avon,

AVON True Luminous rumenilo

20:43:00 Moj mali kutak 18 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Evo, konačno i ja dočekah dan da se opustim uz toplu kupku, a da, pri tome, ne moram razmišljati da li ću nešto stići uraditi. Znam, dugo me nije bilo i vjerujte mi da mi je bilo jako teško bez tastature i svih tema koje sam pripremila. Ali sada sam tu, i maximalno ću se potruditi i u potpunosti vam se posvetiti. Pokušaću da ispratim sve prethodne postove, i da posjetim svakog od vas. Ali, prije toga, željela bih da vam se zahvalim na predivnim komentarima. Mnogo mi znači svaka riječ i podrška koja dolazi od vas, kao i kritika, jer to me motiviše i podstiče da budem još bolja. 

Nešto malo poslije Nove godine na adresu mi je stigao paket od kompanije Avon i zaista su me predivno iznenadili sadržajem. Oni koji me prate na insta (link) i na fb (link) mogli su vidjeti kompletan sadržaj paketa. Među svim njihovim proizvodima nalazilo se i jedno divno rumenilo, o kome želim da vam pišem.


Prije nego uputim sve riječi posvećene mom omiljenom rumenilu, moram da podijelim sa vama koliki sam ja baksuz ☺. Slike sam još prekjuče napravila i toliko sam bila oduševljena suncem kao i prethodnim danima. Nestrpljivo sam isčekivala ovu slobodu, ali ono što me jutros dočekalo bio je pljusak. Jučerašnji dan je bio prohladan propraćen ledom, koji je padao u okolini, te se desio nagli pad temperature. I tako, svi oni divni dani, koje sam provela u stanu, zamijenili su se sa kišom koja pada, a ja, ternutno, preplavljena slobodom ☺. To se zove-čovjek baksuz!

No, da se ja vratim na moju recenziju.


Ova mala crna kutija od tvrde plastike krije pravi mali dragulj. Ona dolazi upakovana u običnu katronsku kutiju, ali ja sam je bacila još na početku jer mi je zauzimala prostor u neseseru i to mi se nije dopadalo, a i nisam imala nekakve posebne koristi od nje. 


Rumenilo je dostupno u četiri različite nijanse. Pakovanje sadrži 6g proizvoda i jednu četkicu. Ovo je nijansa Peach i, po meni, najljepša. Svi smo izašli iz zimskog perioda i koža nam je dosta svjetlija tako da i sa rumenilom ne treba pretjerivati. A što se tiče četkice to sam izgubila jer je nisam koristila tako da joj nisam baš ni posvećivala punu pažnju.


Rumenilo je prepuno šimera što dodatno daje blistav i sjajan odraz lica. Meni lično ne smeta ovolika količina šimera jer nije pretjerana kada se nanese na lice i izblenda koliko se ovdje naglašava.


Da li ste koristili neki od njihovih rumenila?
Kakvi su vaši utisci?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

18 коментара:

  1. Nisam koristila rumenila iz avona,ali bi voljela da probam tu nijansu,više korištim nijanse smeđe boje i utapkam sa strane kuglicama koje su bijele- bejbi roze boje,tako da se prelaz rumenila ne primjeti i sve izgleda tako prirodnije :)
    Volim tvoje postove i način na koji se obraćas publici,osjećam neki smiraj u ovom tvom tekstu.
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, zvuči zanimljivo. Nisam to nikako probala ali vrijedi pokušati :D Hvala ti!

      Избриши
  2. Super post.
    Ja licno nisam,al mozda cu.
    Bas lijepo objasnjeno
    Ako moze svrati i pogledaj post draga.
    Pratim te ,pusa

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam koristila, ali deluje kao lepa nijansa. Malo mi smeta sjaj, ali verujem da lepo izgleda na licu! Divne fotke draga, kao i uvek! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, sjaj se i ne primijeti kada se rumenilo izblenda. Poslije se dobije samo divna nijansa svežine. Sjaj skoro pa da nestane.

      Избриши
  4. great post...
    have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  5. Beautiful shade!

    I have one of their blushes and I really enjoy using it.

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam pobornik rumenila lično ih ne koristim, ali jako volim avonove proizvode, pa tako i ne sumnjam da je i ovo rumenilo veoma kvalitetno i dobro ;)

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je rumenilo, jedno od, nezaobilaznih proizvoda kada je u pitanju šminka.

      Избриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.