afrodita,

Afrodita: Why maska za područje oko očiju

20:24:00 Moj mali kutak 33 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Svi smo svjedoci burnih i neprespavanih noći, teških i iscrpljujućih dana te crnih i natečenih područja oko očiju, idućeg jutra. Oni su neizostavni dokaz i "pečat" prethonog dana. Prirodan proces našeg organizma mora da odreaguje na sve promjene koje se dešavaju ili koje ga narušavaju, pa svidjelo se to nama ili ne. Ono što možemo da uradimo, kako bi spriječili sve to, jeste izbjegavanje svih stresova, redovan san, boravak u prijatnim prostorijama i sl. Ali šta ako se to ne može tako isprogramirati? Šta ako smo primorani da narušava naš organizam? Onda nam ništa drugo ne preostaje nego da mu udovoljimo. 


Ono što je meni prouzrokovalo natečene podočnjake bio je višednevni i cjelodnevni boravak na suncu, a pokretač da isprobam ovu masku biča je moja znatiželja, kao i akcijska cijena, ove maskice.

Masku sam kupila u dm marketu i bila je nešto oko 1,00 KM (0.50 €), mislim da joj ni regularna cijena nije veća od 1,50 KM (0.80 €).


Obzirom da se u jednom pakovanju od 6 ml nalaze 3 mala paketića po 2 ml (što znači da je cijena po paketiću 0.50 KM (0,26 €) ) i da sam koristila jedno pakovanje na 7 dana, po meni cijena ove maske je i više nego prihvatljiva.

Da, ja sam koristila pakovanje na 7 dana i bilo je sasvim dovoljno vlažnosti i hidratacije za cijelu sedmicu.


Riječ proizvođača: Koži oko očiju daje svjež i odmoran izgled. Pomaže u smanjenju podočnjaka, kesica ispod očiju i natečenosti. Vlaži i učvršćuje kožu oko očiju.

Upotreba: masku, u izdašnom sloju, nanesite na očišćenu i toniziranu kožu, ostavite je da djeluje 15 minuta, a ostatak umasirajte.


Prema upustvu, prije nego sam nanijela masku, umila sam lice sa pjenom ( više o njoj pročitajte OVDJE ) nakon čega sam dodatno očistila lice sa mojim omiljenim tonikom ( više o njemu pročitajte OVDJE ) i, prema iscrtanom dijelu na pakovanju, odvojila sam jedno pakovanje maske.

Na svakom pakovanju maske, i sa obije strane, nalazi se zarezani dio koji omogućava lakše otvaranje pakovanja jer i sama folija je jako čvrstog materijala i teško se kida. Ono što mogu preporučiti jeste upotreba makaza. Bez obzira na zarezane dijelove, ja sam je teško otvorila.


Kao što možete i vidjeti proizvod ne sadrži parebene, parafine, silikon i izrađen je od prirodnih sastojaka.

Sama tekstura je jako prijatnog mirisa i bež boje. Poprilično je čvrsta i doosta masna. Prilikom istiskanja proizvoda iz kesice utapkala sam ga na predio ispod donjeg kapka, a poslije toga sam nanijela i ostatak proizvoda, te ostavila da djeluje 15 minuta.

Poslije 15 minuta dosta proizvoda je ostalo ne upijeno, što hoću da naglasim da ima veoma spor efekat upijanja, ali jako učinkovita. Ostatak sam samo utapkala u kožu (trebalo mi je podosta vremena da utapkam sav proizvod u kožu).

I još jedna stvar, koju moram da naglasim, jeste sama količina maske. Ova količina maske, po jednoj kesici, bila mi je i više nego mnogo. Bez problema bi mogla da se koristi za dvije upotrebe ili da je podijelite sa nekim, ali pazite da vam maska ne ostaje otvorena do sledećeg korištenja.

Posije nekog vremena na koži sam osjetila svježinu poput blagog povjetarca. Kada sam utapkala i ostatak maske nekoliko minuta koža je bila masna, ali se, vrlo brzo, sve upilo u kožu. Obzirkom koliko je sam proizvod bio jako mastan i koliko je koža bila masna nakon što sam ga utapkala prijatno sam se iznenadila kada sam osjetila onaj divni svilenkasti osjećaj na koži.

Pogodna je i za osjetljivu kožu, kao i suhu do normalne. Nisam imala priliku da je testiram i na masnoj koži tako da za nju ne mogu ništa garantovati.


Meni se mnogo dopala ova maskica i definitivno je ponovo kupujem. Da li ste koristili ovu ili neku sličnu masku za područje oko očiju (ako imate neku za preporučiti slobodno mi pišite)?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

33 коментара:

  1. That's right an eye mask is so great for tiredness, it immediately freshens up the face.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastic product! I'd like to try it!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si zadovoljna proizvodom. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely review! Thanks for sharing with me!


    xoxo
    ayu

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam postala ovisna o ovim maskicama u kesicama... baleine ,afroditine i garnierove :) uvijek pokupim neku novu u cmu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uf, nisam ni ja bolja. Počela sam od onih maskica za kosu, pa sam došla do ovih za lice, ne znam šta će me uhvatiti sledeće :D

      Избриши
  6. Nisam vidjala ovu masku u prodaji do sada, nemam tamne krugove oko ociju ali svakako bi mi trebalo nesto da osvezi kozu ispod ociju. Odlicna recenzija :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga. Ni ja nisam imala nešto posebnu potrebu za njom, osim za dodatnu hidrataciju. Što se mene tiče stvarno je predobra. Nadam se da će i tebi odgovarati :*

      Избриши
  7. Thanks for a nice comment on my blog, dear. I followed you, Keep in touch :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice fashion blog

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and
    instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow
    back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.