CD kozmetika,

CD deo roll on lopoč + gel za tuširanje nar

23:01:00 Moj mali kutak 53 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Današnji post posvećujem svim ljubiteljima prirodne, preparativne, kozmetike. Riječ je o CD kozmetičkoj marki za koju sam, prvi puta, čula tek ljetos. Iskreno, ne znam od kada postoje, ali prvi proizvod nije me oduševio.


Nekoliko dana unazad posjetila sam dm market kako bih kupila nešto sitnica, na kom spisku je bio i deo proizvod. Iako sam imala loš početak sa ovom brendom odlučim da isprobam roll  on, umjesto deo spreja, a onda na kasi doživim iznenađenje. Do 22.2., u svim dm drogerijama, uz kupovinu bilo kog CD deo proizvoda, na poklon dobijete novi gel za tuširanje sa mirisom nara.

Naime, ljetos, kada sam čula za ovu kozmetičku marku i pročitala divne preporuke, odlučila sam kupiti i ja jedan. Kako ne volim deo proizvode sa agresivnim sastojcima, ovaj mi je izgledao idealan. No, sprej od nara nije bio toliko idealan. Savršeno je mirisao i sve je ok, ali poslije nekog vremena, kada se počnem znojiti, postajo je odvratan kao da se mjesecima nisam kupala.


CD deo proizvode možete pronaći u tri različita mirisa: nar, narandža i bijeli lopoč. Kako nisam oduševljena mirisom narandže, a vođena lošim iskustvom nara, potražila sam lopoč (koji prethodni put nije bio na policama). Kada sam ga pomirisala oduševio me svojim mirisom, te sam ga kupila. Poslije, već sedam dana, intenzivne upotrebe ja sam i dalje oduševljena. Stvarno divno miriše i ne mijenja miris, čak ni poslije cijelog dana. 

Kako imam naviku da nanesem deo proizvode poslije tuširanja, radi dugotrajnije zaštite, tako sam nanosila i sprej od nara i ovaj rollon od lopoča, i zaista sam oduševljena rezultatom koji sam dobila.


Šta kaže proizvođač: CD roll on s osvježavajućim mirisom biljke lopoč pruža 24 satnu zaštitu od znojenja i neugodnih mirisa.
Ne sadrži aluminij, parabene, mineralna ulja i ostale štetne sastojke.
Ne sadrži životinjske sastojke.


Gel za tuširanje, iako je sa mirisom nara 😊, izuzetno divno miriše. Nježan i prijatan miris, u prozirnoj teksturi koja savršeno pjeni, pun je pogodak. 

Iako sam neko ko ima jako osjetljivu i suhu kožu, neko ko poslije svakog tuširanja, osjeća onaj iritantni svrab na koži, sve dok ne stavi "tonu" losiona i krema na tijelo, poslije ovog proizvoda nisam ništa nanosila niti osjećala potrebu za tim. Moram da priznam da sam se prijatno iznenadila.


Do sada sam obožavala da jedem nar, ali od sada ću i da se kupam sa narom ☺.

Da li ste isprobali neki od njihovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

53 коментара:

  1. Jako interesantna recenzija. Zaista odlicno napisan post, predivno prezentovani proizvodi. iste nisam koristila ali mi izgledaju jako simpaticno.

    length-lace-dress-608604.html
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ja sam isprobala skoro pa sve moguće deziće, i ovaj brend mi je u istom rangu sa Niveo.

      Избриши
  2. great post...
    have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  3. Looks wonderful:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super! Baš i ja trebam da sebi kupim deo roll-on tako da ću zahvaljujući ovoj recenziji odlučiti se da isprobam CD kozmetiku. Hvala puno, recenzija je odlična! Interesuje me jedino cijena ovog roll-on dezodoransa? Lijep pozdrav! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Što se tiče cijene mislim da su oko 5,00-6,00 KM. Nisu baš ni povoljni, ali ovako se isplati. Za cijenu jednog dobiješ dva proizvoda :). Mislim da su za nijansu povoljniji od Niveinih. Bacila sam račun tako da ne mogu precizirati cijenu.

      Избриши
  5. Obožavaaaam nar i sve citruse! Prekrasan post, draga!

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I ja sam veliki ljubitelj nara, ali dezić me malo iznevjerio :(

      Избриши
  6. It looks amazing !

    Would you like to follow for followon GFC and GOOGLE+ ?
    Let me know dear and I'll follow back

    Have a Lovely day,

    www.deborabrazil.com.br

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti, draga. Meni sve što sadrži nar mi je savršeno i predivno miriše. Ali ne znam šta je sa ovim dezićem.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ista po pitanju nara, ali ovaj dezić me stvarno razočarao, no ne odustajem :)

      Избриши
  8. Zanimljiva recenzija.
    Ja obozavam nar, a i dosta volim mirisljave kupke, te cu definitivno ovu potraziti u DM-u.
    Odlican post :)


    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Hello. I followed you on GFC and Google+. Can you follow me on Google+ as well? thanks dear. Kiss

    www.deborabrazil.com.br

    ОдговориИзбриши
  10. It looks like really great products!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  11. Nikada nisam probaala ništa od navedenog '' brenda '', ali mi se proizvodi koje si predstavila čine sjajnima. Voljela bih da ih probam. Sjajna recenzija☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. I was thinking about buying the CD cosmetics once, finally I haven't - maybe some day...

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična recenzija draga! Nisam probala ovaj dezodorans, ali inače koristim roll on, pa ću probati. xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  14. the scent sounds lovely! thnaks for sharing!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  15. I would love to try this shower gel. Nice review...
    P.s. Thanks for your follow. I am following back you on GFC #130 and Google+
    Stay connected love
    Have a nice day
    XOXO

    Glamorous without the Guilt

    ОдговориИзбриши
  16. I really appreciate the fragrance my dear
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  17. Diivan post,slike su fantasticne!
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze u mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/02/me-sarcastic-never-outfit-dresslily.html

    ОдговориИзбриши
  18. izgleda baš super :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  19. Divan post draga. Interesantno si to napisala. Pratim te pa uzvrati ako hoćeš

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Ne koristim priprodnu kozmetiku, ali ovo mi se čini jako zanimljivim. Inače fotke su savršene

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  21. zdravo, nisam cila za njih ali mi se dopadaju!
    odlican post!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Odlične fotografije, sve pohvale na kreativnosti! :)
    Još se nisam susrela s CD kozmetikom, no doimaju mi se. Ako gdje naiđem, svakako ću da kupim barem jedan proizvod. Neće štetiti hihi

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши
  24. The roll-on of water lilies sounds incredible. Wish I could smell it.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  25. So amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ОдговориИзбриши
  26. Voljela bih da probam ove proizvode, pogotovo jer imaju miris nara, jedan od mojih omiljenih xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.