Ziaja maska za lice na bazi kozijeg mlijeka

11:06:00 Moj mali kutak 39 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post. 

Danas vam donosim recenziju o Ziaja maski za lice na bazi kozijeg mijeka. Masku sam kupila iz čiste znatiželje, prije nekoliko dana u cm marketu. Tipično ženski, odeš po jednu stvar, a vratiš se sa više njih ☺.



 Opis artikla: Potiče revitalizaciju kože. Vidno zaglađuje manje bore te zaustavlja prve znake starenja kože. Intenzivno njeguje i sprečava dehidraciju.

Primjena: Nanijeti 1-2 puta sedmično na lice, vrat i dekolte. Ostaviti da djeluje 15-20 minuta i isprati.


Sama tekstura jako mi se dopala. Na prvi dodir podsjetila me na one stare kreme. Izuzeto je čvrsta, a savršeno lako se razmazuje i preeedooobro miriše. Ako ima neko ko zna koji je sastojak doprinio tom divnom mirisu, molila bih da mi napiše u komentar.



Nakon nanošenja osjetićete kako se brzo suši, ali ne zateže vam kožu i nema nikakvih reakcija na nju. Veoma lako i jednostavno se ispire, ali moja preporuka je: Nanosite je prije tuširanja. Lakše je saprati masku sa vrata i dekoltea pod tušem nego nad umivaonikom ili kadom. 

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

39 коментара:

  1. da li si zadovoljna sa makom?ja samkupila kremu za ruke njihovu i sjani su!
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/12/my-top-turtleneck.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo što sam isprobala meni se mnogo dopala, ali mislim da je još rano za redovnu upotrebu jer je više namijenjena ublažavanju bora, a meni to još ne treba :D

      Избриши
  2. Excited and interesting my dear
    HAve a good Christmas week

    ОдговориИзбриши
  3. Zenoo kolike trepavice imas :D Nisam jos uvek nista njihovo probala, mada maske obozavam i moracu da nabavim ovu :)

    takojato.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehehe, san svake žene, a moj veliki problem jer se teko uvijaju :(. Ako se odlučiš za ovu maskicu vjerujem da se neće pokjati. Meni se pokazala kao odlična. Piši ako probaš :*

      Избриши
  4. I like that brand:) Thanks for visiting Dear, I follow you too:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Koristila sam njihove kreme za lice i mislim da su sasvim ok. Odličan post draga! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga moja. Iskreno ovo sam čekala da neko napiše :D. Već dugo posmatram njihove kreme ali nikako se ne usuđujem kupit. Nisam neko ko voli baš da baca pare na propale proizvode :/

      Избриши
  6. Nisam nikada koristila njihovu masku,ali svakako neke proizvode jesam.Ja sam zadovilja sa nekim proizvodima.Inace blog ti je super i svidja mi se pa sam se uclanila :)
    http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. I love such natural products.
    Follow you - follow back?
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  9. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam ljubitelj ovakvih maski ali mi ova izgleda jako dobro. Odlicna recenzija zaista sam uzivala u postu ❤❤
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Iskrena da budem ne koristim toliko te maske odnosno neke preparate za lice, ali ova recenzija mi se jako dopala, baš si se potrudila da sve bude savršeno :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da budem iskrena ni ja ih nisam, baš nešto, koristila do ove zime, ali kože mi je postala još suvlja pa sam pokušala sa njima i dosta su mi pomogle (iako više volim prirodne, probam i ove "gotove" :) ). :*

      Избриши
  12. Cula sam za njihove proizvode,a moja mama je redovito koristila jedno vrijeme njihovu kremu za tijelo ako se dobro sjecam :) Maske za lice nemam obicaj da koristim,jedino Atrix kremu za ruke :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  13. Nice! Looks like a great mask. I've never tried a mask of milk goat.
    I just followed your lovely blog. Please follow back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  14. Ovo mi zvuci zaista dobro, fan sam prirodnih preparata, hvala za recenziju! pozzz

    http://www.stylesensemoments.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Ajme, ja sam tvoj stoti čitatelj, kako super :)
    Ovu masku nisam nikada probala. Čula sam da su njihovi proizvodi sjajni, ali iskreno, ne znam jesam li ih ikada vidjela :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. Joj, kanim se kupiti masku neku danima. Kad uđem u DM, i vidim koliko ih ima toliko se zbunim i budem neodlučna da na kraju odustanem od kupovine maske. Tako da čekam neku preporuku od drugih. Ako uspijem naći ovu tvoju masku, baš bih mi bilo drago *_* I hvala ti mnogo na svim lijepim komentarima. Mnogo mi znače. Najdraži si mi čitalac <3 Nisam toliko često aktivna, tako da ne stignem vidjeti sve tvoje postove, nadam se da mi ne zamjeriš :* Truit ću se da nadoknadim sve <3 Hvala još jednom <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aaaaa, hvala ti draga Amra. Zaista si me obradovala, ali i iznenadila. Hvala ti, još jednom, na divnim riječima i drago mi je da sam ti pomogla u izboru ^_^ :*

      Избриши
  17. Koristila sam Ziaja kremu za lice, odlična je, definitivno ću probati i masku ;)

    Pogledaj moj blog:http://kikabblogger.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Ziaja is from Poland and me too :) I've followed.

    ОдговориИзбриши
  19. U poslednje vreme sam opsednuta kozama i proizvodima od kozijeg mleka :D moracu da probam i ovo :)

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши
  20. This mask is quite good, Ziaja is very popular Polish brand, I like their cucumber tonic :-)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.