afrodita,

Afrodita: Why hidratantna maska za lice

12:08:00 Moj mali kutak 27 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


U prethodnom postu imali ste priliku čitati o hidratantnoj maskici za područje oko očiju (link) sa kojom sam stvarno zadovoljna. Današnji post posvetiću još jednoj Afroditinoj maskici, a riječ je o hidratantnoj maski za lice. 

U poslednje vrijeme sam jako opsjednuta sa maskicama i rijetko kada da izađem iz neke od drogerija bez maskice u rukama ☺


U odnosu na maskicu za oči ova sadrži dva dijela, odnosno dva pakovanja u jednom. Svako od njih sadrži po 6ml proizvoda što je bilo i više nego dovoljno za moje mini lice ☺. No, kasnije sam se sjetila da sam negdje pročitala kako su maske za lice obično pravljene da se nanose i na dio vrata i dekoltea, ali to ću imati na umu pri idućem nanošenju maske, obzirom da je za prethodnu upotrebu bilo kasno.


Sama maska upakovana je, kao što sam već i navela, u dva pakovanja. Kupite jednu masku i imate za dvije upotrebe. 


I ona je bila, nešto oko 1,00 KM, nisam sigurna tačnost cijene, ali znam da nije bila nešto skupa. 

Što se tiče odvajanja maskica ono je veoma lako i brzo, ali kada je riječ o otvaranju ono ide malo teže. Iako imaju označena mjesta za otvaranje materijal od koga je napravljeno pakovanje veoma je kvalitetan i dosta vezivan. Te se, prilikom otvaranja, dosta rasteže pa preporučujem upotrebu makaza.


Ako mislite da protestujem protiv ovako kvalitetnih pakovanja, odgovor je NE. Definitivno obožavam ovako jaka pakovanja jer oni su odraz kvaliteta samog proizvoda. Opšte je poznato da se dobre stvari dobro i čuvaju, a Afrodita je poznata po svom kvalitetu proizvoda. No, ovag puta sam se uvjerila i u pridavanje značaja samom kvalitetu pakovanja, pa čak i onih koji su namijenjeni za jednokratnu upotrebu. 


Riječ proizvođača: Maska za ektremno vlaženje omogućava intenzivan prenos vlažnosti u kožu i njeno raspršivanje u dublje slojeve. Izvrsno njeguje i  na koži ostavlja svilenkast, nježan osjećaj udobnosti. 
Upotreba: masku, u izdašnom sloju, nanesite na očišćenu i toniziranu kožu, ostavite da djeluje 15 minuta, a zatim umasirajte u kožu.



Kada je riječ o samom proizvodu ono što sam prvo osjetila bio je predivan miris. Sam miris odiše svježinom. Kao da su upakovali nekakav planinski izvor u jedno malo pakovanje 😍, ali opet me nije u potpunosti zadovoljio.

Kao što je označeno na pakovanju, maskica ne sadrži parabin, plastiku niti silikon. Izrađena je od 100% prirodnog hijalurona (hijaluron je supstanca koja efikasno vezuje vodu) i prirodne mineralne vode

Maska se nanosi na očišćeno lice te je potrebno, prije upotrebe, temeljno očistiti lice, kako bi se otvorile pore i omogućile potpuni efekat proizvoda. Obično maskice nanosim kada operem kosu. Tako mi je mnogo lakše i sigurnija sam da mi baby dlačice neće dolaziti u kontak sa proizvodom (jer mrzim kada mi se kosa ulijepi sa proizvodima za njegu lica). Poslije pranja kose, kosu umotam u peškir i onda mogu početi sa procesom čišćenja i same njege lica. 

Na suho lice nanesem pjenu. Laganim kružnim pokretima umasiram je u kožu i umijem se mlakom vodom. Poslije pjene, peškirom posušim lice i nanesem tonik. Umasiram ga u kožu nježnim, kružnim pokretima, a malo više se baziram na predio oko nosa, i umijem se (oni koji me prate na instagramu mogli su vidjeti razliku u vidljivosti mitesera poslije dvije upotrebe). Poslije umivanja nanosim masku, u malo većem sloju. Ostavljam da djeluje 15 minuta i ostatak samo blago utapkam u kožu. 


Kao što ste mogli primijetiti maska za lice malo je bjelja od maske za područje oko očiju. Što se tiče postotka masti obije su dosta masne, ali razlika se primijeti poslije upijanja

Na kraju sam došla do zaključka da je ova maska idealna za hidrataciju masne kože. Vjerovatno zbog postotka mineralne vode. Meni (sa suhom kožom lica), kao i drugarici (sa normalnom i masnom T zonom), nakon upijanja u kožu maska prouzrokuje blago crvenilo i osjećaj zategnutosti lica. Uopšte ne ostavlja onaj divan osjećaj opuštenosti i hidratacije. 

Ako ima neko da je probao ovu masku, a da ima masnu kožu lica, voljela bih da mi napiše svoje iskustvo?!

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

27 коментара:

  1. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ОдговориИзбриши
  2. Pos likama maska je jako dobra, i žao mi je što ti uzrokuje crvenilo. Predivan post, a slike su vrh.

    Pregled maja | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga! I meni je jako žao ali idemo dalje sa potragom :D

      Избриши
  3. Uvijek sam imala želju isprobati ovakve maske, ali nikada nisam imala priliku, čini mi se da je ova veoma dobra

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maska kao maska jako je dobra. Samo je pitanje kako će koža odreagovati na sastojke :/

      Избриши
  4. Uvijek kažem da ću posvetiti više vremena čišćenju lica i korištenju raznih preparata za kožu, pa tako i tih maski. Međutim, nikako da stvarno i počnem. Ne znam odakle da počnem haha. Maska djeluje sasvim u redu prema ovome što si napisala, možda isprobam :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po mom mišljenju čišćenje lica je nešto poput pranja kose :D

      Избриши
  5. I'm also really loving face masks like these. Beautiful review.
    Have a great weekend!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  6. Stunning post! Very interesting review!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  7. Ja zaista dosta vremena posvećujem čišćenju lica i negovanju i mogu reći da sam probala dosta maski za lice. Ovu nisam, ali po tvorim rečima ne bi mi odgovarala jer imam nrmalnu kožu i malo masniju T zonu. Preporučila bih ti da probaš Avon Heavenly Hidration masku za lice jer ona baš lepo hidrira kožu. Ako te zanima više o njoj, pisala sam na svom blogu recenziju o celoj toj kolekciji. Ti si prelepa zaista! I blog ti je predivan! :D

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Milice! Što se tiče ove Avonove maske, nju obožavam još od prvog korištenja i moram se složiti da je savršena za osobe sa suhom kožom. Zaista lijepo hidrira i hrani kožu. No, ja ne bih bila ja kada ne bih išla dalje i isprobavala nove stvari :D

      Избриши
  8. njihova kozmetika je super, niam robala masku ali probacu!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, često koristim maske, no ovu jos nisam isprobala :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Hello!
    I loved the post hehe.
    I followed your blog, would you follow me back?
    A hug <3.

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam jos probala ovu masku, deluje mi da je bas dobra, a i volim njihove proizvode inace, tako da cu videti da je probam ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.