newyorker,

Street style

23:15:00 Moj mali kutak 22 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Ovo je, definitivno, novitet na mom blogu i moram vam priznati da sam pomalo i nesigurna kako će sve da ispadne, no vrijedi pokušati. Većinom sam pisala o tome šta ja volim i šta koristim od kozmetičkih proizvoda, ali ono što želim da podijelim sa vama u ovom postu jeste moja ljubav prema modi i modnim pravcima koje volim.

Svi smo svjedoci koliko su modne piste preplavljene raznoraznim vrstama stilova i "čudnih" odjevnih kombinacija, ali samo jedan od svih stilova može da bude moja "lična zamjenica", a to je Street style. Ne, nemojte odmah pomisliti kako ne volim i druge stilove, ali ovo je onaj u kojem provedem najveći dio dana i u kojem stvarno uživam. 

Daleko od toga, volim ja i večernje haljine, druženja, noćne provode i zavodljive kombinacije, ali ono u čemu sam prepoznatljiva definitivno je street. 


To je sloboda koja nema cijenu. To je skup komada sa kojima ne moramo da razmišljamo da li će neki gram sala preći preko ruba hlača ili grudnjaka, da li se podigla suknja ili haljina i otkrila više nego što smo željele, da li ćemo negdje zakasniti pa nećemo smjeti požuriti jer će nas obuća sputavati i naravno to je stil u kojem je najudobnije.


Većina ljudi ovaj stil povezuje sa patikama, ali zašto? Ako se osjećamo udobno u potpeticama, zašto da ih ne nosimo i na kafu, u šetnju sa društvom, u shopping? Zar to moraju da budu patike samo zato što većina tvrdi da je to za grada i aktivnosti u kojima ne mormo da budemo elegantne? Ne, ne mora. Ja volim patike i uživam u njima, starke posebno. Nosim ih na fakultet, u šetnju, u bioskop, u klubove i najradije bih spavala u njima. Obožavam onaj osjećaj koji mi daju, onaj divlji osjećaj slobode.


No, one nisu presudne, obavezne kada krenemo u grad. Neko voli potpetice, ja obožavam ravnu obuću. Ne, nisam ni visoka pa da mi tako moda nalaže. Niska sam, da ne kažem mala, čak i ispod prosjeka, ali opušta me ravna obuća i tu sam neizlječiva.


Zima je prošla i vrijeme je da se preslože ormari i izdvoji ono najdeblje iz njih i odloži pod neki krevet, do iduće zime. Konačno je vrijeme laganije odjeće i tome se jako radujem. Obožavam laganu odjeću i nisam ljubitelj slojevitog oblačenja jer se tada osjećam kao slonče. Obožavam prepune ulice divnih djevojaka i momaka, koji neobavezno prolaze jedni pored drugih i čije kombinacije pričaju priče o njima. Uživam da posmatram razne kombinacije i stilove i ono što me najviše privlači jeste njihova personalizacija. Nisam ljubitelj loših kopija.


Iskreno, loše kopije nemaju nikakve veze sa markom odjeće nego sa tim da svaka druga djevojka liči na prethodnu. Ako je jedna kupila bomber jaknu i nosi je na hlače, svaka sledeća dolazi u istoj kombinaciji samo se smjenjuju boje. Smatram da svi treba da nosimo ono što volimo, a ne ono što svi imaju, jer je to, sada, moderno i tako treba. 


Novi komadi dolaze i odlaze, boje se svake godine mijenjaju, ali ono što ostaje neizbrisivo jeste "crno". Obožavam crnu boju jer je nešto posebno za mene, ali ne zato što se bojim da ću pogriješiti sa kombinaciom boja, već zato što me ona uvijek, nekako, privlači. Ima to nešto što mi zrači iz nje i čemu ne mogu da odolim, kao što ne mogu da odolim crvenim satenskim haljinama ☺


Iako nisam neko ko slijepo prati modu, nisam mogla da ne obratim pažnju na ovogodišnji Street style. Svi znamo da je Pariz grad mode, ali ja sam se više pronalazila u Londonskom stilu, no ovaj put sam ostala iznenađena Pariškim predlozima. Prijatno sam iznenađena i pomalo razočarana jer se moram pomiriti sa tim da London pada na, čak treće, mjesto moje modne ljestvice.


I da, drage moje, ne morate nositi jaku marku da bi izgledale moderno, niti bacati pare na skupe modele koji više neće biti moderni, koliko do sledeće godine. Sve što je potrebno da izgledate kao model jeste da otvorite vrata svoga ormara, zamislite da negdje kasnite, jer tada obučemo najljepše kombinacije, i izvučete prvo što ugledate. Malo maskare, ruž na usne, udobnu obuću na noge i osmjeh na lice. 

Ulica vas čeka, nasmijana lica traži, a sve ostale brige ostavite zidovima da upijaju. I ne zaboravite 

"Moda se ne nosi, ona se stvara"

U natavku posta prikazaću vam ono što sam najavila na početku i što je najveći novitet na mom blogu, a to je moj prvi outfit predlog. Još zimus sam obećala mojoj dragoj Sandrici da ću raditi jedan outfit i došao je trenutak i za to. Iako nam kiša i hladno vrijeme nije dopustilo da izvedemo sve što smo zamislili, pokušali smo da izvučemo maximum od svega i nadam se da će vam se dopasti.

 















Ljubim vas puno do sledećeg pisanja!
Danny!

22 коментара:

  1. All really awesome street styles. Loving this inspiration.
    Happy weekend!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno se slažem, ovo je i moj omiljeni stil! Ti mi izgledaš preslatko, fotke su super, super!! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  3. Draga, izgledaš odlično! I ja obožavam "street" style. Kombinacija je odlična, volela bih da češće pišeš outfit postove. 💕

    Hi-stylish.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prelijepa si mi draga moja.Pa imali bolje ljepote i stila od tvoga?
    Sve prelijepo receno odlicna ideja ,i potpuno se slazem sa tobom to da mozemo da nosimo i potpetice na kaficu ili sl.
    Odlicno nema dalje jos jedan poljubac ti saljem i samo tako nastavi.
    Ako zelis pogledaj moj novi post draga.

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo za post, sve si lepo rekla :) Kombinacija je odlicna, samo tako nastavi :*

    ОдговориИзбриши
  6. Draga čestitke za finale, u dvoboju smo :P ,ali ja to više smatram kao našu sreću,drago mi je zbog tebe, sviđa mi se post,nova boja kose...Sve je savršeno i za čistu desetku... šaljem ti poljupce.... www.newoutfit.blog

    ОдговориИзбриши
  7. I meni se dopada taj stil,lepe si slike našla,a dobra je i tvoja kombinacija. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Street style je predivan i meni najleši. U njemu se osećam veoma komotno, a patike su meni glavna obuća. Da naglasim, da je outfit takođe predivan.

    Uživaj u vikendu,
    laAdda

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post,diivna si! :)
    Ako mozes ostavi komentar na mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html

    ОдговориИзбриши
  10. Dani moja draga, sjajan post! Napokon i tebe da vidimo u nekom izdanju na postu! Odusevljena sam samom tematikom posta, veoma interesantna i neobicna ideja! Sjajjan izbor kombinacija, medjutim ne bih tu stavila akcenat, vec na tebi samoj! Izgledas predivno! Zaista si lepa, prava dama, odevna kombinacija mi se dopada, nista ja tu ne bih menjala, lepo ti stoji, a fotografije su predivne. Odlican post zaista. Sve pohvale!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Moram da primetim da je boja kose fanstasticna! Prelepa! Ja sam se pre neki dan ofarbala u crveno i skroz se razocarala kada mi je kosa ispala skoro crna, a trebalo mi je godinu dana da se iz iste boje izvucem! Odlican post <3

    ОдговориИзбриши
  12. I like your street style. Actually this is the style I wear the most often.

    ОдговориИзбриши
  13. Mnogo mi se dopada ovaj post, kao i činjenica da na ovaj blog dolazi nešto novo, sa uživanjem ću čitati ove objave! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши


  14. Post mi se bas dopada, bas i lepo sve napisala i vidi se da si se trudila za ovo.Pogledaj moj blog ako zelis, danas sam izbacila jedan zanimljiv post o bivsima
    majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  15. Post je zaista predivaaan :-))) <3
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.