Milly bridal shoes

20:17:00 Moj mali kutak 36 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post.


Prije svega želim da vam nova 2017. bude sretnija i uspješnija od prethode. Da vam donese puno zdravlja, sreće, ljubavi i onih najiskrenijih osmjeha, od srca.


Takođe, želim da vam se zahvalim na 100 čitalaca, što me mnogo usrećilo. Zaista sam zahvalna i presrećna, kako na čitaocima, takođe i na 21k pregleda. Ovo je bio veliki uspjeh za mene i hvala vam još jednom, od srca. 

A danas vam donosim jednu divnu selekciju "ženskih prijatelja" ☺.

Svima nam je poznato da je nemoguće zamisliti žensko bez jednog većeg cipelara, a još manje je nemoguće zamislit taj isti cipelar nepopunjen tako da se, bar jedna kutija, ne nađe na njemu jer nema više prostora da se sakrije iza njegovih vrata.

Riječ je o sajtu Milly bridal. O njemu sam već pisala. Iako su, nedavno, promijenili naziv sajta ponuda je ista ☺. Za one koji još nisu pogledali selekciju postova o ovom sajtu i njegovim predivnim vjenčanicama mogu učiniti klikom na sledeće linkove:


Moj izbor cepila, sa sajta Milly bridal, pogledajte u nastavku, a oni koji žele da pogledaju i ostatak ponude preporučujem posjetu sajta jer, pored cipela, nude i veliki izbor vjenčanica, haljina za djeveruše i maturskih haljina.














Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

36 коментара:

  1. Trece stikle i ove sandale su mi bas lijepe. Zelim ti puno srece u novoj godini!

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  2. Najlepše su mi ove sandale. Ne volim cipele koje imaju štiklu, jednostavno mi je mrsko da ih nosim, ali kad moram nekada ih i obučem ne razmišljajući o posledicama: bolu i otoku. Nisam znala da je ovaj sajt promenio ime, jer odavno nisam bila da ga posetim. Kao i haljine, venčanice i drugo što si predstavila u prošlim postovima, i ove cipele su jako lepe. Milly Bridal ima predivne stvarčice. A kao i prošli postovi i ovaj post je napisan predivno. Jako lepo si se izrazila, i koristila si jako lep stil pisanja. Tvoj blog je jako lep. Učlanjena sam već neko vreme i baš mi se svidja. Redovno pratim svaki tvoj post, i iz dana u dan me iznenadjujes svojim recima i svojim blogom. Biras odlicne teme za postove i to mi se jako svidja. Bilo bi mi drago kad bi uzvratila i učlanila se u moj blog. Uzgred, srećna Nova godina.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: New year special - Q&A

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Šehada, na ovako divnim riječima. I ja tebi želim sve najbolje u novoj 2017. :*

      Избриши
  3. Druge i treće štikle su mi definitivno najljepše. Svaka čas za ovako dobar post:)♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican izbor, cizmice su vrh a sandale predivne 😊😊

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, zaista sam uzivala citajuci. Jako mi se dopada tvoj izbor. Srecna nova godina❤❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Gotičarko, i tebi sve najbolje u novoj 2017. od ❤

      Избриши
  6. The second ones are my favorites.
    Happy New Year!
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican izbor obuce!! Sretna Nova Godina!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Loving these high heels! 😍
    Have a fab 2017!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan izbor draga! Želim ti puno sreće, dobro zdravlje i još mnogo dobrih postova i pregleda u ovoj godini! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Vesna! I tebi da bude sretna i uspjena ova 2017. :*

      Избриши
  10. Great content) Thanks for the interesting post)
    Would you like to follow each other on g +? Please let me know and I follow you back)

    ОдговориИзбриши
  11. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    ОдговориИзбриши
  13. ja volim cipele u svim bojama i oblicima i super je post draga moja!
    sve najbolje u novoj goidni!
    pogledaj moj novi post >> http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/irresistible-me-extensions-review.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Huh, koje žensko ne voli cipele :D. Hvala ti draga moja i tebi sve najbolje u novoj godini. :*

      Избриши
  14. the white shoes look awesome! thanks for sharing

    ОдговориИзбриши
  15. Jedno pitanje,znas li kako staviti ganget da bi me pratioci mogli pronac,odgovor ostavi na mom blogu :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.