advance,

AVON: Advance Techniques conditioner

12:13:00 Moj mali kutak 55 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Nadam se da ste mi dobro i zdravo, bez obzira na ovaj snijeg koji je zavladao velikim dijelom Bosne. Ako niste iz Bosne, pišite ima li kod vas snijega ili uživate u divnim proljetnim danima?!

Ovo je moj 70. post i posvećen je, isključivo, meni nečemu veoma važnom, zahtjevnom ali omiljenom - kosi. Obožavam svoju kosu i to mi je nešto najdraže na svakom živom biću. Iako većina djevojaka veliku pažnju posvećuje noktima i njihovom estetskom izgledu, meni je, ipak, kosa na prvom mjestu i nju prvo primijetim na nekome. Obožavam dugu, njegovanu i zdravu kosu, a to se najlakše postiže ishranom. No, pored ishrane tu su i pojedini proizvodi, a u današnjem postu želim da vam predstavim meni najdraži regenerator.


Pored toga što sam ogroman ljubitelj Avon proizvoda, ovo je proizvod kome sam ostala vjerna od prvog korištenja. Poslednjih nekoliko brojeva nije bio u ponudi i bila sam jako tužna jer one zalihe koje sam kupila bile su mi pri kraju. Kako smo i mama i ja ostale bez ovog proizvoda kupile smo drugi, ali njena kosa je jako loše reagovala na taj, kao i na nekoliko drugih koje je isprobala, pa sam sa oduševljenjem dočekala aktuelni katalog (klik za online prelistavanje) u kome se ponovo našao ovaj proizvod u novom pakovanju. 


Proizvod je dostupan samo u pakovanju od 250ml i meni je to dovoljno za dva mjeseca (obzirom da  kosu perem 2-3x sedmično, ali u većini slučajeva to je 2x). Ambalaža je ona klasična kao i kod svih šampona i regeneratora. Jako lijepo miriše i miris se duugo zadržava na kosi. Već poslije prvog nanošenja osjetićete promjenu na kosi. 


Na zatvaraču je mali otvor koji omogućava lakše doziranje proizvoda kao praktičnije i bolje zatvaranje. Meni lično mnogo su praktičniji proizvodi sa ovom vrstom zatvarača u odnosu na one koji se odvrću. 


Kao što možete vidjeti na pozadini boce, koja je okrugla ☺, nalazi se kraće upustvo, rok za upotrbu koji važi 12 mjeseci, mogućnost reciklaže, zemlju porijekla (Poljska) i ono što mi je najvažnije i na što najviše obraćam pažnju kada kupujem jesu ove strelice koje označavaju kopiju i original proizvoda. Ukoliko se prvo nalazi crna strelica (ili tamnija), kao u ovom slučaju, to je znak da je proizvod original. Prije nisam toliko obraćala pažnju na to, sve dok jedne prilike nisam odlučila da uporedim dva proizvoda sa različitim strelicama. Tada sam shvatila koliko su bolji proizvodi sa tamnijom strelicom iznad one svjetlije.


Što se tiče samog sadržaja, kao što možete vidjeti, uputanju je bijela tečnost, malo gušća od šampona. Prilikom istiskanja iz boce prvo što se može osjetiti jeste njegov prijatan miris koji se, i poslije ispiranja, zadržava na kosi.

Poslije nanošenja balzama, na dio kose ispod ušiju, obavezno, kosu raščešljam i ostavim oko minut da regenerator počne djelovati, pa doobro isperem prohladnom vodom (više hladnom nego toplom). Da ne bi došlo do zabune, kosu perem posebno i nikada tokom tuširanja, a hladnijom vodom ispirem samo diojelove kose ispod ušiju što umanjuje pucanje vrhova. Rezultat ovog postupka jeste moje sasijecanje vrhova 1-2 puta tokom godine (i to samo zato što ja želim da je malo osvježim).

Ukoliko želite možete pročitati postupak pravilnog njegovanja kose ( OVDJE ) u kome sam pisala o preporukama stručnjaka kao i sopstvenom načinu njegovanja kose.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

55 коментара:

  1. Odličan post draga! Nominovala sam te za The Versatile Blogger Award, svrati da pogledaš pravila! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post !Inace nominovana si na mom blogu, svrati da vidis o cemu se radi :)http://samo--kazem.blogspot.fr/2017/04/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  3. I love Avon products! Especially the lipsticks! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Interesting product!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  5. zvuči baš zanimljivo :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Nice post https://bysinkj.blogspot.com/2017/04/1004-23042017.html

    ОдговориИзбриши
  7. Some of Avon's conditioners are good; I don't own this one.

    ОдговориИзбриши
  8. I ja sam iz Bosne, tačnije Zenice, baš me zanima iz kojeg si ti grada, možda smo tu blizu :D? Avonovi proizvodi su mi odlični, a i ova linija Avence Tehniques, koristila sam mnoge proizvode i svim sam bila oduševljena

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno, nisam to znala. Ja sam iz okoline Teslića :D Nismo baš blizu, ali ni daleko :D

      Избриши
  9. I u Srbiji je padao sneg,ne znam samo odakle mu ideja sada-hoćemo sunce!
    Ni ja nisam obraćala pažnju na strelice,a kosu ponekad isperem hladnom kad se setim,ali sada kada sam pročitala da je protiv pucanja moraću jer mi puca.:/
    Znači zadovoljna si ovim regeneratorom,a da li i probala i šampon i ostatak kolekcije?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Huh, mene je baš iznenadilo ovo vrijeme, još nam gospoda iz gradskog ne griju poslije 16.4. tako da ne znam gdje je hladnije.
      Što se tiče ostatka kolekcije, mislim da sam negdje pisala, isprobala sam njihovu BB masku i takođe sam oduševljena. No, šampone nisam jer imam osjetljivo tjeme i na duži period ne podnosi ni jedan drugi osim Shouldersa od menete. Odmah dobijem perutanje.

      Избриши
  10. Post je odličan, uživala sam čitajući ga :)
    Zapratila sam te, molim te zaprati i ti mene.
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. The last time I used Avon products it was so many years ago!

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post, inace, obozavam miris ove BB kolekcije, jedan od najlepsih u avonu :) ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Ja iskreno nisam ljubitelj Avona, niti sam bilo šta probala od njih osim onih Body mistova koji su okej. Tako da nisam imala priliku ovaj proizvod da probam iako i ja stvarno volim da njegujem svoju kosu. Ali kokosovo ulje mi je top i ne bi ga mijenjala :)

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je dobro ali njega koristim 1-2 puta mjesečno prije pranja. Kao masku :)

      Избриши
  14. Loved reading about this product, this range is stunning, I have to try it! x
    Lots of love,
    Marina Rosie xx
    https://marinawriteslife.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  15. Probala sam Avonove prizvode za kosu i dopadaju mi, ovaj nijesam, ali jesam šampon za kosu koji je stvarno odličan xo


    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. I'm not a fan of Avon but this product is interesting :)

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post... ^_^ Ja isto obozavam moju kosu i jedno vreme mi je bila jako ostecena od pegle i farbanja, ali sam je konacno oporavila i konacno mi je zdrava i lepa <3

    Novi post na mom blogu https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je zbog tebe. Iskreno imam prirodno ravnu kosu tako da peglu koristim samo kada želim da umirim elektricitet ili da napravim loknice za posebne prilike :D

      Избриши
  18. Very nice pics! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻🌷🌷🌷

    ОдговориИзбриши
  19. I don't know this brand. Thanks for this review.
    Have a nice week,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  20. That's post is very interesting for me! Thanks! -)

    Glamly.ru

    ОдговориИзбриши
  21. Lovely product review! Thanks for sharing your experience my dear!


    xoxo
    ayu

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.