auto,

Dekarbonizacija motora na vozilima

20:25:00 Moj mali kutak 15 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Ne znam da li ste primijetili da sam neaktivna ovaj vikend ali za to imam savršeno opravdanje i želim da ga podijelim sa vama ☺. Naime, vikend sam provela u Novom Sadu i bilo je savršeno, ali to nije tema ovog post. Najveći razlog odlaska u NS je tema ovog posta. Pa ako vas zanimaju detalji nastavite sa čitanjem.

P.S. Iako sam žensko i ovaj post, većina neće smatrati adekvatnim za moj blog, ali svaka od nas, koja posjeduje vozilo i vozi, shvatiće moju poruku. Kao i muškarci tako i mi volimo da nam automobil bude "zdrav" i spreman da odgovori svakoj našoj želji za putovanjem.


O dekarbonizaciji

Tokom vožnje vaš ljubimac koristi gorivo koje, u procesu sagorijevanja, iz njega izlazi u vidu dima. Ali taj dim sa sobom nosi i čestice masti koje se lijepe na cijevne zidove i dijelove sistema i tako stvaraju masne naslage, koje vremenom smanjuju prečnik otvora što prouzrokuje "zviždanje" vazduha ili zagušeni zvuk rada vašeg vozila.

Dekarbonizacija predstavlja proces "inhaliranja" motora vodonikom koji u kontaktu sa naslagama podstiče reakciu kojom se ugljenik pretvara u uljovodonik, koji u, gasovitom stanju, napušta motor kroz izduvni sistem. 

Postupak dekarbonizacije traje oko 30 (ili više) minuta, izvodi se na automobilu ili motociklu, koji rade na leru, nakon čega nije potrebno vršiti bilo kakav servis (odnosno zamjenu: filtera i ulja, ili drugih dijelova, jer ih ugljovodonik tokom procesa ne oštećuje. 


Dekarbonizacija je izvršena u autovulkanizerskoj rednji KEDI gdje je u toku akcija koja traje do 1. aprila i košta 20€. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili želite da rezervišete svoj termin, kako ne biste morali čekati, možete ih kontaktirati putem Facebook stranice ( link ), a za detalje o njihovoj radnji posjetite njihov sajt.


Lični utisci

Kako nam se, jesenas, pokvarila turbina i morali smo da je mijenjamo poslije zamjene zvuk rada automobila postao je drugačiji, od onoga što smo navikli. Kada smo pitali mehaničara u čemu je problem odgovorio rekao je kako je rijč o nakupljenoj masnoći u sistemu koja se, dodatno, zgusnula radi stajanja i nepaljenja automobila, radi zamjene turbine. 

Kada smo saznali za dekarbonizaciju odlučili smo isprobtio pa kako bude. Obzirom da nismo pronašli nikoga ko radi u Bosni, odlučili smo otputovati u Srbiju i pokušati oporaviti sistem. Mi ljudi ne bi bili ljudi da nismo malo sumljičavi oko noviteta i testiranja, ali znatiželja i riječi hvale koje smo pročitali ojačale su nam želju za "preporodom" našeg ljubimca.

Prije dekarbonizacije imali smo problem sa zvukom koji je ličio na "zviždanje" sve do treće brzine i u niskim obrtajima. Danas, poslije dekarbonizacije i povratka kući, možemo da vam preporučimo ovaj tretman. Naš ljubimac bez problema radi. Gas prima tako lagano kao da je izašao iz salona, a mirnoća obrtaja otišla je i na 2 500-2 800 u nižem stepenu prenosa, a u većim stepenima prenosa motor ne mijenja zvuk čak ni na 3 000 obrtaja.

Mi smo jako zadovoljni i jako zahvalni ljubaznom osoblju i njihovoj usluzi koja je "preporodila" naš autić i sada uživamo u vožnji, a nadam se da ćete i vi, ako se odlučite da iskoristite ovu divnu ponudu i priuštite vašem ljubimcu tretman koji zaslužuje.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

15 коментара:

  1. Ovog puta ću biti surovo iskrena, i reći ti, da kada sam videla naslov ovog posta, pomislila sam da je isti visoko sponzorisan te da si ga napisala zarad nemam pojma ni ja cega, ali sam odlucila da ga ipak procitam. Kada sam to uradila moje misljenje se u potpunosti promenilo. Zaista jako interesantna tema za pisanje, iako se ne razumem bas najbolje u svemu ovome, ipak mi je bilo interesantno da citam. Odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Sandra. Drago mi je da ti se svidio post i da nisam razočarala. Iskreno ne bih prodala svoj blog ni po koju cijenu, ako mi se to isto ne sviđa, jer volim svoj blog i uživam da pišem, a taj osjećaj se ne prodaje :D. Ovaj post je namijenjen svima koji vole svog autić, jer smo mi prezadovoljni učinkom dekarbonizacije i ja smatram da i naš autić zaslužuje detoksikaciju koliko i naš organizam detoksikaciju, a ovo je skoro pa isto. Što je detoksikacija za nas to je i dekarbonizacija za njih ^_^

      Избриши
  2. Jako interesantna tema draga. Lično ne vozim, ali proslediću mom mužiću, verovatno će mi biti korisno! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  3. It's interesting, but I don't know anything about cars))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  4. Having a car that runs smoothly and takes us long distances is so important. Lovely post and topic.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jako interesantna tema,još uvijek ne vozim,ali sigurno će poslužiti! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  6. isto sam pomislilla da je post sponzorisan, no dopada mi se post iako moram priznati nisam prava osoba cije se misljnje moze uvrsiti u ovu temu; ali tebi svaka cast, zadivljuje me sto si svestrana i sto si sa nama podelila ovo!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/02/top-5-linen-blend-jumper.html

    ОдговориИзбриши
  7. Mislim da će mi ovo znanje biti od velike koristi s obzirom na to da uskoro počinjem sa časovima vožnje, pa je red da naučim što više o automobilima. Super post! :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam pomislila da sam naiska na sponzorisan post, vec samo na post bligerke koja je imala savrseno originalnu ideju. Da, bila sam u pravu ♡
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.