avon,

Avon: Mark Gel Shine lakovi

00:37:00 Moj mali kutak 15 Comments

Pozdrav dragi moj i dobro došli u moj novi post!

"Pusti boje da progovore. Da reknu sve i kada najviše ćutiš ili da te pojednostave kada najviše govoriš "

Nije loše biti drugačiji. Čak šta više super je. Pa zašto da se ne osjećamo super? Zar moramo da budemo svi naliki jedni drugima? Zašto ne bi smo bili drugačiji, jedinstveni i svoji?

Uzmi Mark Gel Shine boje i ispiši svoju priču poput najdivnije bajke za pred spavanje ☺


Svoje blogovanje sam započela lakom iz Avon Gel Shine kolekcije, a danas, poslije godinu dana (i koji dan više) priču nastavljam sa Mark Gel Shine lakovima.

Za one koji ne znaju Mark je Avonova najnovija kolekcija koja nudi pregršt divnih boja za samo najodvažnije i one koji žele najviše pažnje. Iskreno, nisam baš toliko smjela, ali ovim bojama nisam mogla odoljeti. Jedna od ovih 5 nijansi definitivno me kupila do kraja ljeta. Na jesen očekujem nešto mnogo bolje, za hladnije dane.


Na slici iznad možete vidjeti moje nokte pripremljene za lakiranje. Prije samog početka lakiranja nokte očistim acetonom (ali bez ulja), bez obzira da li bio lak na njima ili ne. Na taj način odmastim ploču nokta i omogućim bolje prijanjanje laka za samu površinu.


Kao bazu koristim Avon True Colour Nail Experts. Pomaže mi u boljem i efikasnijem prijanjaju laka za nokte i omogućava dugotrajnije postojanje laka. 


Lakovi dolaze u crnim kutijama sa bijelim natpisom (cijela Mark kolekcija upakovana je u nepogrešivu kombinaciju, nezamjenjive elegancije, crno-bijelog spoja. Dakle, sva pakovanja su crna sa bijelim natpisima).

Kao što možete i vidjeti sama boca je izrađena od debelog i kvalitetnog stakla (kvalitet potpisujem jer je, tokom slikanja, lak pao sa klupe na beton, i to na sami rub boce, i ništa mu nije bilo).

U pakovanju se nalaze dvije male kuglice koje sprečavaju sušenje laka i samim tim omogućavaju dužu upotrebu. Pored toga što produžuju njegovu upotrebu one sprečavaju i nastanak mjehurića.

Mjehurići se pojavljuju prilikom protresanja laka. Te se, prilikom nanošenja laka. ti isti mjehurići, nanoste i stvaraju vazdušni sloj između laka i nokta, što prouzrokuje ljuskanje laka nakon sušenja.

U nastavku ću reći nešto o svakoj nijansi, ali prije svega moram da pohvalim Mark kolekciju zato što je dodala naziv laka na samo dno pakovanja. To mi je jako drago zato što nisam neko ko voli da čuva kutije, a i zauzimaju mi prostor u nesseseru, pa kada potrošim lak ne znam kako se zvao i onda gađaj nijanse. Ovako je mnogo lakše.



SUREBET

Za moj srednje svijetao ten ovo bi bila savršena Nude nijasna, ali kako sam potamnila ništa od nude. Kontrast moje tamne kože naglasio je njegovu svijetlu nijansu i dopustio mu da se pokaže u punom sjaju. 

Kada je riječ o pigmentaciji, obzirom da je svetao mislila sam da će mu i pigmentacija biti loša, ali sam se prevarila. Što se tiče teksture, svi Gel Shine lakovi su gušći u odnosu na one klasične lakove. Velika prednost ovih lakova i njihove gustine jeste što za nanošenje koristim samo jedan sloj, te tako uštedim i proizvod i vrijeme ☺





DAYSIE

Uf, ovo je bila prva nijansa koju sam odlučila da testiram i moram priznati da sam bila razočarana. Loša pigmentacija, brzo se sušio pa su ostajale naslage za četkicom, imala sma osjećaj kao da nanosim puding od vanile. Ali, kada sam drugi puta nanosila bila je ok. Jedino ima malo lošiju pigmentaciju u odnosu na ostale nijanse, ali sa dva sloja može se dobiti jako lijep efekat ili da koristite malo veću količinu prilikom nanošenja. 

Po meni je savršena za ljetne noći. Oni koji me prate na instagramu imali su priliku da vide koliko je predivna nijansa na preplanuloj koži u večernjim terminima. Stvarno je prava ljetna. 





VIOLETIZED

Moram li priznati da sam se zaljubila?! Čim sam otvorila kutiju nisam mogla da ostanem ravnodušna na ovu nijansu i poslije neuspješnog testiranja Daysie na scenu je stupila Violetized. Pigmentacija je dosta solidna, ali za savršeno prekrivanje potrebna su, ako i za prethovni, ili dva sloja ili malo veća količina laka na četkici, tokom prvog nanošenja. Mislim da nema potrebe da pišem ni o tome koliko volim ljubičastu boju kao i sve njene tonove, ali ova je "melem" za oči i lijek za ovu moju žensku dušu ☺.


 


CERISE-LY

Prije nego napišem bilo šta o ovoj nijansi moram da naglasim, radi onih koji me znaju, ovo nije roza boja ☺. Ja zaista ne znam kako su oni uspjeli da dobiju ovako nešto, ali ovo je savršenstvo. Ovako divna boja, ovako savršena pigmentacija, visoki sjaj... Ovo je definitisno svila u tečnom stanju. Ništa slično nisam isprobala nikada u životu, a lakova i lakova sam potrošila. Cure, ovo definitivno morate imati.




Da li primjećujete tu sličnost???


SEA MY NAIL

Ako ste ikada bili zaljubljeni onda nema potrebe da vam objašnjavam kako sam se osjećala kada sam nanijela ovaj lak na nokte, i sada ga imam ☺. Ovo je moj favorit ljeta i očekujem nešto, jednako dobro, i za hladnije dane. Pigmentacija mu nije jača strana, ali opraštam mu samo zbog boje. Slična je priča kao i kod prethodna dva, ali je kod ovoga malo bolja pigmentacija te je potrebno malo manje od dva sloja da bi savršeno prekrio. 





Kao final touch i dodatnu njegu noktiju koristim Nail Expert 5in1. Tretman je namijenjen za jačanje noktiju. Nešto poput Ebelin 8u1, samo povoljnije ☺. Iz mog dosadašnjeg iskustva nije bilo nekakve razlike. Može se koristiti kao baza ili kao završni lak, ali ja ga, najčešće, koristim kao završni lak.


Ako želite da ubrzate proces sušenja laka preporučila bih vam njihov sprej za sušenje laka. Iako, najčešće, nokte lakiram pred spvanje (iz dosadašnjeg iskustva pokazalo se kao najdjlotvornije), zna se desiti da ne stignem nalakirati nokte pa kao "slamčicu spasa" koristim ovaj sprej i meni je ok.


Ukoliko lakirate nokte prije spavanja (ali ako ih lakirate u toku dana pokušajte da izbjegavate kontakt sa vodom: pranje sudova, kose, tuširanje i sl.) i ukoliko, prilikom lakiranja, nanesete lak i sa vrha noktiju provjereno će duže da traje. 

Sama postojanost Mark Gel Shine laka je 5-7 dana (iz mog iskustva), jer nisam išla do poslednje granice izdržljivosti. Bila sam primorana da ga odstranim, ali, na nekoj od  mojih društvenih mreža, pisaću kolika im je krajnja izdržljivost. 

Ukoliko još uvijek niste poručile svoju omiljrnu nijansu ne propustote priliku da je poručite u aktuelnoj brošuri (klik) po super cijeni od 3.90 KM. Požurite jer kampanja traje do utorka.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

15 коментара:

  1. Thanks for the interesting post and wonderful photos!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmeee!!! Zaljubila sam se u zadnja dva, predzadnji je pravo malo savršenstvo! Sigurno ću ih nabaviti. Predivne fotografije. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Sve su boje predivne, ali kao ljubitelj plave boje moram se opredeliti za poslednji kao najdraži! <3


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja se jednostavno ne mogu odlučiti koji lak mi je najljepši. Zaista su svi divni!:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Woahh such pretty colors. The second nail polish is my favorite just because I haven't seen anything like it.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  6. I love the look of these polishes! So glad you found them pigmented in the end, because they're stunning! Thanks for sharing! xx
    Marina Rosie x
    http://marinawriteslife.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  7. Lakovi su divni,ne znam koja mi se boja vise svidja sve su tako prelijepe!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Very nice colors! Thanks for sharing! ������

    ОдговориИзбриши
  9. Diivan post, odusevljena sam!
    Noovi post o putu na Plitvice,pa ako mozes ostavi komentar --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!Lakovi izgledaju divno ♥

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. First of all, I love your creative photos they are so stunningly beautiful. Second the nail colors are so cute, they are pastels and i love pastels.

    https://itsbeyondimaginations.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.