Avon care tonik sa zobi i kamilicom

22:07:00 Moj mali kutak 11 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!


Prije nego počnem sa postom, ne znam da li ste primijetili, nestao mi je popis pratilaca. Ništa nisam mijenjala ni prepravljala ali samo od sebe je nestalo. Ako ima neko kome se slično dešavalo ili zna kako da ih vratim molila bih da mi se javi. 

Danas vam pišem o novom proizvodu iz Avon care kolekcije. Stigao im je novi tonik na bazi kamilice i zobi.


Šta kaže proizvođač

3u1 gel za čišćenje lica s ekstraktom kamilice i zobi. Formulisano s umirujućim ekstraktima kamilice i zobi. Učinkovito uklanja make up i nečistoće s lica te osvježava i čini kožu mekom. Dermatološki testirano. Hiperalergeno. 

Način upotrebe: Umasirati u mokru kožu lica i isprati.


Tekstura je prozirno-bijele boje i veoma prijatnog mirisa. Izuzetno je nježan prema koži i lako se ispire. 


Sadržaj dolazi u bijeloj plastičnoj flašici od 200ml.

Iz mog dosadašnjeg iskustva toplo vam preporučujem ovaj divni i mirisni proizvod. Onima koji žive u Bosni, a žele da ga isprobaju preporučujem aktuelni katalog koji možete pogledati OVDJE i poručiti ga po savršenoj cijeni od 3,50 KM.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

11 коментара:

  1. i had it... but is was a not good item for me;(

    ОдговориИзбриши
  2. Looks like a great product:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. nisam ga oribala ali volim avon tako da mislim da je dobar :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/top-5-knitted-dresses.html

    ОдговориИзбриши
  4. Deluje mi kao odlican proizvod!Mozda ga porucim,obozavam kamilicu. <3

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična recenzija, nisam probala ovaj proizvod, jer inače ne koristim takve proizvode, ali mi se čini zanimljiv i dobar. Što se tiče čitaoca, preporučujem ti da još jednom provjeriš u postavkama, možda si slučajno otklonila ili nešto slično

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na žalost nije to u pitanju. Malo veći stručnjaci, od mene, rekoše da bi moglo bit do samog bloga tj. o nog ko radi blog sajtove, ali nismo pronašli rešenje. Mijenjala sam i temu i išla sve iz početka ali nije pomoglo. Valjda će se vrate kako su i otišli :D. U svakom slučaju, hvala ti na divnim riječima i pokušaju da pomogneš. :*

      Избриши
  6. Što se tiče ovog sa čitaocima, meni se nije dešavalo ovako nešto, ali se desilo mojoj drugarici da joj je nestala opcija za pregled PREGLEDA. Poslije nekog vremena se vratilo, nadam se da će se i tebi vratiti, vjerovatno je nešto do bloggera:)
    Nisam probala ništa slično ovom proizvodu, ali mi ovaj izgleda primamljivo:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Sofija. Izgleda da je i kod mene bio problem do bloga. Juče sam primijetila da su vraćeni. :)

      Избриши
  7. Odlična recenzija :) Nisam dugo koristila avonove proizvode probat ću ga :)

    http://bodyfashionblender.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.