#avon,

Ebelin, Avon i Golden Rose moja savršena nail kombinacija

00:14:00 Moj mali kutak 30 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

U ovom postu želim da podijelim sa vama moju "nail rutinu" i iskustva sa određenim proizvodima. Iskreno ne znam kako drugačije da je nazovem jer kada lakiram nokte radim svaki puta isto.


Prije nego počnem sa lakiranjem, acetonom očistim nokte.

Ebelin aceton sam kupila jesenas u dm-u na akciji. Nisam ga ranije koristila i bila sam jako znatiželjna pa sam ga kupila. Pored praktičnog pakovanja koje na vrhu ima pumpicu, pa se aceton istiskuje poput tečnog sapuna, jako lijepo miriše i savršeno uklanja lakove. 


Poslije acetona na red dolazi turpijanje. Moja preporuka je staklena turpija. Od kako sam je počela koristi i moji nokti se lakše i ljepše turpijaju. Uz to, kako bi ste izbjegli pucanje noktiju najbolje je da ih turpijate u jednu stranu (npr. ako turpijate sa desna na lijevo nikako ne vraćajte turpiju sa lijeva na desno po noktu).


Kako imam problema sa listanjem noktiju počela sam da koristim tretman protiv listanja noktiju. On je novitet u Avonu. Koristim ga već dvije semice i stvarno je dobar. Njega nanosim umjesto baznog laka.


Poslije njega na nokte nanosim lak u boji (Golden Rose 14). Kako se tretman za nokte i završni lak brzo suši za ovakav način lakiranja neće vam biti potrebno mnogo vremena. 
Ali prije nego počnem sa nanošenjem laka zaštitim kožicu oko noktiju. Za ovu priliku iskoristila sam običan papir za štampanje.



Za ubrzam sušenje koristim Avonov sprej za brzo sušenje laka. 
Kada se nanese potreban je 1 minut da se lak osuši. Tečnost je poput ulja tako da poslije minutice čekanja samo raznažem ostatak tečnosti i nanesem završni lak.


Kao završni lak nanosim Avonov lak 5u1. Sličan je essence 8u1 ali je povoljniji. Dobila sam isti efekat po nižoj cijeni. Lak može da se kupi i po akcijskoj cijeni od 3,90 KM, što je jako povoljno ali treba da se čeka, a inače bude oko 5-6 KM. Korisitim ga na isti način kao i essence 8u1 (pet dana nanosim lak na nokte i šesti dan skidam).


I na kraju, ukoliko se desi da mi lak pređe na kožicu, uklonim ga acetonom u olovci.



Oni koji me prate znaju da većina mojih proizvoda su iz Avona, ali ovo je prvi put da se susrećem sa GR proizvodom i stvarno sam oduševljena. Njihovi lakovi su savršene pigmentacije i ono što me najviše oduševilo je četkica. Tako puna da je dovoljno samo jedno nanošenje kako bi se dobila savršena boja.









I za kraj još jedan mali trik. Ukoliko želite da se ne stvaraju mjehurići u laku nemojte da ga protresate već ga uzmite među dlanove i rolajte, kao kada pokušavate da zagrijete dlanove. 

Na taj način uništavate sve mjehuriće u laku i povećavate njegovu dugotrajnost (zbog mjehurića, koji se stvaraju u laku, dešava se da lak pukne na bilo kom dijelu nokta, jer ne može da se "uhvati" za nokat i onda puca kada se u potpunosti osuši).

Nadam se da ste uživali u čitanju i da su vam moji savjeti bili od koristi 😉.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

30 коментара:

  1. Dani moja draga, ili kako god se zvala (opet si mi draga, hah), jos jedan odlican post. Nazalost, od kad sam upisala medicinu meni je konstantno bukvalno zabranjeno da lakiram nokte, ali sam neko ko voli da vidi uredno posecene, tj oblikovane obojene nokte, Tvoju su predivni. Nacin na koji ih ti tretiras me je odusevio. Ova boja laka mi je skroz zanimljiva i bas nekako za ovaj zimski period. Osim toga nisam znala da postoji aceton u olovci te me je i to odusevilo u ovom postu. Uzivala sam zaista, fotografije su savršene! Napreduješ u blogovanju, što je za pohvalu! Svaka čast.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnim riječima. Upoznata sam sa zabranama lakiranja noktiju u medicinskim školama jer je i kod nas, ali sreća pa su nam darovali raspuste i vikende :D

      Избриши
  2. Prelepe su ti slike :) Nazalost, od tvoje grupice imala sam samo GR lak, ostalo ne mogu da kupujem jer nisu cf :( Ja obozavam Evelin 8u1 protiv listanja i pucanja noktiju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Marina. Evelin je stvarno super, ali sam i sa ovim lakom dobila isti efekat tako da sam se odlučila za povoljniju varijantu :D. Obzirom da kad odem po jednu stvar u drogerije obično kupim, bar, još jednu pored :D

      Избриши
  3. Prvi put vidim ovakav post tj. rutinu tokom lakiranja noktiju i moram da ti odam počast zbog toga. Veoma kreativno. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. very nice products :) i like the ebelin nailpolish remover.

    have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, i fotkice su predivne. Ova golden rose lak mi je preddivan :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, zaista! Aceton u oblicku olovke je definitivno najbolja stvar na svitu.
    P.S. Clan sam tvoj bloga i ukoliko zelis pogledaj i ti moj blog i uzvrati pracenje.

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post,baš mi se sviđa kako ih njeguješ i kako ih održavaš što je dosta lijepo jer danas ljudi obično zanemare svoje nokte.I sviđa mi se ova Golden Rose boja!♥
    Zapratila sam te.

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Bella. Pored toga što volim nokte moram da ih njegujem, kako mi ne bi pucali, jer imam jako osjetljive jagodice i kratki nokti mi izazivaju nadražaje, što zna prouzrokovati krvarenja :(

      Избриши
  8. Divaan post,kao i slike...Oduševljena sam i uživala sam čitajući :)
    Ako možeš pogledaj moj zadnji post i klikni na linkove :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-nastydresstwinkledeals.html

    ОдговориИзбриши
  9. The Golden Rose nails polishes are really good. The ones with confetti like sparkles are my favourites!


    P.S.: I am your newest follower on GFC!
    Would you like to follow me back?
    Hugs and Kisses!
    Enchanted Ana

    ОдговориИзбриши
  10. Great post dear! ♥♥♥
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/02/blog-post.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  11. In love with this brand! I always choose Avon for keeping my skin!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: SILVER & PINK | CASUAL LOOK FOR A RAINY DAY

    ОдговориИзбриши
  12. Great post! I love Golden Rose)) Beautiful)

    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.