aloa vera,

AVON True Iluminirajuća Podloga

19:51:00 Moj mali kutak 49 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Prije svega, željela bih da se zahvalim svima vama koji me pratite, podržavate i motivišete za dalje. Nisam zapostavila blog ni pisanje, samo sam, malo, pretrpana predavanjima i obavezama oko faxa, ali i to će se brzo završiti, jer još malo pa je kraj 😊😊.

Nadam se da ste mi svi dobro i da uživate u ovim divnim i čarobnim danima prepušteni šetnjama i suncu. Ja, ponekada, "ukradem" koju sunenčevu zraku i za sebe, ali sve je to nedovoljno za moju nezasitu želju za sunčevom toplotom. Obožavama sunce!

Kako smo svjedoci divnog vremena tako sve više viđam djevojke koje dane provode na ulicama grada ili po kafićima sa društvom. To me je postaklo da današnji post posvetim jednom od, pa hajd da kažem, najvažnijih make up proizvoda. 

Malo koja od nas će izaći na ovo sunce bez šminke. Pa kada ćemo biti lijepe ako ne u proljeće 😉. Šalu na stranu. Lijepe treba da smo svaki dan, pa i onaj kada nemamo šminku. 

Obzirom da već dugi niz godina radim sa Avon kozmetikom i svjedok sam koliko djevojke žive u zabludama. "Imaš  li kakav puder da nam preporučiš?" "Ne želim podlogu. Čemu ona služi?". Da, to je najveća greška koju obično pravimo. Ne želimo nešto, a ne znamo ni pravo značenje istog.


Svi se borimo da očuvamo svoje lice od raznih nepravilnosti koje nam život nameće i koje su sasvim "prirodne", ali nikada se ne zapitamo koliko se naše lice uništi tretirajući ga raznim proizvodima. 

Puder jeste savršen da se prikriju sve neravnine, pa i one malo veće, ali ni on nije u potpunosti zdrav za našu kožu. Posebno ako ga imamo na licu tokom cijelog dana ili, još gora varijanta, legnemo da spavamo našminkane. Zatvorene pore dovode do pojave bubuljica, ne zato što koristimo loš proizvod već zato što sa tim proizvodom zatvorimo pore i ne dozvoljlavamo koži da diše, a onda se sva masnoća, koju ona luči, zadržava ispod kože i tako se stvaraju akne i slični "problemi".


Prije svakog šminkanja preporučljivo je da nanosimo (odgovarajuću) podlogu. Pored toga što će nam omogućiti zadržavanje pudera i rumenila na jednom mjestu tokom dana, ona će izvršiti "balans" naše kože. 

Kako imam suhu kožu koristim podlogu namijenjenu suhoj koži i ne nanosim je četkicom već je razmazujem prstima. Pokušavala sam da je nanosim četkicom ali se pojavljuju one male ljuskice kože oko nosa, te sam odustala. Beauty blender je dobar ali meni je ovako mnogo lakše i mnogo više hidriram kožu. Naravno, prije nanošenja operem ruke, umijem lice, nanesem kremu i ulje (izvšim kompletnu rutinu koju možete pročitati OVDJE).


O proizvodu: Avon True iluminirajuća podloga dolazi u staklenom pakovanju, što je još jedan plus. Jer ako želite dobar proizvod onda ga kupujte u staklenom pakovanju. Pored kvaliteta ima duži rok trajanja. Sve što sam kupovala u staklenom pakovanju bilo je bolje i prirodnije, jer poznato je da prirodni sastojci ne podnose kontakt sa plastikom (to možete i sami da testirate na bilo čemu.Stavite proizvod u jednu i u drugu posudu pa vidite koji će vam duže trajati). Količina proizvoda koja dolazi je 30ml i na zatvaraču ima pumpicu, što vam omogućava dodatnu uštedu.


Namijenjen je suhoj i osjetljivoj koži jer je obogaćen sastojcima kamilice i aloa vere, koji su poznati po svojim umirujućim i hidrirajućim efektom.

Kada je u pitanju prekrivenost ja sam jako zadovoljna. Nije savršen, ali ni slab već srednji nivo. Namjerno sam testirala na dijelu u kome imam blagu iritaciju kože (iako ne znam od čega je. Samo se ujtru pojavilo) da lakše uvidite kolika mu je moć prekrivanja.



Ako se bolje zagledate možete primijetiti kolika je razlika, čak i na dijelu prema šaci, gdje nisam, u potpunosti, razmazala podlogu.

I na ovako prekrivanje dovoljna vam je sasvim mala količina pudera da bi vaša koža izgledala savršeno i prirodno.

Ono što me iznenadilo, a nisam znala do prije nekoliko dana, to je izbor nijanse. Kada sam birala nijansu Nude mi je nekako najviše odgovraala, ali kako znam da imam neutralni ton kože bojala sam se da ću pogriješiti. No, na kraju sam izabrala pravu i nije mi bio potreban drugi proizvod, tj. druga nijansa i bila sam iznenađena, ali presrećna.

Sve mi je bilo jasno kada je stigao njihov "Make up vodič" i u njemu sam pronašla odgovor na moju nedoumicu. Nude nijansa je napravljena tako da odgovara neutralnom tonu kože.


Ukoliko, još uvijek, niste odredili svoj podton predlažem da pročitate kako odrediti podton i ne bacate pare na pogrešne proizvode. Na slici možete vidjeti kružiće kojima su obilježene nijanse. Bijelim kružićem označene su nijanse za topli ton, a crnim kružićem nijanse za hladni ton.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

49 коментара:

  1. Dani moja, zaista obozavam, kako tebe tako i tvoj blog, tako da nemoj misliti da je ovo sto cu reci, iz tog razloga, jer nije. Ovo je jedan zaista od najboljih postova koji sam procitala u poslednje vreme. Ali stvarno to mislim i od srca ti kazem! Predivan uvod, savrseno opisan proizvod, odlicna recenzija, pored toga si nam jos toliko mogucnosti ostavila...Malo je reci da sam odusevljena! Zaista izvanredan post! Kada kazem da se vidi napred u tvom blogovanju, veruj da je zaista tako, a potvrda tome jeste upravo post nalik ovom. Sve pohvale!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, stvarno sam dirnuta ovako divnim riječima. Hvala ti mnogo. Zaista mi mnogo znači :*

      Избриши
  2. Predobro si napisala ovu receniju. Oduševljena sam! <3


    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista odlicno napisano, slike su divne ! Super post! <3 #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  5. Lovely product :)

    http://www.adhiwahyudi.net/2017/03/hoodie-styling-palladium-boots.html

    ОдговориИзбриши
  6. Dani draga odlican post,zaista sam uzivala citajuci ovaj post,ma nemam rijeci
    Sve lepo napisano i objasnjeno ,znaci vrh samo tako nastavi jer predobro pises i sigurna sam da ces tako nastaviti
    Ja ti uopste ne zamjerim na tome sto nemas puno vremena ,a vjerujem da se vecina slazu,svi mi imamo obaveza te tako ne mozemo odma da procitamo ove tvoje izvanredne postove tako da se ja izvinjavam al uvijek nadem vremena da uzivam u tvojim postovima i predivnim recenzijama.Zahvaljujem na citanju ovog podugackog komentara ,pusica od mene i hvala ti puno na toj podrzci koju mi stalno pises na blogu
    Pusa :* ,:*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Bella, hvala ti od srca, na ovako divnim riječima. Trudim se koliko mogu da izdvojim vrijeme za ono što volim, ali nekada je trud uzaludan :( no, biće bolje :D

      Избриши
  7. Loved this blog post, it was so interesting to see the foundation! x
    Lots of love,
    Marina Rosie xx
    http://marinawriteslife.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  8. I have this Foundation, I like it))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  9. oduvek sam se pitala kakva je podloga jer inace volim avon i redovno nesto porucujem :D
    super post kao i recenzija hvala ti puno na ovome meni je znacilo da cujem bas ovu recenziju!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Isidora. Nadam se da ćeš i ti bit oduševljena sa podlogom jer, meni je, stvarno, predobra.

      Избриши
  10. Dani draga, odlična recenzija. I ja imam suvu kožu, pa mi je ovo odlična preporuka da probam ovu podlogu. xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  11. Slažem se sa tobom draga, podloga je jako važna tokom šminkanja. Odlična recenzija ♥ ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  12. Imala sam tu podlogu, međutim moja koža nije suha i kada stavim je bude onda premasna. Ali totalno predlažem curama sa suhom kožom da isprobaju, djelovati će <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja je ne bih preporučila osobama sa masnim tipom, ali zato ima matirajuća podloga koja je odlična za taj tip kože. I definitivno preporučujem podlogu prije šminkanja. Ona nikako ne može da bude suvišna :D

      Избриши
  13. It looks amazing. I love Avon - now I have hair serum and it is amazing :) You have very nice blog. Do you want to follow each other via GFC? Let me know :)
    Caroline

    ОдговориИзбриши
  14. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. super
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Prije sam koristila ovu podlogu, ali sam koristila kao puder, čak blaže od BB krema. Recenzija je super, kao i fotkice :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  18. As usual very interesting post! Thanks for sharing!
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  19. It's sad that they do not have paler shades :(

    ОдговориИзбриши
  20. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Drago mi je što i pored redovnih obaveza izdvajaš vremena za blog jer to sjajno radiš. <3 Inače ne koristim često AVON proizvode, ali ovoj podlozi nije loše dati šansu. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Jelena. I meni je drago i zadovoljstvo da usijem uskladit sve, ali nekada mi se izmakne kontroli, ali... Biće oblje :D

      Избриши
  23. odličan post :)

    http://moranamm.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  24. Avon is a great brand, I like the foundation color
    kisses

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.