goodgirl,

Carolina Herrera: Good Girl pafrem

21:27:00 Moj mali kutak 52 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Svima je opšte poznato koliko su žene "opasne" kada se nalaze na potpeticama, a o njihovom seksipilu da ni ne govorimo. Nema žene kojoj ne stoje potpetice, osim ako pretjeraju pa ispadnu smješnije nego zavodljivije.

Šalu na stranu, ali u ovom postu ne želim da vam pišem o ženskim potpeticama već jednom među najpopularnijim ženskim parfemima 2016. godine, a čiji dizajn boce me oduševio. Kako ste mogli pročitati i u naslovu riječ je o Good girl parfemu od Caroline Herrer. 


Parfem se pojavio na tržištu u septembru 2016. pod, ironičnim, nazivom "Good girl" koji je u stvari poručivao "Tako je dobro biti loša djevojka". Moram priznati da tako i miriše ☺. Ironično, zavodljivo i sexy. Ima tu neku sposobnost uvlačenja pod kožu da je prosto nemoguće mu odoljeti.


Parfem je spoj cvjtno-zrnastih nota. U gornjim notama nalazi se badem sa kafom. Srednje note pripadaju cvijetu jasnima Sambca  i tuberozi. A u baznim notama nalazi se spoj Mahune Tonke i kakaa. Malo čudan spoj, bar po meni, ali izuzetno dobrog mirisa. Nije previše napadan, ali lako se urezuje u sjećanje i budi želju da ga se nosi sa ponosom.


Parfem odlazi u kutiji od tanjeg kartona sa "ladicom" u koju je, udobno, smještena potpetica. A cijena parfema kreće se, koliko sam mogla saznati, oko 160 KM. Iskreno, mislim da nikada ne bih mogla dati toliki novac za parfem jer znam koliko ga trošim. Bez obzita na to koliko je on dugotrajan ja sam prosto ovisna o parfemima ☺.

Kao adekvatnu i povoljniju zamjenu mogla bih da preporučim Avonov Slip Into Daring, ali ni njega nemaju u ponudi već, pa skoro 4 godine. Sa tim parfemom sam bila opčinjena i na prvi susret sa Good Girl parfemom nisam mogla da se sjetim kojem parfemu sliči, ali kasnije sam se sjetila predivne, crvene, elegantne bočice. 


Ovaj divni parfem, koji toplo preporučujem da kupe svi oni koji imaju sredstava za to, kod mene je završio samo zahvaljujući priči od stotinu riječi. Iskreno, dvoumila sam se oko ovog koraka, ali privukla me priča o njemu, kao i sam dizajn njegove bočice, i ovom prilikom želim da se zahvalim uredništvu magazina "Ljepota&Zdravlje" što su pružili priliku za osvajanje ove divne nagrade, a od srca im šaljem veliko hvala što su izabrali baš moju priču.


I tako je želja preovladala i "potegla pero", iz najdubljih dijelova prošlosti o meni i književnosti, gdje je, nekada davno, prije osam godina, ostalo "zakopano". A kako su dobra i loša djevojka, od stotinu riječi, izgledale u mojoj mašti pročitajte i vi:

"Nježno i umiljato pružila mu je poklon i poželjela sve najbolje. Zanosno je odšetala u masu, propraćena zvukom potpetica i morem muških pogleda. Po završetku slavlja, diskretno se pozdravila, pružila mu ruku  i zahvalila se na pozivu, a zatim se odvezla kući sa nekoliko njih koji su išli u istom smjeru.
Začuo je kućanje na vratima. I koračajući ka njima pomislio je kako je neko nešto zaboravi, a onda... Pogled je zastao na crvenoj satenskoj haljini koja je padala po zemlji. U ruci je držala bocu vina i dvije čaše. Blago se nasmijala i spustila pogled na bocu.-Može jedna?"

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

52 коментара:

  1. Malo je reci da sam odusevljena postom. Što zbog jako prijatnog teksta, tako i zbog savršenih slika. Konkretno ovaj parfem nisam ni probala niti koristila ali mi se ipak jako dopada upakovanost i estetika istog. Sjajan post, zaista!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj parfem je fenomenalan, sto zbog mirisa, sto zbog pakovanja koje je savršeno. Od kada sam pomirisala tester, jako ga zelim. Divan post. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Slažem se sa tobom da je fenomenalan. Ja sam oduševljena njegovim mirisom.

      Избриши
  3. Ovaj parfem je fenomenalan, sto zbog mirisa, sto zbog pakovanja koje je savršeno. Od kada sam pomirisala tester, jako ga zelim. Divan post. :-)

    ОдговориИзбриши
  4. i had 212 perfum CH:) and i like it:) this i have not had yet:)

    ОдговориИзбриши
  5. Parfem lično nisam probala, ali me je tvoj post zagolicao da ga uzmem ako budem mogla da naletim na njega. Post je jako dobar, svidja mi se kako si napisala ovaj post, kao i ostale postove 💞💞

    Pratim te, pa ako zelis uzvrati! 💞💞

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Aandy! Iskreno se nadam da ćeš i ti biti oduševljena njegovim mirisom, koliko i ja.

      Избриши
  6. love this!!! :)

    Visit my blog: http://roxyolsen.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Looks like a really cool perfume! Great review!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. ❤ I'm following you
    http://riwlawn.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post draga i čestitam na zasluženoj nagradi od srca! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  10. Predivna recenzija,parfem stvarno odlicno izgleda! Cestitam na nagradi,definitivno je zasluzena <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Pakiranje je apsolutno preslatko! Jako mi se sviđa, a o parfemu sam čula sve najbolje. Preporučujem ti da se ponovno primiš književnosti, imaš super izražavanje :)

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  12. The bottle is eccentric and eye-catching. I don't know this fragrance.

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam isprobala taj parfem, pošto trenutno imam previše parfema koje ne mogu potrošiti. Prema tvom opisu, djeluje kao nešto što bi mi se moglo svidjeti, ali ne vjerujem da ću ga kupiti u skorije vrijeme. Bočica je zaista genijalno dizajnirana :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Aaa pa ja obozavam parfeme od Caroline Herrere.
    Poseti moj blog znacilo bi mi ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Super post.
    Pratim te, ako želiš pogledaj moj blog.
    amylifestyleadress.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. The design is great!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  17. Dizajn boce je prekrasan zaista, kao i slike :)
    Pratim te pa ako želiš uzvrati <3

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  18. Tim C. Herrera je ovog puta odradi neviđeno dobru stvar. Ironičan naziv za parfem koji odgovara samouverenim, seksi ženama. Ambalaža doprinosi osećaju luksuza koji pruža. Zaista najbolji do sada...
    https://www.dorajaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Kada sam vidjela fotografiju parfema pomislila sam šta je ovo, kolika je ovo štikla :O kad ono to je parfem xd, izgleda predivno i definitivno je skroz u girly fazonu i mislim da bi bio predivan kada bi samo bio na stolu :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  20. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  21. Very nice!
    I'm following you)
    Would you like to follow each other?)
    http://anielasv.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. alone ofomrlenie elegant, not to speak about something else)))
    I'm following you)
    Would you like to follow each other?)
    http://www.milashe4ka9596.ru/

    ОдговориИзбриши
  23. this product looks very cool :) thanks for sharing!

    have a nice day.

    Anna <3

    annashines.com

    ОдговориИзбриши
  24. bocica izgleda jako zanimljivo a ch parfeme obozavam, tako da ovaj moram da probam!
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  25. Wow, I have never seen such a cool parfum!
    Have a nice week,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  26. I really like a stranger design in effect I love parfum
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  27. I have it! And smells so good!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BIKER GIRL

    ОдговориИзбриши
  28. they look beautiful <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - i invite <3 follow me-will respond with

    ОдговориИзбриши
  29. Bas izgleda zanimljivo parfem :D Volela bih da probam xD

    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.