Kawaii box

19:48:00 Moj mali kutak 9 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Ovim postom željela bih da se zahvalim Kawaii box-u na ovako divnoj kutiji i Maidi, jednoj od meni najdražih blogerica, što nam je omogućila učešće u nagradnoj igri. ❤


Ukoliko se odlučite za članstvo i kupovinu poklanjam vam kod sa 10% popusta (KAWAIILOVE). Dostava je besplatna.


Ovako je izgledala januarska kutija i moram da priznam da je predivna. Mnogo mi se dopadaju ova lila srca. 





Ispod samog poklopca nalazi se zaštitni papir i na njemu mali kartončić sa sadržajem kutije.


Prvo što sam ugledala bila je ova mala slatka žabica. No, pogriješila sam u procjeni namjene ovog predmeta. Prvo što sam pomislila bila je: Kutica za spajalice, ali na kraju se ispostavilo da je ovo kutica za lijekove (slično je to 😏).




Niko od nas ne voli da ide u šetnju punih ruku, a uz ovaj privjesak možete biti bez brige. Na njega prikačite ključeve, u "kolačić" ubacite koju novčanicu i spisak sa potrebnim stvarima, koje možete uraditi dok ste u šetnji, ili spisak za kupovinu kada se budete vraćali u stan, i vi ste spremne za šetnju.

Pored njegove praktičnosti mnogo mi se dopao ovaj motiv malog slatkog medice.



Privjesak u obliku mace. Moram da priznam da je jako sladak i simpatičan. Sva je plišana, a u donjem dijelu, ispod šapica i repića, nalaze se ona mala zrnca. Ne znam kako se zovu, ali znam da mnoge igračke imaju ta zrnca u sebi. Navodno služe za smirivanje živaca 😄 (to sam čula još u srednjoj školi).




Male ukrasne trakice. Šljokice su ulijepljene u tako da ne odpadaju. Čak se ni ne osjećaju pod prstima. 




Žene poput mene najviše se obraduju dekoracijama za nokte. U ovom malom paketiću nalazi se 1000 g  dijamanata u obliku kapljica, cvijeta, kružića, trokutića i srca. Pored njih nalazi se dodatni pribor: pinceta i mala turpijica u obliku mašnice.
Poklopac je napravljen tako da se, kružnim pokretom, otvaraju jedna po jedna pregradica sa kamenčićima, i ne postoji mogućnost prelaska nekog od kamenčića u drugu pregradicu. 


Takođe, tu se nalazi i jedna mala led baterijica. Napaja se strujom iz 3 male baterije za ručni sat. Praktična je i veoma fino osvjetljava.



Ova dva divna "oreo kolačića"  izbrisaće svaku vašu grešku učinjenu pri pisanjau.
Da, to su dvije preslatke gumice. Moram priznati da su me dobile na prvi pogled, iako ne znam da li ću imati srca da brišem sa njima i narušim ovaj divni izgled.


Najepnice za telefone, Ipode, rokovnike, poklone, fotoaparate, pisma, foto-albume i slične stvarčice.



Kalendar za cijelu godinu, uključujući novembar i decembar iz prethodne godine, i hemijska.
Kalendar je napravljen od tvrdog papira i sa jedne strane su dani u mjesecu, a sa druge prostor za bilješke.


Što se tiče hemijske ona je plava i tintasta. Lijepo i tanko piše i veoma brzo se suši.


U kutiji se našao i jedan slatkiš koji me vratio u djetinjstvo. Ne znam kako se zvao ali sam ga obožavala. Isti mali štapić, samo bez natpisa, sa kremastom lješnik-čokoladom, ali bez ovih malih mrvica. 
Što se tiče ovog slatkiša predivnog je ukusa i, ako se odlučite da ga poručite, nemojte oklijevati. 


I to bi bio kompletan sadržaj mog Kawaii box-a. Nadam se da ste uživali u postu. 

Ljubim vas do sledećeg čitanja!
Danny!

9 коментара:

  1. Slike su zaista predivne kao i stvarcice. Stvarno super post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastic and lovely items Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da je ovo najslađa Kawaii kutija koju sam videla! Sadržaj kutije je fenomenalan, dobila si topiko preslatkih stvarčica. Mislim da ću za sebe da naručim jednu kutiju, jer sam se baš iznenadila kad sam videla tvoju. Divan post! :)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, jako volim ovakve postove, a stvarčice koje si dobia su preslatke, počevši od makarunsa, pa do slatke plišane igračke, oduševljena sam *.*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  5. Simpatične stvarčice ! Obožavam čitati postove ovakve tematike i zaista si je stvarno prelepo predstavila. Kalendarčić mi je presladak, a taj slatkiš sam takođe jela kao manja, samo što je on sadržao samo taj krem i štapiće. Mozgam od malopre, ne mogu se setit imena..:)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarčice su preslatke. Jako su divne, a Kawaii box je svakog meseca presladak. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.