avon,

Nutra effects: Pjena za čišćenje lica

19:22:00 Moj mali kutak 35 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Ne znam kako vi podnosite ovaj tmurni kišni dan, ali ja jedva opstajem budna. Od jutros krećem da pišem ovaj post i nikako, a evo već je noć ☺.


Ovo je ubjedljivo moja najdraža umivalica, pored tonika od kamilice i zobi (link).
Prije dvije godine prvi puta sam isprobala ovu pjenu. Koristila sam njihovu hidratantnu kremu za lice i jako mi se svidjela pa sam odlučila da isprobam pjenu i tonik. Prvih sedmica nisam koristila tonik već sam ga pozajmila momku, ali kasnije sam ga pridružila pjeni.


Riječ proizvođača: Pjenasti gel za čišćenje lica za normalnu i mješovitu kožu. Lagana formula bez sapuna sa Active Seed kompleksom i bobicama koje čiste kožu i efikasno uklanjaju nečistoće i višak masti. 


Kada je riječ o načinu upotrebe tu nema mnogo za reći. Koristi se dva puta dnevno. Prije upotrebe potrebno je protresti bocu i pritiskom na pumpicu istisnuti željenu količinu pjene. Nježno je umasirati u kožu lica i isprereti.
Ostatak pjene uvijek umasiram i na ruke.


Tako nježna, tako mirišljava, a toliko vrijedan "radnik" ☺. Ovog puta, toniku i pjeni, pridružio se još jedan proizvod, a to je osvježavajući gel za čišćenje lica. Iskreno, njega još nisam probala jer imam još malo starog, ali ako bude dobar kao i ovo dvoje, obavezno vam pišem.


Za kraj ovog posta poželjela bih svim djevojkama, damama, bakama, mamama, sestrama, tetkama, strinama, ujinama, rodicama, drugaricama i onima koji se osjećaju kao žene srećan 8. Mart i da budu poštovane i voljene od strane svojih najmilijih. Ne samo sutra, nego da ih obasipaju pažnjom i ljubavlju tokom cijele godine.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

35 коментара:

  1. Deluje kao nesto sto vredi probati. Odlican post.♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma predivan post. Proizvod je fenomenala. Odusevljena sam njime <3

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. I like this product, I used tchem and it has nice smell :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Volela bih da probam ovu penu, deluje mi jako lepo a i sastav mi se dopada. Srećan i tebi 8.mart sa malim zakašnjenjem draga! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Vesna!
      Nadam se da će se i tebi dopasti jer ja je obožavam!

      Избриши
  5. Lovely product. Love a foam consistency.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  6. Interesting review! I like Avon, but I have not tried this product yet))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  7. Great post, I haven't tried this product yet, seems nice :) xx

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post ,zaista preee preedivan slucajno naletih i zadivi se ljepotom i sastavom nadam se da ces uzvratiti pracenje i da ces me u daljnem periodu pratiti

    ОдговориИзбриши
  9. Sada me mozes zapratiti draga ako ne bude moglo samo javi preko komentara jer nisam sigurna dal sam dobro postavila

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimnjiv post.. Ali nazalost moje lice ne spada u ta dva tipa tako da je ne mogu probati.. <3

    http://fashionworldlovelife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Great review dear
    It looks and sounds amazing
    Cheers

    ОдговориИзбриши
  12. Great post and great review!

    Can we follow each other? follow me and i'll follow you back, i promise<3
    Byeee

    http://sabriellee.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  13. Sjajan post draga, odlično si nam prikazala proizvod! Izgleda jako kvalitetno. :)

    http://lifella2.blogspot.com pratim te, ako želiš uzvrati. ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Probala sam i tonere i pilinge i svašta, ali s pjenama nemam iskustva. Baš si me zaintrigirala! Predobar post.

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  15. Pena deluje jako interesantno. Nisam do sada imala iskustva sa njima, ali si me sada definitivno zainteresovala. Super post. ♥

    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  16. Ja iskreno nemam mnogo iskustva sa ovakvim proizvodima, ali mi iz nekog razloga ne odgovaraju, predpostavljam da je to zato što imam problematičnu 'T-zonu'. U svakom slučaju, odlična recenzija. :)

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  17. Odlična recenzija. Proizvod se čini kao nešto što stvarno pomaže, nešto što stvarno djeluje. Nisam probavala ništa tako pa samim tim nemam ništa opširnije reći o tome. Sjajan post♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Very interesting post ! Thanks for sharing!
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  19. Divan post draga . Slike su odlične ! Učlani se na moj blog ako zelis,uzvratit cu <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.