dmBio,

dmBio: Superfood Riegel

12:55:00 Moj mali kutak 10 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post.


U današnjem postu pisaću o zdravim namjrnicama. Kako su praznici iz nas vrijeme je da se vratimo zdravom načinu ishrane i polako pripremimo za ljeto.

U dm markete stigao je novi slatkiš na biljnoj bazi. Dobila sam tu čast da ga isprobam i evo kakvi su moji utisci.


dmBio Superfood pločice sa tigrastim oraščićem i kakaom su 40g ekoproizvod.

Sastav:

64% sušenih datula
8% kakao jezgra
8% inijskih oraščića
koncentrirani sok jabuke
kokosova mast
5% brašna od tigrovog oraščića
5% kakaa smanjene masti
morska so iz biološkog uzgoja, Ne-EU poljoprivreda


Energecka vrijednost 1567 kj (374 kcal)/626 kj(150kcal)
Masti 15g/16,0g - od toga zasićene masne kiseline 9,1g/6,3g
Ugljikohidrati 50g/20g - od toga šećeri 46g/18g
Vlakna 9,6/3,8g
Bjelančevine 5,0g/2,0g
So 0,10g/0,04g


Moram priznati da me prvi zalogaj baš i nije oduševio. Nekako je preovladavao jaki ukus oraščića, ali već na drugi-treći zalogaj ukus se stopio sa datulama. Bez obzira što najveći postototak pripada datulama ipak njihov ukus ne preovladava, ali ostaje naglašen kada se zalogaj proguta (za one koji nisu ljubitelji datula, sreća je što ne ostaje dugo). 

Što se tiče mirisa ne mogu mnogo da ga pohvalim jer mi nije baš prijadan, ali nije ni odvratan. Mogla bih da ga skaliram na sredinu. U svakom slučaju podnošljiv je.

Oni koji ne vole mnogo slatko, a uz to obožavaju prirodne i zdrave namirnice, toplo preporučujem ove pločice.


Proizvod možete pronaći u dm marketima po cijeni 1,95 KM, a do kraja mjeseca po akcijskoj cijeni 1,50 KM.

Da li ste ga već isprobali?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

10 коментара:

  1. Drago mi je da neko piše o zdravoj hrani. Sve pohvale za ideju posta. Odlično je odrađen, uživala sam čitajući <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se što pišeš o zdravoj ishrani. Nisam vidjela ovo kod mene u DM - u, nadam se da će doći pa da probam. Super post, ideja vrlo originalna:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja inače volim dijetalne čokolade, koje su uglavnom sa žitaricama, vidjela sam da ima i ovo, ali nisam probala, nisam baš sigurna da li bi mi se svidjelo. Sve u svemu divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Jao,blago tebi! <3 Oni imaju zaista odlične proizvode.Sad mi se baš prijelo nešto slatko..:)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. yummy, this looks very delicious! :)

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Zadnja energetska pločica koju sam pojela natjerala me je da trčim na wc svakih pet minuta, tako da ih u širokom luku izbjegavam. No, stvarno si me zaintrigirala za ovu, možda si kupim za probu. :) <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great post...
    Looks so delicious..
    xx
    https://www.youtube.com/channel/UC_zn7IqrAY1I44bRuN6dH-Q
    https://theonethattravels.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.