8.mart,

AVON: Viva La Vita + GIVEAWAY

15:21:00 Moj mali kutak 40 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Ovaj post posvećujem jednom od veoma važniih datuma svake žene. Kako nam se bliži 8. Mart odlučila sam da vam predstavim jedan novitet u Avonu koji me podsjeća na ovaj praznik. Riječ je o njihovom novom mirisu "života". Ali to nije sve, na kraju posta možete pronaći i nagradnu igru.


Kao što sam već napisala, riječ je o novitetu. Parfem je dostupan u aktuelnoj brošuri koju možete pogledati OVDJE i poručiti po super cijeni u setu sa losionom "Viva La Vita" i sjajem za usne.


Parfem pripada porodici cvijetno-voćne kategorije. U visokim notama nalazi se miris jabuke, mandarina i ružičastog grejpfruta. U srednjim notama su ruža, mimoza i mangolija. Bazne note su vanilija, sandalovo drvo i cashmeran.


Ova divna boca zaista skriva pravi "život". Sam miris izaziva pokretanje hormona sreće. Samim rasprskavanjem ovog mirisa na neki način udahnem "život" i osjećam se dosta energičnije, poput one izazvane proljetnjim suncem.

Obzirom da nisam ekspret za cvijeće i drveće pa ne mogu sa sigurnošću reći koja mirisna nota ostaje naglašena, ali nešto me vuče na miris magnolije. Ako ima neko da zna voljela bih da mi napiše.


🎀  G I V E A W A Y 🎀 


Na početku posta najavila sam jednu nagradnu igru u kojoj mogu učestvovati svi koji imaju mogućnost preuzimanja poklona na prostoru Bosne i Hercegovine. Obzirom da me dosta ljudi prati van granica BiH, odlučila sam da im dam priliku da osvoje ovaj predivni miris. 


Pravila nagradne igre:

1. Da ste član društvenih mreža facebooka i instagrama i bloga
2. Podijeliti post sa ove stranice 
3. Poslije ispunjenih uslova javite se u inbox ili na mail kako bih Vas mogla kontaktirati nakon izvlačenja dobitnika

Nagradna igra traje do 1.3. do 24:00, a 2.3. objavljujem pobjednika.
Srećno svima!

Ljubim vas puno do sledećeg pisanja!
Danny!

40 коментара:

  1. Bas divna recenzija,mozda porucim ovaj parfem! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ovaj parfem i definitivno bih se složila da je skroz ženstven i da podsjeća na 8. mart :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  3. Parfem je predivan, sigurno ću probati da ga pronađem. Što se tiče Giveawaya ovog puta ne učestvujem, možda neki drugi put.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nadam se da će ti se dopast koliko i meni ^_^

      Избриши
  4. The name reminds me of La Vie Est Belle by Lancome :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. The first time I hear that name but this is my favorite on this spring.

      Избриши
  5. The perfume looks great. I have the little black dress by Avon and it smells so good :)

    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!

    Have a lovely day!
    Sabine - lilyfields.de

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks. I don't like LBD but I like Little Lace Dress so much.

      Избриши
  6. Moja mama ustvari ima ovaj parfem i ponekad ga našpricam kad želim, pa pošto već imam jedan kod kuće, neću učestvovati u giveawayu. Vjerujem da ima djevojaka koje ga žele isprobati, tako da želim sreću svim učesnicama! :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Great review!
    have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. Parfem je zaista divan, izgleda veoma ženstveno:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Sofija! Meni, ne samo da tako izgleda, već i miriše :)

      Избриши
  9. Thanks for following my blog.
    I follow you on GFC :)

    Sabine - lilyfields.de

    ОдговориИзбриши
  10. Parfem sam koristila i baš sam oduševljenja. ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Nunca probé un perfume de Avon pero seguro es super rico
    http://www.elblogdesilvia.com/2017/02/streetstyle-nyfw-taoray-wang-pink-fur-coat-fashion-show-blogger-influencer.html
    Besos

    ОдговориИзбриши
  12. Perfume looks so great...
    P.S Would you like to follow each others blog?
    Have a nice day
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam probala,ali bas volim takve mirise <3 nadam se sreci

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.