#haul,

Shopping haul #1

13:08:00 Moj mali kutak 34 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Prije svega želim da se zahvalim svima koji me pratite i čitate moje postove, a uz to željela bih da vam se i izvinim za odsustvo proteklih nekoliko dana. Bila sam na kratkom putovanju pa nisam nosila laptop, a preko telefona mi je bilo teško pisati jer mi je oduzimalo mnogo vremena. Najveći razlog mog odsustva je ujakov 40. rođendan, a uz njega i uzrok današnjeg posta. 

Za one koji nisu čuli imam divnu vijest. Riječ je o veelikoj rasprodaji koju možete pronaći u Citypark-u u centru Ljubljane. Već dugi niz godina posjećujem njihove butike u vrijeme januarskih (zimskih) i avgustovskih (ljetnjih) termina rasprodaje. 

Butici koje sam, ove zime, posjetila su isti oni koje volim, a to su: Terranova, Telly Weijl, New Yourker i H&M. Toplo ih preporučujem jer su zaista kvalitetni i povoljni. 


Najskuplja stvarčica sa ove hrpice jesu cipelice koje sam kupila u New Yourker-u i koštele su 10€. 
Ovo je prvi put da kupiujem obuću kod njih i nisam mogla da dočekam da ih isprobam. Već drugi dan ih nosim i moram priznati da su jako udobne i lagane. 



Sledeća stvarčica koju sam kupila, a da je koštala preko 5€, je ova divna majica koja je koštala svega 6€ i, takođe, kupljena je u NY.


Ovom šorcu nisam mogla da odolim. Jednostavno obožavam ovakve modele, a i cijena mu je svega 5€ što je dodatno pojačalo želju  za njim ☺.




U košulju sam se zaljubila na prvi dodir. Nevjerovatno mekan i nježan maetijal kome nisam mogla odoljet. Uz to izgleda kao jins, a koštala je samo 5€.


Sa NY prelazimo u Terranovu. Prva stvarčica je ova divna suknjica za proljeće-jesen koja je koštala svega 3€.


Šorc dubokog struka koštao je 5€. Sa prednje strane ima duboke džepove, a sa druge strane samo je animacija džepova.



Ovo je jedini proizvod za koji žalim što nisam kupila više komada. Predivna, jednostavna i udobna trenerka koja je koštala 4€, a ja sam kupila samo jednu. Osobama poput mene trenerki nikad dosta, ali ni sada mi nije jasno iz kog razloga nisam kupila još koji komad.


Ovo su bile jedini model hlača koji mi se dopao. Inače, bilo ih je preko 13 vrsta ali ni jedne nisu bile nešto WOU. Jedino što mi se dopalo bila je cijena od 5€ na bilo koji model, i nekako sam uspjela da nađem jedan komad od ovog modela da je u veličini S jer su skoro pa svi bili XS ili XXS.


Sledeća je ova predivna haljinica iz H&M-a. Mnogo mi se dopao ovaj cvjetni uzorak. Na dan, kada sam je kupovala, bilo je dodatno sniženje na već snižene proizvode tako da sam je umjesto 7€ platila 4€.



I na kraju je kupljen jedan šešir. Iskreno, već dugo tražim šešir ali nikako da ga nađem. Obično, svi koje sam ovdje probala, bili su preveliki za moju malu glavu, ali sam pronašla u Tally Weijl-u jedan koji je odgovarao mojoj glavi i koštao je svega 3€.



To bi bilo to. Nadam se da vam se svidio post i da sam vam dala ideju za ljetnji šoping, ako niste u prilici da stignete na ovaj zimski☺. I da, samo da napomenem, od svih Terranova ima najpovoljniju ponudu za mušku garderobu.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

34 коментара:

  1. Kupila si predivne stvarčice, nadam se da ćeš ih doro kombinirati ;) šešir i šorcevi su mi super *o*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga i ja se nadam da ću ih kvalitetno iskoristit :D :*

      Избриши
  2. Kupila si jako lepe stvarčice, draga. Šešir je moj faavorit iz celokupnih ovih stvarčuca. Predivan je. Već dugo tražim ovakav model šešira a nigde da pronađem.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Sesir je predivann, moram da ga izdvojim od ostalih jer je presladak <3
    Odlican ukus draga <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovdje sam prvi put i oduševljen sam tvojim blogom. Predivni komadi koje si izabrala.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatke stvarcice,bas si me podsjetila na ljeto koje je "skoro" na pragu.Kosuljica mi je super! :)
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  6. Bome, moram reći da sam oduševljena haulom. Osim sto je veoma obilan ima prelepih stvari ovde. Odličan izbor stvarčica, zaista. Očekujem uskoro neki outfit post gde ces nam prezentovati iste.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I ja se nadam da ću uspjeti da "uhvatim" nekog od mojih fotografa. Ipak outfite ne mogu sama da slikam :)

      Избриши
  7. Fantastic items Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bas si kupila lijepe stvarcice! Jako mi se dopada sesir, mislim da bi sjajno pristajao s tim cizmicama koje si kupila. Uglavnom posjecujem iste prodavnice, nekako tamo pronalazim najvise odjece koja mi se dopada :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe i meni je ta kombinacija stala pred oči kada sam ugledala šešir :), a što se tiče prodavnica slažem se sa tobom. Stvarno imaju divnu ponudu i nikad nisu pretrpani, a da se naći mnogo toga :)

      Избриши
  9. Divne stvari si uzela zaista. Kupila sam početkom godine slične gležnjerice kao i ti, samo što moje imaju jedan detalj koji dolazi do izražaja. Sjajan post:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I ove imaju jedan mali detalj sa zadnje strane, ali nije baš pretjerano upečatljiv :D

      Избриши
  10. A ja sam mislila da sam ja dobro prosla sa cenama u Niskom shoping centru :D Odlicne si stvarcice kupila! Prosto ne mogu da verujem kako su dobri popusti :) Nikad nisam bila u Ljubljani sad imam razlog vise da odem. Ta cvetna haljinica je preslatka :)

    ОдговориИзбриши
  11. Wow amazing!!! Good post! This clothes is so pretty!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: FJORDS OF NORWAY: FUR COAT AND JEANS
    DON'T MISS: GUCCI BELT & FUR COAT IN NORWAY

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.