AVON: Profesionalne četkice

23:21:00 Moj mali kutak 16 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Ovaj post posvećen je novim avon četkicama koje možete pronaći u aktuelnoj brošuri (link).


Četkice dolaze upakovane u hermetički zatvorenu foliju, a oko dlačica nalazi se još jedan omot od folije. Tako da se dlaka ne oštećuje.


Dlačice su izrađene od najlonske čekinje i izuzetno su nježne i guste. Do pola su crne od pola bijele što daje savršen izgled četkici.


Mnogo mi se dopada njihov dizajn. Izuzetno su lagane i savršeno se prilagođavaju, čak i malim šakama, poput moje. Nisu problematične za rukovanje, kao što sam imala iskustva sa pojedinim četkicama.


Ja sam uzela ove tri: za rumenilo, konturisanje i tečni puder.
U ponudi još imaju: četkicu za obrve, ruž, kôsu za tuš i četkicu za sjene. Ove četiri nisu mi potrebne, ali vjerujem da su jednako dobre kao i ove koje posjedujem.


Kada je u pitanju kvalitet, ne mogu mnogo da tvrdim koliki je postotak ispadanja dlačica, ali iz dosadašnjeg iskustva sa njihovim četkicama mogu da kažem da nisam imala problema i zaista su bile jaako kvalitetne. Tako da se nadam da će i ove.

Da li ste ih već isprobali?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

16 коментара:

  1. Vidjela sam ovakve četkice u avonu, izgledaju savršeno, a i poznavajući brend avon, pretpstavljam i da su kvalitetne. Inače imam jednu njihovu četkicu i oduševljena sam, pa ne sumnjam ni da su ove dobre. Divan post i ideja :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Izgled mi je veoma tumblr i presladak. Za kvalitet ne mogu ništa reći, jer ih ne posedujem, a što se tiče pakovanju, vrhunsko je, ne oštećuju se i mogu reći da sam po tvom opisu oduševljena. Inače jako lep post. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Totalno su u tumblr fazonu. Dopadaju mi se. Voljela bih da ih probam, vjerujem da su super:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. These brushes look super soft. Nice!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao,nisam ih probala,ali deluju mi odlično! <3 Mislim da ću ih definitivno potražiti.Odličan post! ;)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Dani draga, jako zanimljiv post. Ja sam veliki ljubitelj četkica tako da mi je drago da sam citala na ovu temu. Odlična recenzija, ovi kistovi mi deluju jako dobro, pa cu mozda i da ih nabavim za sebe.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Toplo ih preporučujem i vjerujem da se nećeš pokajat. Ja sam oduševljena njihovim kvalitetom.

      Избриши
  7. Hvala na osvrtu, izgledaju lijepo morat cu ih probati :)
    posjeti nas na beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajne četkice, jako mi se sviđaju. Četkica nikada dosta. :)

    ОдговориИзбриши
  9. cuantas brochas tan bonita, aqui tambien tenemos avon y me gusta

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.