blog,

The Versatile Blogger Award

18:44:00 Moj mali kutak 29 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Huh, dosta dugo sam razmišljala o ovoj temi i moram vam priznati da sam se dvoumila da li da prihvatim izazov. Kako nisam neko ko voli mnogo da piše i priča o sebi, to obično prepuštam drugima. Ipak drugi mnogo bolje znaju suditi o nama ☺

Ali, na kraju, odlučih da prihvatim samo iz jednog, prostog, razloga što sam nominovana od strane, meni, dvije veoma drage blogerice, a one su: 
Vesna, sa bloga - Home Chic Club
Tijana, sa bloga - #samokažem

Djevojke su, stvarno, predivne blogerice i toplo vam preporučujem da posjetite njihov blog, a sada da pređemo na pravila ove "igre":

Pravilo u ovom izazovu je da:

- napišem 7 činjenica o sebi,
- da nominujem najviše 15 blogo koleginica i da ih obavijestim o nominaciji
- da se zahvalim blogeru koji me je nominovao i 
- da objavim sliku u svom tekstu, kao i pravila

E, sada da vam malo otkrijem i ko se sve krije iza ovih bijelih listova vašeg monitora, naravno ako vas zanima ☺, ako ne opet hvala na posjeti:

1. Jedna od najvećih stvari i najgorih, po mene, jeste to što sam nepopravljivi i neizlječivi romantik ☺. Da, ja mogu da vidim srce i u močvarama, i da napravim iznenađenje čak i kada za to nema razloga, da upalim svijeće i spremim toplu kupku čak i ako sam se prije pola sata istuširala (sasvim dovoljan period da se zagrije voda u bojleru ☺)
2. Nepredvidiva - ovo je možda i moja najveća mana jer ljudi me teško prate. Ako mi sada i ovog trenutka padne na pamet da odem negdje (naravno, ako je to izvodljivo) ja ću da odem. Ako mi padne na pamet da nekome priredim iznenađenje ja ću naći sitnicu kojom ću ga iznenaditi i pokucati mu na vrata (pa makar to bilo i u pola noći). Ako mi padne na pamet da se sastanemo, sada ću da napravim nekakav kolač i da pozovem ekipu na određenu lokaciju u određeno vrijeme, baz da ih mnogo pitam i da se mnogo raspravljamo ☺.
Kao dokaz moram da vam priložim jednu fotkicu sa, ne tako davno, našeg "Bez razloga razlog" okupljanja.


3.  Da, kao što možete i vidjeti obooožavam Čupa čups lizalice (može i bilo koji drugi ukusa, ali pod uslovom da nije bilo od jabuke ☺). Uz lizalice dodala bih i sir, kao jednu od meni najvećih ljubavi, kada je u pitanju hrana. Obožavam ova dva proizvoda.

4. Kao četvrtu činjeni navela bih to da sam jaaaako pričljiva osoba. Od kako otvorim oči pa sve dok ne zaspim ja bih mogla da pričam i da se smijem. Nije važno da li poznajem nekoga 1h, 1 dan, 1 mjesec, 1 godinu ili cijeli život, ja uvijek mogu da pričam i volim da pričam. Jako sam društvena i mogu sa svakim ko nije prepotentan, umišljen i ko zna da se šali, kako na tuđi, tako i na svoj račun. 

"Nije važna tema, važno je smijati se i dobro se zabaviti!"

5. Jako sam teška na sklapanju prijateljstva, jer je za mene prijateljstvo svetinja i nešto, čak i jače od ljubavi. Ko je tu za nas kada raskinemo? Ko je uz nas i uvijek spreman da nam kaže: Hej, izvini, znam da će te boljeti, ali bolje sada nego kada postane još ozbiljnije - vidio/la sam ga/ju sa drugom/gim? Pa niko drugi nego prijatelj. Ko je onaj kome možete da kažete sve što vam je na duši i da mu se isplačete na ramenu? Onaj ko je spreman da vas sluša i do 4h ujutru, čak i ako mu se spava? E, to je ono na što sam uvijek bila spremna za ljude koje volim i koji su vrijedni toga, ali isto to sam dobijala i od njih. Pa makar ta priča bila vođena u toaletu, važno je saslušati i biti saslušan kada je to najpotrebnije.

6. Uživam da pišem i mogu da budem pretjerano maštovita kada se upustim u to. Dugi niz godina sam bila član literarne sekcije i to su bili trenuci koji su me ispunjavali. Učestvovala sam na raznim takmičenjima, ali ono, meni najdraže, bilo je 1. mjesto, osvojeno sa 6 godina. Pisala sam priču za jednu dječiju emisiju. Zbog nje sam se isplakala jer je to bio moj  prvi i najveći samostalni uspjeh u životu. Poslije njega sam pisala i za školske časopise i razna takmičenja, ali ono što me odvojilo od toga bila su moja dva "propala" romana. I zbog njih nikada više nisam nastavila pisati. Da ne pomislite da su bili objavljeni ili sa lošim kritikama, čak šta više bili su pohvaljeni od strane moje mentorice, ali jedan je otišao sa sistemom na kompjuteru, a drugi je ukraden sa laptopom. I danas me duša zaboli kada se prisjetim 😢.

7. I kao poslednju činjenicu, koju, možda, niste znali o meni, ovisna sam o satovima, obući i torbama. Koliko god da ih imam uvijek mi je malo i uvijek ih trebam još. "Jao vidi je kako je medena. Ja je moram imati." "Aaaaa, sigla je nova torba/cipele, kako je predivan model!" "Ovaj sat je predivan. Zamisli samo kako bi bio super uz onu kombinaciju što imam." i tako izgledaju moji prvi susreti sa ova tri modna detalja. Prosto sam očarana njima. Naravno, ne kupim ih svaki put i nemam ih ogroman broj, ali to su mi najslabije karike.

Toliko priče o meni. Nadam se da ste uživali u čitanju. Još jednom želim da se zahvalim mojim dragim djevojkama i poželim im mnogo uspjeha u daljem blogovanju, a ja bih nominovala sledeće blogerice, koje volim i koje su mi jako drage, a oni su:


Da ne pomislite da su samo one one koje volim ima njih još ali već su nominovani.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

29 коментара:

  1. Divan pooost :))
    Uzivala sam citajuci :)
    Hvala puno na nominaciji, radila sam ovaj tag :)

    ОдговориИзбриши
  2. Wonderful post! I love it when people talk about themselves! www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely post. It's great learning something new about you.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Hvala ti puno na nominaciji, sigurno ću uraditi ovaj tag :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastic so nice information about you
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se svidja ovaj post kao i tvoj blog, ja imam takodjer novi post na blogu, ako mozes pogledaj. Isto tako sam te zapratila na blogu, molim te uzvrati.
    Link mog novog posta: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/2017/04/outfit-2.html

    ОдговориИзбриши
  7. Draga super post, samo ako mozes da ispravis, moje ime je Tijana :D

    ОдговориИзбриши
  8. Mila moja, ogromno hvala tebi na ovoj nominaciji, zaista ce mi biti drago i cast da uradim ovaj post. Ti si ga fenomenalno napisala, zaista sam uzivala citajuci, ir adujem se sto sam saznala nesto novo o tebi, lepo je sto si tako fino i opsirno pisala o sebi <3 Sjajan post, jos jednom hvala!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. It is nice to hear something new about you.
    Have a nice time,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, lepe si stvari otkrila o sebi! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala na nominaciji,odgovoriću. :)
    U nekim tačkama smo iste,npr.i ja volim da pričam čak mi je i profesija takva :D ,ali lako sklapam nova prijateljstva i svima dam šansu,iako to zna da bude greška.
    Eto mi teme za pisanje. :D
    A što se tvojih romana tiče,iako je grozno to što se desilo i verujem da ti je bilo teško,ne odustaj nego piši ponovo na papiru.Ti si ih pisala sigurno s nečega sećaš,a kad započneš verujem da će ti inspiracija i sećanje samo doći.
    Da je lako nije,kao i ostale dobre stvari u životu-ništa što vredi ne dolazi lako i bez muke.
    Zato podvrni rukave i vrati se pisanju kad voliš i dobra si u tome,a ja čekam prvo poglavlje. :) :*

    ОдговориИзбриши
  12. Interesting post! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post draga, drago mi je što sam te malo bolje upoznala! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala ti na nominaciji, već sam radila sličan tag, ali mislim da ću morati ponovo uraditi jer se malo razlikuje od prethodnog. Ni ja ne volim pisati činjenice o sebi, ili pričati o sebi, a još manje raditi neke tagove ili slično, ali mislim da je to veoma dobro za približavanje i upoznavanje novih blogerki :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post, draga. Jako sam uživala čitajući. Želim da ti se zahvalim na nominaciji, naravno da ću uraditi ovaj TAG ili šta je već kad budem imala vremena.

    Novi post je na mom blogu: Music playlist #4 - April
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    ОдговориИзбриши
  16. Draga moja, hvala ti na nominaciji. Zaista sam uživala čitajući ovaj post i veoma mi je drago što sam saznala nešto više o tebi. Takođe mi je drago i što si me nominovala, pa čim uhvatim vremena, radim ovaj '' izazov ''. Uskoro ga očekuj, javiću ti. Ljubim te♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ОдговориИзбриши
  18. Great post x

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    ОдговориИзбриши
  19. Predivan post draga. Slične smo skroz, što mi je i drago. Samo pod 6. nismo iste. Ja ne volim pisati, možda zbog tog što sam od malena i njemački učila pa stalno griješim u pisanju. Tvoje mi se pisanje jako dopada i nemoj odustati od toga. Pokušaj još jedan roman napisati, ali sada svesku i olovku u ruku. Voljela bih jednog dana da pročitam roman napisan od moje drage blogerice kolegice. Hvala ti na nominaciji, razmisliti ću da li da prihvatim jer kao i ti, nisam baš osoba koja bih pisala o sebi puno na blog-u. Svakako si me obradovala nominacijom <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  20. Sjajan post, imamo dosta sličnosti i drago mi je da znam više činjenica o tebi. :)

    ОдговориИзбриши
  21. Divan post, sad imam osecaj da te poznajem licno ♡

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.