dovoljno da pijete, ali mislim da ni više ne bi moglo da izazove štetna dejstva. Bar kod mene nije, jer sam u početku pila 7 dana po jednu šoljicu na dan. I radila sam nalaz krvi koji je bio uredan. 





Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

16 коментара:

  1. Svaka cast sto si podelila sa nama tvoju pricu. I sama sam pisala o ovoj temi pa znam da nije lako. <3 drago mi je sto si se resila te bede :*


    ОдговориИзбриши
  2. Nekad mi prosto bude muka sto sam zensko, mi zene i devojke se napatimo sa svim ovim stvarima. Dobro je da si to prebrodila, sigurna sam da je to bila duga i teska borba (10 godina nije malo!). Svaka cas na hrabrosti! Ovaj post ce sigurna sam pomoci mnogim devojkama od kojih sam i ja, pisi jos lifestyle postova! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka ti čast što si pokazala toliku hrabrost i s nama podjelila svoju priču! Mi žene stvarno imam dosta problema i mislim se nama život nimalo nije smilovao. Sigurna sam da si pomogla djevojčicama i djevojkama ovim postom. Mislim da se o takvim problemima treba pričati kako bi mlađi naraštaji znali kada je vrijeme otići ginekologinju ili liječniku. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da si se uspjela riješiti ciste sa kojima si se mučila tako dug vremenski period.Nažalost, mnoge djevojčice sa susreću sa ovim problemom i sigurno će im dobro doći ovaj post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  5. thanks for sharing this with us dear !

    Blog

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    ОдговориИзбриши
  6. Interesting post my dear, thank you for sharing!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  7. thanks dear. This is super interesting and helpful!

    NEW FASHION POST | How to be FASHIONABLE in RELAXED looks!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  8. Me alegro que el te ha funcionado para ti! Muchas veces la plantas hacen milagros! Feliz martes! 😘😘😘

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka čast na ovom postu. Divno je to jer ovo može da pomogne nekome kome je zaista pomoć potrebna. Hvala jer si podijela to iskustvo sa nama. Drago mi je da je sve u redu ! ♡

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka čast na ovom postu. Divno je to jer ovo može da pomogne nekome kome je zaista pomoć potrebna. Hvala jer si podijela to iskustvo sa nama. Drago mi je da je sve u redu ! ♡

    ОдговориИзбриши
  11. Hello dear,
    thanks for following me :) I'm following you back with great pleasure :)
    xoxo

    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post, nekome ce sigurno biti od pomoci :-)

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.