Kako zaštiti suhu kožu lica tokom zime + DIY piling za lice

21:50:00 Moj mali kutak 20 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post.

Danas vam pišem o "4 anđela" koja spašavaju moju suhu kožu lica na ovim minusima. Nadam se da će vam biti od velike koristi. Sve proizvode, osim ulja, možete pronaću u aktuelnom AVON katalogu po sniženoj cijeni.


Ono što ja radim svako jutro je umivanje prirodnim sapunom od lavande. Njega sam dobila na poklon prije 4 mjeseca tako da nemam dodatnih informacija o njemu izuzev toga da je divnog mirisa i sadrži male sjemenke lavande.

Na očišćeno lice nanosim Nutraeffect velvet soft moisture hidratantnu kremu. O njoj sam pisala detaljniju recenziju koju možete pročitati OVDJE.


Na kraju nanesem par kapi Nutreaeffects ulja za lice. O detaljima i načinu nanošenja možete pročitati OVDJE.




Predveče lice očistim tonikom i nanesem Nutraeffects hranjivu noćnu kremu.

Krema je predivnog mirisa i teksture. Malo je čvršćeg sastava i jako brzo se upija.
Poslije nanošenja kreme, kao i u jutarnjoj rutini, nanosim ulje za lice i završavam svoju dnevnu njegu lica.


Poslije svakog pilinga nanosim Planet spa masku sa uljem masline.


Maska je specifičnog, ali finog, mirisa i jako dobro radi svoj posao. Obzirom da je koristim već duže vrijeme izbrisala su se slova sa naljepnice na kojoj su bili dedaljni opisi maske 😐.

Nanosim je na očišćenu kožu, najčešće kada perem kosu. Kada nanesem masku na kosu nanosim i masku na lice. Pustim da odstoji nekih 20 minuta i isperem hladnom vodom.


DIY piling za lice:

Ovo je sasvim jednostavan i lagan način da uklonite mrtve ćelije sa svog lica bez mnogo muke, proizvoda i ulaganja. Ja ga koristim i kao piling za ruke.

Potrebno:

- malo meda
- malo šećera

Priprema:

U manju posudicu sjedinim sastojke i polako nanosim na lice. Prije nanošenja umijem se i peškirom potapkam svišak vode sa lica.

Da ne bi bilo nesuglasica oko količine sastojaka, preporučujem da stavite prvo med i postepeno dodajete šećer. Ako koristite samo za lice dovoljno će vam biti i pola kašičice, za kafu, meda i jedna šećera. Ali ako imate osjetljiviju kožu na čvrste materije možete dodati i manje šećera. 

Ovaj postupak ponavljam 1-2 puta sedmično i meni dosta pomaže.

Ako želite možete uzet i veću količinu pa napravit i za tijelo.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

20 коментара:

  1. Slike su jako lepe, a post jos bolji. Nisam cula za ove proizvode, ali sada cu sigurno da ih probam.
    Novi post je na mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  2. Fotografije su mi nekako bas lijepe, ovako sa ovim lampicama i sve to :)
    Piling mi se cini super, ja radim slican i za usne :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Marijana. Što se tiče pilinga i ja ga koristim i za usne kada radim piling lica. 2u1 :)

      Избриши
  3. Fantastic products:)
    Have a lovely weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Fotografije mi se jako sviđaju! Ja imam masnu kožu pa se ne moram brinuti previše oko nje preko zime jer ima dovoljno vlažnosti u sebi. Samo je operem sa gelom. Ja već neko vrijeme pokušavam naći neku dobru kremu za masnu kožu, ali svaki put sijam kao disko kugla, imaš li prijedlog?

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Marijana. Što se tiče masne kože nemam baš nešto iskustva sa tim tipovima, ali mogu ti predložit Radiance kremu od Nutraeffecs. Moja rodica je koristi i kaže da je jaako zadovoljna. Možeš je pronaći u Avonu. Cijena joj se kreće oko 7-10 KM. :*

      Избриши
  5. Divan post, vidi se koliko je truda uloženo za savršene fotografije, kao i odličnu recenziju koju si uradila, svaka čast :*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Hvala na preporukama. Moram da priznam da su me fotografije oduševile, predobre su. Mnogo mi se dopadaju. Ma sve je super, ljubim te♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Wow! Wonderful review! Great products!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. Odlične fotkice!♥Nisam do sad koristila navedene proizvode,ali mi deluju zanimljivo!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam isprobala spomenute proizvode, ali dopada mi se tvoja rutina. Cini se prilicno ucinkovito :)
    Sve pohvale za slike!
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Love a great hands cream. Lovely post!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    ОдговориИзбриши
  12. Koristim sve gore navedene proizvode i baš su odlični.Inače super napisano,odličan post!

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.