dr.c.tuna,

Farmasi: Dr. C. Tuna - Heat Masagge Gel

22:12:00 Moj mali kutak 31 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


U predposlednjem postu pisala sam o Deep gelu (link) na koji sam dobila dosta pozitivnih komentara što me podstaklo da vam napišem još jedan post o, možda, malo boljem gelu od Deep gela.

Riječ je o Farmasi kozmetici i njihovoj marki Dr. C. Tuna. Za ovu kozmetičku marku prvi put sam čula prošlog mjeseca čitajući post moje koleginice. Kako ne poznajem nikoga ko radi za Farmasi, tako nisam ni bila u nekom pretjeranom kontaktu sa njihovim ponudama. Početkom mjeseca došla sam kući i na stolu me dočekao ovaj gel (hvala mojoj dragoj mami).

Gel dolazi u bijeloj neprozirnoj tubi i namijenjen je osobama koje imaju problema sa cirkulaciom i bolovima u mišićima. Ima veoma jak miris mentola i podsjeća me na jednan stari mentol gel iz djetinjstva. Kada sam otpakovala tubu sjetila sam se bakinog gela kojim mi je mazala grudni koš kada bi me mučio kašalj. Bio je veoma učinkovit. Zaboravila sam naziv ali znam da je više od 15 godina pokušavala ga naći, ali bez uspijeha.


Na dijelu gdje izlazi gel bila je ona zaštitna aluminijumska folija, ali sam je skinula prije nego sam napravila slike i nije se dala vratiti. Preko nje dolazi veliki čep kojim se zatvara tuba. 


Gel je bijele-guste mase i možda za mrvicu gušći od Deep-a. Kao i za Deep tako i za njega važi upotreba rukavica prilikom nanošenja. Jedina razlika između njih jeste što se Deep mnogo brže upija u odnosu na ovaj gel i nije testiran na poboljšanje cirkulacije. Stvarno je pogodan za masaže, ko masira, a koliko je pogodan onome koga se masira to je upitno ☺.

Razlog zbog koga sam ovo navela je sledeći: Gel na bolove testirala sam na bratu koji obožava da ga masiram, a meni to ponekada zna prestavljati mali napor jer bi on da ga masiram svaki dan. Nije da ne volim, ali znaju biti trenuci u kojima nisam raspoložena da masiram. I tako sam iskoristila priliku da na njemu testiram gel protiv bolova. 

Dok se nanosi ok je, nema nikakvih reakcija. Veoma lagana formula koja se brzo razmazuje i djeluje mi da postaje masnija što se više grije. No, problem nastaje kada se prestane masirati i kada ona počne djelovati. Reakcija koju izaziva, pored blagog peckanja zbog mentola, jeste i iritantan svrab na bolnom mjestu. Kao kada imate alergijsku reakciju na koži. Taj svrab zna trajati nekih 5 minuta i mnogo je gori ako se češete ili izlašete, mjesto koje je masirano, vazduhu. Najbolje je da se to mjesto utopli i da se nečim stegne. (Npr. ukoliko su u pitanju leđa najbolje je da legnete na leđa, ako su u pitanju ekstremiteti najbolje bi bilo da obučete nešto od elastina. Ja sam za noge koristila tajice i dosta je manje peckalo). 


Slične sipmtome sam i sama imala kada sam je nanijela na noge, jer imam jako lošu cirkulaciju i to je najveći razlog zbog čega je mama i poručila ovu kremu. Što se tiče učinkovitosti tu moram da naglasim da više od 10 dana nisam imala problema sa hladnim stopalima, a ni brat nije imao bolove u leđima (bar tako kaže ☺). 


Riječ proizvođača: Gel za opuštanje i masažu. Ne ostavlja kožu masanom. Umasirati slobodno na kožu. Samo za vanjsku upotrebu. Izbjegavati kontakt sa očima. Oprati ruke nakon upotrebe.


Što se tiče cijene zavisi od kampanje do kampanje. Mama je ovu platila 8 KM (4 €), a za preciznije praćenje preporučujem da posjetite njihovu online stranicu i potražite ga u katalogu. Za one koji žive u Bosni katalog mogu pogledati na linku.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

31 коментар:

  1. Interesting product, I've never heard about this brand before :)

    ОдговориИзбриши
  2. This is such an interesting topic, thanks for sharing

    ОдговориИзбриши
  3. Isprobati ću je, baš sam vidjela u katalogu i razmišljala da li da naručim. Super post kao i uvijek <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Amra. Isprobaj je jer je savršena i protiv glavobolje. Baš jutros sam se uvjerila. Zadivila sam se koliko je učinkovita.

      Избриши
  4. Izgleda odlično draga, to je nešto što nam svima treba!! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom. Stvarno je nešto što me oduševilo.

      Избриши
  5. Odlican post, kao i tvoj blog ^^
    Poseti moj blog ukoliko zelis: cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. These product seem so cool! Thanks for sharing!
    Have a wonderful new week!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  7. Another lovely and helpful review. Well done! ❤

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great product! Have a lovely Day! 😘😘😘

    ОдговориИзбриши
  9. dobro izgleda! uvek je dobro imati pri ruci neki takav gel!

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom. Ja sam presrećna kad se mogu kretati koliko mi volja, a da pri tome ne osjećam nikakav bol koji bi me sputavao :)

      Избриши
  10. Nisam do sada probala Farmasi proizvode, ali ovaj obecava. Pratim te :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prezadovoljna. Skoro sam pisala dodatak na ovu recenziju na mom insta i fb profilu. Jako je učinkovit i kod glavobolja. Testirano-provjereno dejstvo :D
      Pratim i ja tebe :*

      Избриши
  11. Interesting review about hot massage gel! Thank you for sharing with us!
    Have a nice day and lets stay in touch!


    xo
    ayu

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.