avon,

Avon True Supreme Langht Nouirshing maskara

12:59:00 Moj mali kutak 31 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

U današnjem postu željela bih da vam predstavim novu Avon maskaru koja je dopunila njihovu True, a i moju make up, kolekciju.


Ova revolucionarna maskara je sve što treba svakoj ženi. Pored efekta dugih trepavica koji se dobija, ona ih, dodatno, hrani i njeguje.

Maskara u sebi sadrži dvije vrste hranjivih ulja: arganovo i kokosovo ulje i vitaminom E, a svima je opšte poznato hranjivo svojstvo i jednog i drugog ulja.



Četkica kao četkica ništa specijalnog i posebnog dizajna u odnosu na one što sam navikla da viđam, ali ipak posjeduje nešto što me stvarno oduševilo. Ne znam kako bih vam mogla prenijeti to moje oduševljenje kada u samo nekoliko poteza preko trepuša dobijemo savršenu boju. Kod nekih četkica morala sam da ponavljam iste korake skoro pa i duplo više nego sa ovom. Nemam riječi da to opišem, osim jedno veliko hvala Avonu za ovu maskaru.


Bez maskare


Jedan sloj nanošenja


Dva sloja nanošenja.


Sam pogled na dizajn dovoljno govori o kvalitetu, iako sam se uvijek držala one narodne "okolo gladac iz nutra jadac" ili u prevodu, ako je kvalitet loš kreiraj da ambalaža bude savršena. Ali to ne mogu reći i za ovu maskaru. 


Pored predivnog dizajna moram da za pohvalu je i to što se savršeno lako skida, ali da se pri tom ne razmazuje. 

Kako je nanesete tako i stoji, a pored toga ne razmazuje se pretjerano ni prilikom skidanja, kao što sam imala iskustva sa nekim maskarama da budem crna oko očiju kao da sam iz zone sumraka ☺.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!


31 коментар:

  1. Dizajn maskare mi se veoma sviđa. Maskara je veoma kvalitetna. Četkica joj je odlična. Veoma lep oblik četkice. Što se tiče nanošenja slojeva dovoljan je i jedan sloj, ali sa dva sloja izgleda lepše. Jako lep post, draga.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da se složim sa tobom oko slojoeva. I ja sam za jedan slojo tokom dnevnih varijanti, ali, kada su noćne u putanju, volim nešto intenzivnije i naglašene oči :)

      Избриши
  2. Looks amazing! Lovely photos ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * All Day Cushion by Yadah Review *

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda odlično! Nisam probala ali probacu nakon tvoje pohvale! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  4. Maskara uopšteno kao maskara mi se dopada; čak me i dizajn maskare privlače. Divna recenzija, maskara se čini odličnom:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam veliki ljubitelj i maskara a i drugih proizvoda iz Avona! Konkretno ovu maskaru nisam probala ali mi deluje jako zanimljivo. Fotografije su predivne, zaista sam odusevljena. Vidi se ogromni napredak u tvom blogovanju, i ja ti čestitam na tome!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Gotičarko. Iskreno, tvoji komentari me jako obraduju. I ja sam veliki ljubitelj avonovih proizvoda, a ovo je nešto što sam mnogo zavoljela, pored njihove Big i prethodne True maskare. Ovaj novitet je prava svježinna za proljetne dane. :*

      Избриши
  6. Odlican post! Svidja mi se kako samo pakiranje maskare tako i cetkica :) Nisam nikad isprobala maskaru iz Avona ali vjerujem da je jako dobra :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. I like the effect. Interesting mascara ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Wow kako dobre fotografije *O* svaka čast, inače ne koristim avonove maskare nikako mi nisu dobre za trepavice i brzo se isuše, ali ipak odlična recenzija

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  9. Einen tollen Effekt zaubert diese Mascara.
    Liebe Grüße, Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. great post! would you like to follow each other on gfc?
    xx, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. I like the way this mascara looks on once applied. I've never tried it, but looks fantastic.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  12. what a lovely post my dear
    such a lovely item Review :D
    simply love it!
    lovely :)
    take a look at my new YouTube Video HERE

    ОдговориИзбриши
  13. Awesome post!

    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ОдговориИзбриши
  14. Looks great Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/02/magic-of-fashion-illustration.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  16. I like your beautiful blog. Follow you!
    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  17. Jako volim Avonove proizvode i dosta toga sam vec isprobala, ali ovu maskaru jos ne. Bude i ona dosla na red :-)
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.