kosa,

SYOSS: Repair therapy

12:56:00 Moj mali kutak 25 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Prije nego počnem ovu recenziju, želim da se zahvalim svima vama koji me pratite, kako ovdje na blogu, tako i vama koji ste uz mene na svim mojim društvenim mrežama. Hvala vam na svim divnim komentarima, porukama, meilovima i svakoj riječi podrške. Zaista mi mnogo znači. Uz vas sam dobila još više motivacije i volje za sve što radim. Vi ste oni zbog kojih se, maksimalno, trudim da budem redovna sa pisanjem i dobrim preporukama. Još jednom veliko HVALA!


Svi smo svjedoci nemilosrdnosti ove zime, kako prema našoj koži, tako i prema kosi, Kako imam suhu kožu glave i noseći kape ona se dodatno isušivala te sam, do tadašnji šampon, morala da zamijenim drugim šamponom koji će da hidrira kožu i ublaži njeno isušivanje. 

Jedan od šampona koje sam isprobala bio je i Syoss.


Riječ proizvođača: Syoss profesionalna njega za profesionalne rezultate. Novi Syoss s mikro-peptidima za obnovu kose jača i poboljava strukturu svake vlasi. Za kosu kao da ste upravo bili kod frizera. Repair therapy šampon. Za suhu, oštećenu kosu. Dubinski obnavlja strukturu kose i popravlja oštećenja unutar stanice za do 90%  manje lomljenja vlasi. Sprečava dalja oštećenja kose. 



Ne znam koliko možete vidjeti( iako sam se trudila da ih uslikam ), ali ova bijele tekućina prepuna je malih sitnih šljokica (ili kako se već zovu ☺) i predivno izgledaju, a šampon savršeno miriše. 

Kada je riječ o pranju kose malo duži je proces ispiranja, ali za nanošenje potrebna je mala količina  šampona, jer jako dobro pjeni. 

Da li ste isprobali neki od njihovih proizvoda i kakva su vaša iskustva sa ovom markom?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

25 коментара:


  1. it has some really good products.
    Have a good weekend
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno, draga. Mnogo mi se sviđa. Ovaj proizvod je predivan.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. uh, syoss samponi su mi bili super za neko kratkotrajno koristenje.. nakon duzeg koristenjaa unistili su mi kosu, pocela otpadat i jako puno prhuti se pojavilo. ocito imam jako osjetljivo vlasite

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  4. Super recenzija.Nisam imala priliku probati neki njihov proizvod,ali bih definitivno trebala:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  5. I had one Syoss a long time ago, but my hair was too heavy after the usage...

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma mi se dopao post. Predivan blog... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam isprobala šampon, ali vjerujem da je dobar! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. I bought a couple of times the shampoos and conditioners from Sуоss, I liked it))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  9. Such a nice product, never tried it !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/goodbye-paris.html

    I just followed ur blog and hope u return !!
    xx, Kanchan

    ОдговориИзбриши
  10. I have tried their other shampoo which I didn't like, but never tried this range. It does sounds promising x

    Laura
    Pink Frenzy

    ОдговориИзбриши
  11. Obozavam sajos (ili ti syoss, hah) proizvode, i zaista su jedni od boljih kad aje u pitanju nega kose, po mom misljenju, te mi jed ragod a vidim post na tvom blogu bas na temu ovih proizvoda. Odlicna recenzija, vrlo kvalitetne slike, sve u svemu, sjajan post draga moja.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  12. Syoss hat sehr gute Produkte. Hab ich auch schon gekauft.
    Liebe Grüße und einen gemütlichen Abend,
    Christine

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična recenzija, kao i uvijek. Nisam probala ovaj šampon, ali sam čula da syoss ima odlične proizvode, morat ću isprobati

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  14. Divna recenzija draga moja! Ja mnogo volim Syoss šampone za kosu , zapravo, to su jedini šamponi koje koristim. Probala sam mnogo različitih vrsta ali mi se najviše dopada i najviše mojoj kosi odgovara Syoss šampon u crnoj boci sa smeđim detaljima (ne znam kako se zove ali nadam se da znaš na koji mislim) koji je za oštećenu kosu.

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  15. Great post! Followed you and I wait back in to my blog! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Ya quiero probarlo!!
    http://www.elblogdesilvia.com/2017/02/streetstyle-nyfw-desigual-fashion-show-blogger-influencer.html
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  17. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  18. Ja nekako ne vjerujem nijednom samponu haha meni je to na neki nacin sve isto.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.