black,

Rimmel: Volume Shake maskara

00:26:00 Moj mali kutak 25 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Danas vam šejkujem nešto sasvim novo u našim drogerijama i nešto što me jaaaako oduševilo. Riječ je o novoj Rimmel Shake maskari. 

Svi koji me prate znaju koliko sam zaluđena Avonovim maskarama, ali ovo je, definitivno, maskara koja je kvalitetom opravdala cijenu (mislim da bi mogla postati moja ljubav na duge staze 😍).


Ja sam očarana njenim dizajnom, a vi? Iskreno ko i ne bi?! Toliko različitih, a opet istih maskara i među njima jedna ovakva.

Nisam tip koji voli klasiku tako da... nešto drugačije uvijek dobro dođe. Ali priznajte da je teško ostati ravnodušan na njen dizajn.

Sam dizajn kreiran je u skladu sa njenim nazivom - shake. Ukoliko ste, bar jednom, vidjeli posudu za pravljenje koktela možete primijetiti sličnost između nje i maskare. Tako luksuzno pakovanje sa zlatnim natpisom i efektom ogledala teško može proći nezapaženo.


Na samom zatvaraču nalazi se logo kompanije Rimmel na koji, ovaj put, mogu biti ponosni. Stvarno je krunisana kao najbolja maskara, bar sa moje strane ☺.


Prije svakog serviranja dobrog šejka potrebno je da se dobro protrese, pa tako i ovu maskaru. U pakovanju se nalazi kuglica koja sprečava unutrašnje sušenje maskare te održava teksuru vlažnom i bez grudvica.

Prije nego se izvuče četkica iz pakovanja, maskaru je potrebno dobro protresti kako bi kuglica razbila i sjedinila proizvod te pripremila ga za nanošenje. Još uvijek nisam potrošila maskaru i nisam sigurna koliko će da traje, ali sam čula da ova kuglica pomaže da maskara ostane svježa i do 3 mjesca. Što znači da je mnogo duže nego kod uobičajenih. Ali to ćemo da provjerimo ☺



Kada je riječ o četkici, iskreno, mislila sam da će biti ona klasična silikonska četkica i bojala sam se da ću biti razočarana, jer nisam očarana silikonskim četkicama. Nekako mi previše slijepe, iovako duge trepavice, pa imam problema da ih razdvojim. No, nisam razočarana jer ova je stvarno fino dizajnirana i same dlačice nisu silikonske. Nisam sigurna da li je izrađena od prirodne dlake ili je riječ o vještačkim, ali koja god vrsta bila savršene su.

Veoma je laka za upotrebu i nanošenje. Ne lijepi trepavice već ih savršeno razdvaja od samog korijena. Jako brzo daje dužinu trepavicama što je savršeno za djevojke sa kraćim trepavicama. Ono što moram da naglasim jeste njeno savršeno lako nanošenje od samog korijena, što daje bolji efekat, i veoma brzo se suši.



Jedina mana ove maskare je njen otvor. Generano svi smo navikli na onaj klasični otvor kroz koji samo izvučemo četkicu i nanosimo maskaru, ali ako to uradite i sa ovom maskarom na četkici će ostati više od potrebnog. Kako bi izbjegle izvlačenje viška proizvoda potrebno je iskoristiti postojanje tih izbočina. Prilikom izvlačenja četkice, kroz dio sa izbočinama, kružnim pokretima je izvucite i samim tim izbočine će skunuti sav višak maskare.


A sada slijedi ono što najviše zanima svaku od nas, a to je maskara na djelu. Kako imam izrazito spuštane kapke odlučila sam da iskoristim i prednosti mojih mana ☺.

Pored samog prikaza kako izgleda maskara na mojim trepavicama sa spuštanim kapcima, pokušala sam da demonstriram i uradim isto to samo sa podignutim kapcima kako bi i djevojke, koje nemaju spuštane kapke, mogle vidjeti kako bi izgledalo i na njihovim trepavicama.

I još jedna, jako bitna, stavka maskaru sam nanosila na prirodne trepavice tj. nisam ih prethodno uvijala i na moje trepavice sam nanijela samo jedan sloj, kako ne bi otišle u obrve ☺






Što se tiče skidanja maskare izuzetno se lako skida i ne razmazuje se. Potrebna je mala količina sredstva za skidanje šminke i veoma brzo ćete ukloniti svaki trag maskare. Nećete biti crne do pola lica niti će ostati one crne flekice oko očiju, nakon skidanja.

Nadam se da sam uspjela prikazati sve najbitnije vezano za maskaru, ali ako imate bilo kakvih pitanja slobodno pišite. I izvinite ako ima kakvih grešaka u slikama. Sama sam slikala pa je bilo malo poteško, a nije mi se dalo obrađivati i isijecati. Malo sam lijena na tome.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

25 коментара:

  1. the results of the Mascara are amazing
    and I totally love the Pictures.
    Amazing with those flowers :D

    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno izgleda, draga. I sama posedujem dve Rimmel maskare,međutim nisu kao ove. Ova radi svovj posao savršeno, i mnogo mi se sviđa. Slike su savršene. Prelepo stoji na trepavicama.

    Blog tips #4 - Kako započeti blog | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
  3. To tell you the truth, not really my type...

    ОдговориИзбриши
  4. To tell you the truth, not really my type...

    ОдговориИзбриши
  5. predobro mi je to sto ima kuglicu u sebi, bas trazim neku maskaru i svakako cu je pogledati

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni :D Prošle sedmice sam je vidjela u dm-u, do tada je nisam viđala, ali zato u didacu ima već duže vremena.

      Избриши
  6. Very interesting post! Thanks for sharing! 😘😘😘

    ОдговориИзбриши
  7. Baš me interesovala ova maskara i dobro je što si je slikala na delu jer sada vidim da nije za mene.Volim naskare koje daju i malo volumena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni djeluje kao savršena maskara za dnevni makeup ili u kombinaciji sa vještačkim trepavicama. Nisam neko ko preferira drastičniji makeup tokom dana, ali ako nisi isprobaj Avon Big Daring maskaru. Sa njom sam imala savršen volumen.

      Избриши
  8. I don't know this Mascara. The pictures with these wonderful flowers are amazing.
    Christine

    ОдговориИзбриши
  9. Nice. Love a mascara that gives volume to the lashes.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  10. look like it's a great mascara
    thanks for sharing
    have a great day
    xx,
    https://savorywarriors.blogspot.co.id/

    ОдговориИзбриши
  11. I've heard negative words about this product before and after reading your post I can't change my opinion - this mascara is not the best one.

    ОдговориИзбриши
  12. Dani moja draga, jos jedna sjajna recenzija. U poslednje vreme bas mucim muke s maskarama, jer mi moje trepavice mnogo opadaju, upravo zbog velike kolicine sminke svakog dana, a ova maskara mi izgleda veoma kvalitetno, i koristno. I moze se reci da tebi bas pomaze. Definitivno cu je probati. Sjajno si nam je rpezentovala, slike su odlicne.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  13. Ja ti preporucujem narandzastu golden rosse! sto se ove recenzje tice, spuer su ti fotografije pre svega, i dopada mi se ;)

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Baš sam u potrazi za nekom dobrom maskarom, jer je moja od Catrice kozmetike blizu svom kraju, a mislim da ipak ne bih uzimala istu, jer iako sam doista zadovoljna, moje sićušne trepavice trebaju neśo bolje za leto. Ako nađem nešto slično ovde, sigurno ću joj dati šansu. Divno si je opisala, a i baš lepo izgleda na trepavicama.

    Puno ljubavi. Alia♡

    blogorođendan - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Prvo da pohvalim dizajn bloga, divan je! ♥ Ova maskara me baš zainteresirala i jako mi se sviđa taj cijeli novi koncept. Super post. ♥

    My Beauty Empire

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.