#bridesmaid,

OkDress

11:29:00 Moj mali kutak 40 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


U današnjem postu pisaću o još jednom sajtu koji se bavi prodajom haljinica. Riječ je o OkDress sajtu koji preporučujem da pogledate. Pored super cijena imaju jako fine modele vjenčanica, haljinica za djeveruše i novu kolekciju za 2017. godinu.

Prvo što sam primijetila jesu njihovi popusti na vjenčanice, koji su me oduševili. Iz dosadašnjeg susretanja sa cijenama vjenčanica po salonima u BiH morala sam primijetit da imaju dosta nižih cijena za, možda malo, bolje modele u odnosu na one koje sam zapažala u našim salonima.

Neke od vjenčanica koje sam izabrala pogledajte na sledećim linkovima, a ostale OVDJE.







Pored velikog izbora vjenčanica, u ponudi imaju i divan izbor kratkih haljina za djeveruše. Meni su jako primamljive i otmjene da bi ih nosila i na druge svečanosti, a ne samo za priliku kada sam u "ulozi" djeveruše. 









Veliki izbor dugih i elegantnih haljina za djeveruše za 2017. ostavio me bez daha. Zaista su predivne. Nadam se da će vam se svidjeti koliko i meni (posebno poslednja)☺.











Iskreno se nadam da ste uživale u postu koliko i ja u izboru haljinica. Stvarno su me oduševile svojim predivnim krojem i mnogo sam srećna što sam mogla da pišem o njima.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

40 коментара:

  1. Divne su haljinice i izbor,a i cijene!

    Posjeti moj blog ako želiš:
    https://minnahslife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Haljinice su jako lepe, kao i cene. Veoma su prisupačne što mi se jako svidja kod ovog sajta. Ima jako puno haljinica i ne može se odlučiti za neku jer su sve predivne. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing dresses) Thanks for sharing)

    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  4. Wow *.* haljine izgledaju predivno, ove prve su kao vjenčanice, a ove ostale bi mogle poslužiti za svadbu ili čak maturu, predivne zaista

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  5. Sve haljine su predivne, ali sam ja zaljubljena u prve dvije haljine koje su predobre. Divan odabir:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Sofija. I meni se mnogo dopada njihova ponuda.

      Избриши
  6. Haljine su divne,pogotovo ova prva! :)
    Jako mi se svidja izgled tvog bloga!
    Ako zelis pogledaj moj blog <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nice post, I didn't know about OKDRESS, it seems very nice :)

    Walking Freckle

    ОдговориИзбриши
  9. Jako zanimljiv post. Posebno mi se dopadaju venčanice.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  10. Your blog is lovely and I am following you.
    I hope you will follow back - it is fun to
    support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Diivan post! Slike fantasticne... ako zelis da se medusobno follujemo,jaavi :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. What a wonderful dresses!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  13. Prelep post.Haljine su prekrasne.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  14. Incredible dresses! I wish I could own every single one.
    Lots of love, Radi!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.