dvofazni sprej,

Elseve Total Repair 5 sprej za ispucale vrhove i sjaj kose

16:36:00 Moj mali kutak 35 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Prije nego započnem ovaj post željela bih da se zahvalim svima vama na podršci i divnim komentarima u prethodnom postu. Jako mnogo mi je značilo jer nikada prije nisam pisala o toj temi i malo sam se plašila da neće bit OK. 

Pored toga, željela bih da čestitam i poželim sve najbolje, povodom predstojećih praznika, svim pripadnicima Pravoslavne i Katoličke vjerosipovijesti. Da budu srećni ovih dana i proslave praznik u društvu svojih najvoljenijih.

Vjerujem da je većina vas već čula, a možda i isprobala ovaj sprej za kosu od Elseva, ali prosto nisam mogla odoljeti, a da ne podijelim sa vama moje oduševljenje ovim proizvodom. 


Iako nisam neko ko preferira ove prskalice za kosu, ali volim da vodim računa o svojoj kosi kako bi bila što ljepša, tako sam odlučila da isprobam ovaj sprej po preporuci moje drage Ivane. Tačnije, drugarica i ja smo "zaglavile" u dm-u, po našem dobro poznatom šoping običaju ☺, i ona je tražila nešto što bi joj dodatno nahranilo kosu i vratilo joj prirodan izgled poslije peglanja. Tada sam se sjetila Ivaninog vloga u kome je pomenula i toooplo preporučila ovaj proizvod u slučaju da se desi da nam frizer ili mi sami presušimo kosu fenom. Onda je uslijedilo traženje njenog vloga i kupovina ovog spreja.


Proizvod dolazi u boci od tvrde plastike i jaaako divno miriše. Ukoliko ga niko ne pomjera duže od pola sata na vrhu boce, otprilike 1/4, izdvoji se bijeli dio, a u donjem dijelu ostane svjetliji dio tečnosti. 



Obzirom da nisam uspjela dočekati da se tečnost umiri morala sam naknadno da slikam kako izgleda, pa se nadam da mi to nećete uzeti za zlo 😉.


Na vrhu boce nalazi se zatvarač sa pumpicom za rasprskavanje proizvoda. On je pogodan za kružno okretanje i prilagođavanje spreja u željeni položaj kako bi mogli lakše držati bocu. Nema, onaj, blokirajući dio koji se aktivira prilikom okretanja prskalice pa onemogućava rasprskavanje prilikom pritiska na prskalicu.


Riječ proizvođača: Eliksir sa dvostrukim dejstvom trenutno umanjuje ispucale vrhove, štiti vlasi i pruža sjaj.

Upustvo za upotrebu: Prije upotrebe dobro promućkati. Poprskati na kosu osušenu ili prosušenu peškirom. Pogodan je za svakodnevnu upotrebu. Ne ispire se.


I, poslije dvadesetak dana upotrebe sa oduševljenjem mogu da kažem da je ovo postao jedan od meni najdražih proizvoda. Koristim ga na vlažnu kosu, poslije skidanja peškira. Izuzetno je dobar i promjena se primijeti već poslije prvog nanošenja. Kosa postaje mekanija, svilenkastija, sjajnija i, ono najvažnije, veoma lako se raščešljava.

Da li ste ga već isprobali? 
Kakvi su vaši utisci?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

35 коментара:

  1. Mama je koristila proizvod, pa sam povremeno uzimala od nje i koristila. Mogu da kažem da mi se mnogo dopada i da je odličan. Sjajna recenzija:D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, i meni se jako dopada i mnogo je učinkovit!

      Избриши
  2. I've heard about this hair spray, but haven't been able to try it out yet. Looks great. Glad you're liking it.
    Happy Easter!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post draga ,sve mi se dopalo od sastava do slika.
    Ako zelis svrati i pogledaj novi post draga,puno bi mi znacilo.Veliki pozdrav od Belle

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, draga. Čula sam za ovaj sprej ali nisam bila u prilici da ga isprobam. Sigurno ću ga nekada isprobati, ali to neće biti uskoro jer mi kosa nema ispucale krajeve.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Iskreno ni moja nema ispucale krajeve, ali volim dodatno da je nahranim.

      Избриши
  5. I love this conditioner already, it's so good and feels fabulous when in the hair! Thank you so so much for sharing love! xx
    Lots of love,
    Marina Rosie xx
    http://marinawriteslife.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma zanimljiv post. Odlično si to odradila i ovo je nešto što mi je zaista potrebno! Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar na njemu. ❤ ⬇
    Dreaming of - fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  7. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    ОдговориИзбриши
  8. Great post :)
    follow or follow?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I love total repair 5 range of products but I've never tried this spray

    (i'm following. Would you like to follow back?)
    experienciaseconstatacoes.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  10. Obozavam ovakve proizvode koji se ne ispiraju :) Osim svega sto rade, zbog njih kosa jos lepse mirisi :) Odlican post i slike su jako lepe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga.
      Ovo je zaista jedan od onih proizvoda koji ostavlja predivan miris!

      Избриши
  11. Ja imam ovakvo pakovanje za kosu, mislim da se skroz isto zove i odusevljena sam! Odlican post, divne su ti slike :*

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična recenzija, baš si me zainteresirala morat ću ga probati :))

    http://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.