četka,

Ebelin: Gumena četka za masažu i piling lica

20:30:00 Moj mali kutak 41 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Na koji način najbolje možemo nešto očistiti? Da li je to dobar proizvod ili postoji nešto više?! Jednom sam čula reklamu o proizvodu za čišćenje lica u kome su pomenuli pranje zubi i naveli primjer kako bi izgledalo da peremo zube samo sa pastom i prstima, bez četkice. A reklama je bila o gelu za čišćenje lica koji je imao, u sklopu pakovanja, i četkicu za čišćenje lica.

Ok, zar je naša koža kruta kao zub? Zar se ne može očistiti nečim jednostavnijim i manje grubim u odnosu na četkicu?! Heh, to je ono što me i danas muči. 


Ne mogu da budem nepristojna i kažem da nisu korisne i te četkice. Jesu! Ali za mene je to bilo samo bacanje para i marketinška obmana. Do sada sam to radila uz pomoć peškira i tople vode. Otvaranje pora, skidanje površinske masnoće, pa, nekada, i šminke. I vjerujte mi, ni danas ne bih kupila ovaj proizvod da ga nisam dobila na poklon od drugarice i moram, ovako javno, da joj se zahvalim. 

Iako sam neko ko voli da testira, ali isto tako znam da budem užasno i tvrdoglava. Ako jednom kažem Ne onda se to teško mijenja, a ona je poslije poziva i pokušaja da me ubijedi da je kupim (bila je na akciji i ona je prezadovoljna sa četkicom pa nije mogla da odustane) ipak kupila i donijela mi. Oko 20 dana nisam je ni pogledala. Ali opet, iz poštovanja prema njoj, odlučila sam da je otpakujem i isprobam. I, šta ja danas mislim o ovoj četkici pročitate u nastavku.


Četkica dolazi, savršeno, upakovana u plastični omot koji je prilagođen samom obliku četkice (sve pohvale proizvođaču na kvalitenom pakovanju). Sa obije strane, četkica, je zaštićena plastičnim oklopom, a na pozadini nalazi se deklaracijski karton. Ono što me prvo iznenadilo bila su tri mala ljepljiva kružića sa kojima je deklaracija vezana za presavijene iviće omota. Izuzetno jako ljepilo koje se teško skida te naglašava sam kvalitet proizvoda.


Poslije skidanja ovih ljepljivih kružića odstranila sam karton i dočekalo me još jedno iznenađenje. Iskreno, ovome se nisam nadala. Kada sam izvukla karton na pozadini četkice stajao je još jedan plastični dio. Kao poklopac. I kada se on izvadi onda se može uzeti četkica. Očekivala sam, kao kod većine proizvoda, da se dolazi do četkice poslije izvlačenja kartona, zato sam ostala iznenađena.


Šta kaže proizvođač: Zbog svoje tri različite strukture nježno, ali temeljno čisti kožu.
SAVJET: Za optimalan rezultat masažnu četku koristite sa sredstvom za čišćenje lica.
ODRŽAVANJE: Za duži vijek upotrebe masažnu četku redovno prati sa blagim šamponom i mlakom vodom, te nakon toga ostaviti da se osuši.


Kao što je i navedeno u deklaraciji četkica ima tri razločita nivoa.
U gornjem dijelu (onom najužem) nalaze se najsitniji i najgušći pipci (ili kako god da se zovu). U srednjem dijelu su malo deblji i malo ređi. I u donjem dijelu su najdeblji i najređi. Tako da je četkica podijeljena u tri cjeline što omogućava jako precizno čišćenje i dopire do nepristupačnih dijelova kao što je dio oko nosa.





Kada je riječ o rukovanju sa četkicom veoma je laka za rukovanje, a to joj omogućava drška koja se nalazi na pozadini četke. Način na koji ja rukujem sa ovom četkiom jeste da postavim dršku između srednjeg prsta i do malog prsta, ali tako da bude pri samom dnu prstiju kako se ne bi kretala, i položim je na dlan.



Kao što sam već navela jako je jednostavna za upotrebu i proces je mnogo brži i lakši od peškir-procesa, a učinkovitiji od čišćenja lica samim prstima.

Na predviđeni dio za čišćenje lica nanesem moj omiljeni tonik za čišćenje lica (nešto više o njemu pročitajte OVDJE). Nekoliko minuta, kružnim pokretima, četkom nanosim tonik na lice umijem se mlakom vodom i saperem tonik sa četke. Poslije sušejna lica nanosim kremu i ulje sa čime završavam moj proces čišćenja (nešto više o ovim proizvodima pročitajte klikom na krema - ulje).

I ono što želim da vam kažem, za kraj ovog posta, jeste: da ja ovaj proizvod nikada, ali nikada, ne bih kupila da ga nisam dobila i nikada ne bih saznala koliko je divan i koristan. Hvala, mojoj dragoj Sandri, još jednom, i zna ona da ja nju volim najviše.

Zaista me usrećila i skratila mnoge muke kao i vrijeme čišćenja lica, jer uz pomoć ove četkice moje lice je mnogo nježnije i čistije za mnogo kraće vrijeme i mnogo manje muke. Ako niste isprobali isprobajte jer razliku možete osjetiti poslije prvog korištenja. A ako jeste pišite mi kakvo je vaše iskustvo sa njim.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

41 коментар:

  1. Odlican post,verovatno cu isprobati i ovo.Imam grubu cetku za masazu ali nikada do sada nisam isprobala silikonsku .Novi post je na mom blogu,pogledajte ako zelite ❤https://anastasijakostic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Anastasija. Nadam se da će ti odgovarati jer je mnogo nježna. :*

      Избриши
  2. Thank you for the review! I love this product!

    ОдговориИзбриши
  3. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10 мај, 2017 14:10

    Divan post, draga moja. Imam jedno pitanje za tebe. Da li ove fotografije fotografišeš nekim fotoaparatom ili pak telefonom? Pitala sam jer su fotografije predivne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Hvala ti. A radim ih aparatom i hvala ti na divnim riječima :*

      Избриши
  5. I sama sam jako tvrdoglava što se tice neceg, na sto sam rekla ne, haha. Ovo mi se cini kao nešto korisno pa možda i isprobam! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post, lepo si nam prkazala.
    Volela bih da isprobam ovu cetku, izgleda super! ❤️

    Moj blog: http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Kupila sam nedavno istu, međutim više mi se dopada starija, manja verzija. Odavno je nisam vidjela na policama, da je nisu izbacili iz proizvodnje? Sreća pa je to proizvod koji se ne mora toliko često mjenjati, tako da sve i da jesu, alarm za paniku mi još miruje :)

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Manju verziju nisam viđala, ali znam da Avon ima za pola manju od ove. Isto sve samo je duplo manja. I slažem se da je mnogo dobro što nije lako potrošan materijal :D

      Избриши
  8. Interesting post! Thanks for sharing! 😘😘😘

    ОдговориИзбриши
  9. I really like it!
    so cool!

    http://www.itzytrendy.com/2017/05/fav-dress.htm

    ОдговориИзбриши
  10. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks))
    http://alyonapsel.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Nice product, I've never tried it, but maybe I will some day :)
    Caroline

    ОдговориИзбриши
  12. I have never tried it, but it looks like a great product.
    Hugs,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam je nikada koristila niti bih poželela, postoje mnogo lakši načini za čišćenje lica. Sjajno si napisala post i predstavila nam je.

    ОдговориИзбриши
  14. Odlična recenzija i fotografije, kao i uvijek. Ja imma sličnu gumenu četkicu iz avona i koristim je kad skidam šminku, nije loša, ali nije ni naročito posebna

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  15. Kako divna četka *_* Nisam nikad pokušala sa gumenom četkom da očistim lice, možda da pokušam? Također je i post divan <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Voljela bih ovo isprobati! Ebelin proizvode nemamo u Italiji, ali zapamtit cu za drugi put kada budem u Hrvatskoj pa da skocim do DM-a!
    Pusa xx
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sam ovo kupila ne citajuci i misleci da se koristi za pranje cestkica dok nisam dosla kuci. Onda sam se prvo razocarala mislice da mi to ne treba ali kad sam probala, odusevljenje, prava stvar. Odlican post ♡

    ОдговориИзбриши
  18. Ja sam ovo kupila ne citajuci i misleci da se koristi za pranje cestkica dok nisam dosla kuci. Onda sam se prvo razocarala mislice da mi to ne treba ali kad sam probala, odusevljenje, prava stvar. Odlican post ♡

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.