Pampers baby-dry

23:37:00 Moj mali kutak 14 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post.

Dođe vrijeme da se vratim blogovanju ☺. Ovaj je post trebao da bude objavljen još prošle godine ali praznici mi nisu dali slobodnog vremena tako da sad sam tu i idemo dalje. 


Dobila sam na testiranje nove Pampers pelene preko kompanije buzzaar. U pitanju su nove pelene sa tri upijajuća kanala. Nisam sigurna da li već postoje na našem tržištu jer ih nisam viđala u sredini gdje živim.



U paketu se nalazilo pakovanje pelena veličine 4 (46 komada), dva paketa maramica (od po 50 komada, koje su predobre. Iskreno sam oduševljena njihovom debljinom i vlažnošću, ali ne i mirisom), posuda i plavi gel za testiranje kao i letak sa upustvom.


Ova veličina namijenjena je bebama od 8-14 kg, ali ja je ne bih preporučila bebama težim od 12kg jer smo imali slučaj da im se urezivao dio oko struka, a bebama oko 5,5 kg savršeno su pristajale, tako da bih ih preporučila bebama od 6-12kg.

Pelene sadrže:

fleksibilne strane
tri upijajuća kanala
mikro perle koje upijaju vlagu
materijala koji diše
vanjski sloj za brzo sušenje i
unutrašnji sloj mek poput pamuka

Pelene su jako prijatnog mirisa, u stanju su upiti 125ml tečnosti i sve zadržati u sebi. Imaju moć brzog upijanja i sušenja tako da guze ostaju suhe. 


Naših 5/6 beba odabralo je Pamper, a i mame su ga zavoljele.


Kako je protekao proces testiranja pogledajte u kratkom videu ☺


Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

14 коментара:

  1. Jooj divan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv post, odlična recenzija, verujem da će se dopasti svim mamama.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Verujem da će se ovaj post dopasti mamama i biti im od koristi. Super napisano, svaka čast! Slike mi se baš dopadaju a i tekst je divan, sve pohvale!

    Učlanila sam se na tvom blogu, ako želiš uzvrati.
    http://broken55.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  4. Great post!
    Have a nice week!
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nice post dear I realy like it . Kisses
    I followed you please follow back
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. As usual very interesting post) Have a good day)
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  7. Jao,predivan post,i pre pre dobro si ovo napisala :)

    Zapratile smo te,ako zelis uzvrati :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Pratim te izvrsna ideja i naravno blog,molim te uzvrati komentar :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.