#golden_rose,

Ovalne Golden Rose četkice

22:30:00 Moj mali kutak 37 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

- Tri propuštena poziva sa nepoznatog broja 😒. Da nema neko za poziv, istekao mi je račun, a da se sada ne vraćam u trgovinu?!
Zvoni! 
- Halo?
- Halo, Danijela pri telefonu. Imala sam...
- Brza pošta je. Gdje si? Imam paket za tebe.
.
.
.
Zbunjena silazim niz stubište i premotavam film u glavi kako bih se sjetila da li sam šta poručila pa mi trebaju isporučiti ili...
Tek kada sam preuzela paket i pročitala propratnicu shvatila sam da nikada ne bih pogodila 😉.


Čast i zadovoljstvo mi je predstaviti vam novitet među mojim četkicama. 
Riječ je o ovalnim četkicama iz Golden Rosa koje možete potražiti na njihovom sajtu po sniženoj cijeni (link).

I zaista uvod nije bila šala. Bio je to 8. Mart i stvarno sam ostala bez riječi kada sam stupila u kontakt sa dostavljačem. Znala sam da će stići, ali ne i to da će biti toliko brzi i efikasni po pitanju dostave. 
Ono što mi se najviše dopalo, kod dostave, bila je njihova zaštićenost. Došle su upakovane u onaj običan dostavljački papir ili kako god da se zove. Ne znam koja je vrsta materijala ali meni liči na one tvrđe vrećice iz supermarketa 😃 i na njoj je bio natpis "LOMLJIVO".


Četkice su upakovane u kartonsku kutiju i fiksirane u elegantni karton sa efektom ogledala, pa iz tog razloga izgledaju kao da su tri četkice u jednoj kutiji. Iskreno, meni toliko i nije važno očuvanje ovih zaštitnih kutija jer ih ne sakupljam, ali opet volim da kad nešto stigne, ili već platim, da ne mora sve, osim sadržaja, biti pogužvano i pocijepano. Njima ništa ne znači staviti natpis upozorenja, a nama, kao korisnicima, veoma velikog značaja je gest spoznaje da i oni cijene to što mi koristimo njihove usluge i proizvode. Vjerujem da ćete se složiti sa mnom.
 

Kada je riječ o dizajnu četkice ja sam se u njih zaljubila još na prvi pogled. Kada sam primijetila da su se pojavile na tržištu bila sam očarana njihovim dizajnom, ali, da budem iskrena, nemam pojma zašto ih nisam nikada kupila. Uvijek mi je nekako sve bilo važnije, ali konačno su stigle, i to svih pet. Ne možete ni zamisliti koliko sam sretna zbog toga, a još više zbog njihovog kvaliteta.

Drška je izrađena od crne, lakirane, tvrde plastike. Izuzetno kvalitetna obrada što mi se mnogo dopada. Stvarno ne postoji ništa gore od onih drškica sa lošom izradom gdje, uvijek, ostane poneki komadić plastike i znalo mi se desit da se, u brzini, ozlijedim, a to me dodatno unervozi i iznervira.

Dlačice su izrađene od prirodne čekinje i stvarno su pre..premekane. Izuzetno su guste i veoma kvalitetno fiksirane u dršku tako da ne ispadaju. Čak sam pokušala jednu da istrgnem (sasvim slučajno jer je ostala malo duža od svih i na prvu sam mislila da je nekakva dlačica pala na četkicu, ali kasnije se ispostavilo da je jedna ostala malo duža. Moja znatiželja mi nije dala mira pa sam, i dalje, pokušavala da je istrgnem i zaista je čvrsto vezana za dršku).


GR posjeduje pet, različitih, ovalnih četkica. Zbog tehničkih problema slike četkica nisam mogla da skinem sa aparata tako da mi je jako žao zbog toga. 

U setu se nalazi jedna liner četkica za iscrtavanje linija srednje veličine iznad i ispod oka.


Jedna ovalna četkica za nanošenje korektora ili ruža za usne. Blago prikriva i spaja tečni puder ili kremasti korektor, idealno nanosive na manje površine. Njeni rubovi pomažu pri preciznom nanošenju proizvoda za usne.




Ovalna četkica za nanošenje korektora i konture, idealna za nijansiranje i pokrivanje površina. Odlična za nanošenje na široke površine, ističe karakteristike lica.




Ovalna četkica za puder i konture. Idealna za nanošenje pudera i izvlačenje kontura. Ističe karakteristike lica.



Ovalna četkica za puder i bronzer. Idealna za nanošenje pudera i bronzera na lice, obraze i vrat.



Četkice su, zaista, predivne i jako dobre za rukovanje. Čak šta više meni je mnogo laše rumenilo da nanesem uz pomoć ovalne neko klasične četkice. Pored lakšeg rukovanja dosta se brže vrši konturisanje uz njih nego one klasične. Možda je nekome lakše sa onim četkicam, ali meni su ove mnogo jednostavnije.

To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da ste uživali u čitanju. 
Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

37 коментара:

  1. Nikad se nisam šminkala ovalnim četkicama, ali baš zanimljivo izgledaju. Sigurna sam da će tebi stvarno dobro poslužiti, a i odlična su dekoracija na makeup stolu!

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, ako ništa drugo bar su lijepa dekoracija, ali se nadam da ću ih bolje iskoristiti nego držati za dekoraciju :D

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Bas odlicno izgledaju! Jedva cekam da ih testiram :)

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastic brushes Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Looks very interesting! Thanks for informative post !
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  6. very nice!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    ОдговориИзбриши
  7. Pa draga moja predobar post ,a za izbor da ne pricam Odlicnoooo hvala za komentar meni to puno znacii .Uskoro novi post ...:*

    ОдговориИзбриши
  8. wow,am obssesed with this brushes they look amazing

    ОдговориИзбриши
  9. Danijela draga, malo je reci da sam odusevljena postom, zaista! Ovaj uvod je defintiivno ulepsao ceo post! Jako interesantno! I sama sam poručila slične četkice tako da me je izistinski zanimalo tvoje misljenje o njima! Sjajna recenzija! Odlicno su opisane, zaista.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Mnogo mi znači. Nadam se da će i tebe oduševiti koliko su i mene jer znam koliko voliš i uživaš u ovakvim stvarčicama ;)

      Избриши
  10. Još uvijek nijesam probala ove četkice, ali naravno da ću pogledato selekciju od Golden Rose-a xo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. I've never used this type of brushes, but they really look amazing.
    Have fun doing your make-up with them.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam znala da je GR izbacio ove cetkice, bas sam se obradovala :)
    Odlicna recenzija ♥
    Ako stignes, baci pogled na moj blog :)

    JL Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Da budem iskrena nisam ni ja znala sve dok mi nisu stigle.
      Naravno da ću pogledat. :*

      Избриши
  13. Nisam nikad probala ove cetkice, uvek su mi delovale zanimljivo, ali nisam dosla u iskusenje da ih probam. Prvi put sam na tvom blogu, i bas mi se dopada, lepo si predstavila cetkice i sve si bas lepo napisala. Odlican post#Samokazem

    ОдговориИзбриши
  14. Odlična recenzija, kao i fotografije o postu. Da budem iskrena ne bih znala koristiti ove četkice, ali sve više ulaze u upotrbu kod stranih blogerki i vlogerki, tako da ne sumnja da su izuzetno kvalitetne

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  15. Imam ovalnu cetku za puder i konture i prilicno sam zadovoljna njome i ako je ne koristim cesto,kao ni sminku :) Super post draga! https://anastasijakostic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam prijatno iznenadjena da je GR izbacio u prodaju ove četkice! Zaista lepo deluju, ja sam luda za četkicama, tako da ću sigurno probati da ih pronadjem. Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.