cherry,

Miss Sporty: Wonder Smooth ruž za usne

00:24:00 Moj mali kutak 43 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Kao tinejdžerka prvi komadić šminke koju sam kupila bila je maskara od Miss Sporty-a. Poslije nje sam isprobala i druge, ali ona mi je nekako najviše odgovarala. Pokušavam se sjetiti kako se zvala ali mi ne polazi za rukom. Jedino čega se sjećam bilo je njeno tamno plavo pakovanje. Poslije završetka srednje škole "oprostila" sam se sa njihovom maskarom i do danas nisam koristila niti jedan proizvod od ovog brenda. 


Ovie godine, u poslovnice dm marketa BiH, stigla je nova linija ruževa od Miss Sporty pod nazivom Wonder Smooth.

Dobila sam priliku da testiram jedan od ruževa i jako se radujem što mogu da pišem o mom "makeup start" brendu (ako ne računam one ruževe koje sam krišom uzimala od mame ☺).


Riječ proizvođača: Miss Sporty Wonder Smooth dugotrajni ruž za usne pruža intenzivan sjaj i boju, čak i do 6 sati. Savršen balans između intenzivnih boja, hidratacije, ugodnosti i postojanosti. Puna pokivenost samo jednim nanošenjem. Ujednačen finiš. Ne isušuje usne.


Ruž je dostupan po redovnoj cijeni 4.65 KM. No poznavajući dm markete oni uvijek imaju sniženja tako da ga možete pronaći i po nižim cijenama. 

Moja nijansa je 302 Powerful Berry. Oduševljena sam nijansom jer se može uskladiti i uz večernje i uz dnevne varijante. Na slikama je za nijansu crvenija u odnosu na onu koja se reprodukuje pod dnevnim svjetlom. 


Prilikom samog nanošenja dovoljan je jedan potez da se dobije savršena prekrivenost i boja. Poslije nanošenja na usnama se osjeti hidratacija i mekoća, a sa njih se prostre divan miris višnje, koji opija ☺. 
Ako ste ljubitelji višnje, koliko i ja, vjerujem da će vam se ovaj ruž mnoogo dopasti, bar po mirisu, samo nemojte da ga "pojedete", to ipak prepustite jačoj polovini 😉.


Što se tiče šimera, ruž je prepun šimera, ali on se toliko i ne primijeti jer je, zaista, sitan što dodatno naglašava blistavi sjaj usana. 

Kao što sam već pomenula, prilikom nanošenja ruža potreban mu je određen vremenski period da se fiksira i pretvori u dugotrajniju nijansu. Iskreno, nisam testirala njegovu izdržljivost kao ni potreban period da se upije, ali za vikend smo slavili rođendan tako da sam i jela i pila sa njim na usnama i kada sam skidala šminku bio je prisutan. Ok, ne u onoj količini koja je nanešena, ali nije bio ni u segmentima. Baš onako lijepo i ravnomjerno se upio u usne. 

Meni se jako dopada i vjerujem da ću potražiti još neku od nijansi. Nisam sigurna, ali mislim da je dostupan u 14 različitih nijansi. 

Da li ste isprobale neki od njih? Kakva su vaša iskustva sa ovim brendom?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

43 коментара:

  1. I didn't know that miss sporty is an international brand :) This colour looks great :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pa draga moja super post nemam rijeci super napisano.Hvala na komentaru!

    ОдговориИзбриши
  3. Imam isti ruž, i mogu reći da je solidan. Sviđa mi se nijansa i priznajem da mi je ovaj karmin jedan od boljih Miss Sporty proizvoda♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam nekog pretjeranog iskustva sa ovim brendom, ali ovaj ruž mi se mnogo sviđa :)

      Избриши
  4. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ruž deluje baš zanimljivo, volela bih da ga probam. Boja je predivna. :D

    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se mnogo dopada, pa se nadam da će i tebi, naravno, ako se odlučiš da ga isprobaš :*

      Избриши
  6. Nikada nisam bila oduševljena Miss Sporty šminkom, ali kad si rekla miris višnje... trčim po njega!


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, i ja obožavam višnju ^_^. Ona i maline su mi jedni od najdražih sastojaka u proizvodima :)

      Избриши
  7. Odlican post!Prijavila sam se na tvoj blog. Pogledaj moj blog i prijavi se ako zelis ,novi post je objavljen :) <333
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Wonderful photos! Great review!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  9. Super recenzija draga, dopada mi se i boja i to što je hidrantan! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Vesna! Što se tiče hidratacije tu je predivan, ali i boja mu je odlična. Zaista sam zadovoljna sa njim.

      Избриши
  10. lovely classic red shade, super good for night out date or casual out!
    Would you like to follow each other?


    xo
    AYu

    ОдговориИзбриши
  11. Kao i obično divna recenzija, ja iskreno ne volim ove crvene nijanse, ali mi se čini jako simpatičnim i hidratantnim :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ni ja nisam pretjerani ljubitelj drečavih nijansi ali ova samo na slikama izgleda previše jako i napadno, dok u prirodi nije toliko crven.

      Избриши
  12. Recenziju si sjajno napisala, post je predivan, šta reći! Ruž je baš divan, nikad ga nisam probala a boja je baš divna. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post! Boja je lepa, a ako stvarno mirise na visnju ja bih ga pre pojela nego stavila na usne.. ❤

    ОдговориИзбриши
  14. Ruž je super! Ja sam imala baš taj, samo koju nijansu tamniji, i predobar je!

    girlyyisback.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Sviđa mi se boja ruža, a pogotovo to što miriše na višnjice. Od Miss Sporty koristim samo clear lipgloss.
    I da, super ti je blog, zapratila sam te. ☺

    Pogledaj → http://www.hi-stylish.com/2017/03/outfit-i-extreme-ripped.html
    xx

    ОдговориИзбриши
  16. Red lipstick is always a good idea! Greaaaat!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT | RAINY PARIS

    ОдговориИзбриши
  17. Looks very interesting) Great photos)
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  18. Perfect red color Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.