Chanel No 5

22:24:00 Moj mali kutak 29 Comments

Pozdrav dragi moji  i dobro došli u moj novi post!

Da, današnji post posvetila sam Koko Šanel, ali ne brinite neću vam pisati njenu istoriju ☺. 

Većina blogera, čiji su postovi bili na temu Koko Šanel upoznati su sa činjenicom da ju obožavam, ali ljubav prema ovoj ženi i ljubav prema njenom parfemu nemaju nikakve veze. Ja te stvari ne miješam. Kao što nema nikakve veze ni sa činjenicom da je postao jako popularan za jako kratko vrijeme.

Zašto sam ga zavoljela, kao i na koji način i po kojoj cijeni ga možete posjedovati pročitajte u nastavku.


O parfemu: Sam parfem simbol je ukusa Koko Šanel, kao i želja da parfem bude onaj koji će mirisati kao žena i čije note se neće izdvajati jedna od druge. Tu želju je pretvorila u stvarnost i dizajnerka ovog divnog mirisa Ernesta Beaux.

Chanel No 5 je prvi parfem u cvjetno-aldehidnoj grupi i prvi sa najvećim postotkom aldehida u svom sastavu. I ako su svi ostali ovako divnog mirisa od sada pa ubuduće ovo je moja grupa mirisa. Ja sam oduševljena i dugo nisam susrela ovako dobar miris.

Gornje note su: aldehidi, bergamot, limun, neroli, ylang-ylang.
Srednje note: jasmin, ruža, iris, đurđevak.
Bazne note: vetiver, sandalovina, vanilija, amber, pačuli.


Što se tiče parfema već sam navela da izuzetno divno miriše, ali i dugotrajn je. Da, ovo nije originalan parfem, ali je jaaako dobar. Većina nas nije u mogućnosti da sebi priušti prave originalne parfeme te se opredijeli za kopije, koje su, u najvećem broju slučajeva, jako loše.

Da li je sadržaj dobro iskopiran ili je samo punjen u Essens-u to ne znam ali ono što vam mogu preporučiti jeste djevojka kod koje možete poručiti, kako Chanel, tako i mnoge druge muške i ženske mirise po cijeni od 11€ (30 ml) i 20€ (50 ml). Kontaktirati je možete putem instagram profila @lucka91. Dostavu vrši lično ili po dogovoru.



Parfem dolazi upakovan u foliju koja je zapečaćena sa obije strane, kao što možete vidjeti na slici. Zbog pečata se teže otvara tako da preporučujem upotrebu oštog predmeta. Čisto da se ne posiječete, a i da se lakše dođe do parfema ☺


Poslije uspješnog otklanjanja prozirnog dijela od parfema nas dijeli samo kartonska kutija ☺


Na zatvaraču, sa strane od koje se najlakše pristupa parfemu, nalazi se šifra parfema i rok upotrebe. Razlog iz kog sam navela to "najlakše" pristupanje je onaj karton koji se nalazi oko boce. Vjerujem da znate o čemu je riječ i sigurno se sjećate da je on sastavljen iz jednog dijela te da samo sa jedne strane ima onaj mali "poklopac", a da je sa druge strane nemoguće doći do parfema prije nego izvučete cijeli karton iz kutije.


Što se tiče ambalaže, dopala mi se zbog svog kockastog oblika i debelog staklenog pakovanja koje je, vjerujem da će te se složiti sa mnom, luksuzno dizajnirano. Ova "zlatna" slova i zlatna pumpica ispod staklenog poklopca mene su oduševila.

Kada je pumpica u pitanju jako fino raspršava miris i jedan je od onih kojima se može dozirati količinu mirisa. Nije ona klasična da kada je pritisnete ne staje dok ne rasprši sve iz cjevčice.


Što se tiče samih informacija o proizvodu, kao što možete vidjeti, postoji samo nekoliko karakteristika, ali ono što se meni najviše dopada jeste ova oznaka originala ☺


Vjerovatno ste primijetili da ni ambalaža ni kutija nemaju naziv parfema nego šifru i to bih mogla da uzmem kao najveću manu. Iz toga razloga dešavalo mi se da ga zamijenim sa drugim  parfemom jer su pakovanja ista za sve mirise. Još jedna od mana, ali ne toliko velika, jeste njegov opor miris ukoliko ga previše približite nosu. Mnogo ljepše miriše ukoliko je rastojanje veće od 5cm.

No, ono što ću da mu pripišem, pored svih dobrih osobina, kao jednu i najveću to je sopstveni osjećaj mirisa. Vjerovatno vam se dešavalo da poslije nekog vremena ne osjećate miris svog parfema, ali sa ovim parfemima to nije slučaj. Čak i poslije cijelog dana mogla sam da osjetim njegov miris.

To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da nisam nešto zaboravila i da sam uspjela sumirati sve najbitnije informacije, no ako i budete imali bilo kakvih pitanja možete me kontaktirati putem mojih društvenih mreža.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

29 коментара:

  1. Wonderful and very beautiful fragrance! This perfume is a true legend! www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  2. Such a beautiful perfume. I love the smell of it.
    Have a great one!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  3. I know the original nr 5, a bit retro yet impressive.

    ОдговориИзбриши
  4. Da budem iskrena, bas sam pre neki dan dobila puno testera chanel parfema i na prvi miris mi se nije dopao. Medjutim kasnije kad malo izvetri, je zaista divan. Nekako snazan i zenstven :) Ti si odlicno opisala :) Super post :*

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Veoma si lepo opisala parfem, verujem da je super! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, imam chanelov parfem i predivan je ^_^ Zapratila sam te, odlican ti je blog <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Wonderful post and perfume!! Thanks for sharing!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: UNPUBLISHED ONE FROM CALIFORNIA
    DON'T MISS: SAILING STYLE

    ОдговориИзбриши
  8. I've never tried this one but the perfume looks beautiful!
    kiss
    xx



    https://thathappymess.com/

    ОдговориИзбриши
  9. moram da priznam da nisam probala a i chanel nikada nije bio moj brend :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. I've never tried :)
    - I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan review kao i obično, ovaj parfem nisam probala, ali bih jako voljela

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  12. I love Chanel number five; it's a beautiful perfume! xx
    Lots of love,
    Marina Rosie x
    http://marinawriteslife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Istu knjigu upravo čitam i uživam u njoj! :D Još stotinjak stranica do kraja me dijeli.
    I ja sam veliki ljubitelj mademoiselle Coco, i jednom prilikom sam i sama sebi odlučila piuštiti (kopiju!) famozne petice, od Eminy-ja ako se ne varam, no jednostavno nije po mom ''štihu''. Više sam tip za slatkaste parfeme, nego za cvijetne note.
    No, planiram mu opet dati šansu. Šta znaš kada ljubav iznenada može procvjetati :)
    xx

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.