afrodita,

AFRODITA: Depilacijska krema

13:30:00 Moj mali kutak 21 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Danas je sve u znaku ljubavi pa neka i ova slova zablistaju svojim crvenilom i prenesu vam puno ljubavi i razumijevanja sa onima koje najviše volite. Jer ljubav je uzajamno uzimanje i davanje 💝💝💝💝 . Volite se i budite voljeni i ne dopustite da vam išta ljubav uništi jer ona je najveći pokretač naše duše. 

Kako sam, malo (ali samo malo, ne mnogo), bila lijena ove zime pa sam epilator zamijenila bicem odlučila sam da se vratim na epilator. Obzirom da to nije bilo baš lako odluka je pala na olakšavajuće okolnosti i kupila sam Afroditinu kremu za depilaciju. 



Krema je na bazi arganovog ulja, te je pogodna za suhu kožu, kao što je moja. Nju sam iskoristila kako bih ublažila bolove na dijelu iznad koljena. Ispod koljena nemam toliko bolova prilikom prve depilacije, ali iznad koljena bolovi znaju da budu baš jaki. 


Proizvođač: Njegujuća formula za izuzetno brzo i efikano uklanjanje dlačica. Sadrži organsko arganovo ulje koje omekšava i hrani kožu te pomaže spriječiti njeno isušivanje. Predstavlja izvrstan izbor za depilaciju svih tipova kože, posebno suhe. Rezultat je nakon upotrebe njegovana i svilenkasto glatka koža - i dvostruko duže nego nakon brijanja. Za smirivanje kože i prirodni učinak glakoće redovno upotrebljavajte Gel nakon depilacije 3u1


Depilacijska krema pogodna za sve dijelove tijela: nogu, stomaka, muškiih prsa, leđa, i, ako koža nije osjetljiva, za depilaciju bikini zone i pazuha. Sadrži tioglikolat i alkoholije. Spriječite kontakt s očima. Ako dođe u kontakt s očima, odmah ih isperite. Čuvati van dometa djece. 


Upustvo za upotrebu: prije depilacije kožu i dlake navlažiti vodom. Priloženom lopaticom nanesite kremu direktno na kožu - ravnomjerno i u sloju debljine 2-3 mm. Ostavite da krema djeluje od 3-10 minuta - zavisno o strukturi i debljini dlačice. Zatim je nježno, lopaticom, uklonite i temeljno isperite vodom.


Iako imam veoma jaku dlaku držala sam kremu duže od 10 minuta i dosta dobro je uklonila, ali nije potpuno, što ne znači da na slabijim dlačicama ne bi bio upotpunjen proces.

Imam u planu da isprobam i njihovu depilacijsku kremu za bikini zonu, pa ako je neko već isrobao je voljela bih da mi napiše svoje iskustvo i preporuku. Nisam baš za depilaciju voskom jer mi kida kožicu i to mi se baš ni malo ne sviđa.



Ukoliko se odlučite isprobati ovu kremu imajte na umu da jedna tuba koja sadrži 100 ml nije dovoljna ukoliko depilirate cijelu dužinu nogu. Meni je ostala 1/5 od tube, a samo sam nanosila na predio iznad koljena.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

21 коментар:

  1. great post... have a nice day
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  2. Krema je jako lepa, draga. Sigurno ću je probati jer mi se sviđa njen izgled.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Danny otvorila sezonu depiliranja,hahah.Sviđa mi se jako ova krema,možda je probam!:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  4. Jako dobra recenzija,a kremu sam imala i savrsena je.Novi post je na mom blogu,pogledaj ako zelis.Clan sam tvog bloga,i bilo bi lepo da se i ti prijavis na moj ukoliko ti se dopadne. http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Great cream! I didn't hear about it))
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  6. This cream for me it's new
    Thank you for sharing
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  7. moram da priznam da nikada nisam koristila te kreme vec uvek sa trakama za dep ali mislim da cu ovu probati dopada mi se :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih ponekada koristim, ali većinom to je epilator. Ali kako se dlake naviknu na bic i korijen se ojača, onda prije epilatora uzmem kremu kako bi sledeće epilacije bile lakše i manje bolne :)

      Избриши
  8. great post :)

    https://tiateilli.com/fooddrink/heart-shaped-cookies-quick-easy/

    https://instagram.com/tiateilli

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post draga! Nisam nikada koristila kreme za depilaciju, mogla bih da probam. xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  10. Planiram da je isprobam, kao i onu kremu posle depilacije. Super post. 😙
    svetlepotebyandjela.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.