Supershock olovka za oči u gelu

11:42:00 Moj mali kutak 10 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post.

U današnjem postu pisaću o Supershock gel olovci iz Avona, a koju možete pronaći u aktuelnom katalogu po super cijeni od 7,90 KM. 


Veoma dugo sam u porazi za dobrom olovkom jer sa dosadašnjim nisam imala mnogo sreće. Najveći problemi su oko razmazivanja, nakupljanja i sl. Kako sam neko ko ima jako sitne oči i mnogo se smije onda mi i olovke kratko traju. Ili se desi da se razmažu na vanskom dijelu oka ili se, sa suzama, nakupe na unutrašnjem dijelu, ali nikako da ostanu tamo gdje treba.


 Olovka dolazi u kutici koja je dodatno štiti kako se ne bi salomila tokom transporta ili oštetila.




Ovako je izgledala prije same upotrebe i jako mi se sviđa kako je fino zaoštrena. Još uvijek nisam isprobala kako se oštri i da li joj puca srce, ali se nadam da je i ono velikog kvaliteta.



Izuzetno je pigmentovana i nježna. Ne iritira oko kada se nanosi, čak nemate ni osjećaja da je nanosite koliko je nježna. 


A ovako izgleda nakon 20 dana upotrebe. Jako sporo se troši i to mi se mnoogo dopada, a vjerujem da će i vama.


A ovako izgleda na oku poslije 3h provedena na hladnom zimskom vazduhu. 


Kada je riječ o skidanju tu je malo veći problem ako je skidate sa sretdstvima za uklanjanje šminke. Potrebno je jako dosta vremena da se skine, ali ako se umivate sapunom i toplom vodom ili nekom od pjenica za čišćenje lica, taj proces je dosta kraći. A još kraći je ako koristie kokosovo ulje kao odstranjivač. Sa njim sam uspjela najlakše i najbrže da je skinem, kako nju tako i samu maskaru.

Da li ste već isprobali ovu olovku? Ako jeste pišite mi kakvi su vaši utisci.

Ljubim vas do sledećeg pisanje!
Danny!

10 коментара:

  1. Jako dobar post, uzivala Sam u njemu. Zaista izvrsna recenzija. Obozavam kreone tako da mislim da je ova olovka bas za mene.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, ako i odlučiš da je kupiš vjerujem da se nećeš pokajati. :*

      Избриши
  2. Nisam probala ovaj proizvod, no poznavajući avon pretpostavljam da je riječ o divnom proizvodu, sve u svemu moram pohvaliti tvoje fotografije *.* ODUŠEVLJENA SAM

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Dalila. Iskreno, ovo im je najbolji koji sam koristila. :*

      Избриши
  3. Prvi put sam kod tebe na blogu! Bas mi se svidja!
    Uclanila sam ti se na blog pa ako zelis uzvrati: https://mlmr16.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Izgleda super :D a ja nisam koristila olovku za oci godinama, otkad sam se navukla na ajlajner, moracu da uzmem neku :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Stvarno je odlična <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.