#matura #haljina #promo #dresses #milly #bridal #maturske_haljine

Maturske haljine

11:33:00 Moj mali kutak 20 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!




Današnjim postom završavam selekciju postova o sajtu Milly Bridal.

Za one koji nisu pogledali prethodne postove:


U današnjem postu pisaću o maturskim haljinama. Haljinama za jedan od onih, posebnih, dana za svaku djevojku. Pored vjenčanica one su mi najdraže haljine. Sa njima, svaka djevojka, obilježava svoj poseban period života. Onaj period kada postaje djevojka spremna da se bori kroz život i samostalno donosi konačne odluke.

I sada se sjećam trenutka moje mature kada sam dane provodila tražeći pravu haljinu koju nisam pronašla. Malo vremena, mnogo obaveza, nedostatak iskustva i savjetnika... sve je uticalo da haljinu biram u poslednji trenutak.

Baš iz tog razloga, ovaj post posvećujem svim budućim maturantkinjama sa željom da se lijepo provedu i budu najljepše, ma šta da odaberu, svaka haljina svoju priču nosi, kako tu noć tako i u budućnosti.

Uvijek je lijepo prisjetit se te divne noći. Pa hajde da sanjamo i da se sjećamo 😏











Kao i uvijek šlag dolazi na tortu, ali ovaj put na šlag dodajem i jednu jagodicu koju nisam mogla da izostavim. Pored poslednje haljine moram da dodam još jednu koja me oduševila ☺



Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

20 коментара:

  1. Definitivno mi se sviđaju zadnje 2 najvise *_* <3
    Predobre si izabrala haljine da inspirisu ove godine maturantice <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! Wonderful dresses!
    Have a beautiful day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  3. Post ti je odličan, kao i cijeli tvoj bog. Bilo bi mi drago kada bi i ti pogledala moj blog.
    Dodala sam te, ako želiš i hoćeš uzvrati.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Baš sam jučer gledala maturske haljine na instagramu i ostala sam oduševljena, i moram priznati da mi se i ove koje si ti prikazala jako dopadaju *.*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Eh davno sam tražila matursku haljinu, ali došao je red i na onu apsolventski da se potraži, tako da se i sada osjećam kao maturantica :)

      Избриши
  5. Ove 2 crne haljine mi se baš dopadaju.♥ Divne su sve,odličan post. :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Divne haljine,sjećam se mene 2014 na kraju osnovne kakve sam probleme imala zbog haljine,danas mi se ta haljina uopće ne sviđa.Valjda nece biti isto sljedeće godine na kraju srednje.Super ti je blog

    http://minnahslife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heh, i ja se nadam da neće, mada moda ide svojim putem pa ono što smo voljeli nekad danas nam izgleda užasno. Kad se samo sjetim onih zvonarica što su bile moderne '90, a danas ne znam da li bih mogla da ih obučem :)

      Избриши
  7. A dream dress my dear I love liliac dress in particular
    A big hug

    ОдговориИзбриши
  8. Dreamy dresses. I especially love the white ones.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.