Haljine za djeveruše/kume

11:59:00 Moj mali kutak 21 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post!

Najbolja drugarica vam je saopštila da se udaje, a vas je zamolila da budete uz nju kao nikada prije. I da, znam, nastaje napad panike. Šta da obučete za taj dan? Koju haljinu da izaberete kako bi ste bile najljepše? 

Kako ne bi panika vladala vašom sredinom odlučila sam da vam poklonim jedan sajt na kome možete poručiti neku od haljina i biti sigurne da će vam taj dan ostati u sjećanju do kraja života. 

Ima li šta ljepše nego biti kraj one sa kojom ste odrastali i koja vas je podržavala cijeli život nego stajati rame uz rame na njenom vjenčanju? 😍


Riječ je o Dress Fashon stranici i oni koji me prate znaju da sam već pisala o njihovom velikom izboru vjenčanica, a postove o njima možete pročitati OVDJE i OVDJE.

Iskreno, bilo mi je teško da se odlučim za nekoliko haljina, ali sam usojela izabrati one koje su mi se posebno svidjele, a vi pogledajte ostale jer su, zaista, prelijepe.


Ova haljina mi se mnogo dopala, kako zbog boje, tako i samog dizajna. Jedino što bi mi više odgovarala da je malo kraća kako bi se lakše manipulisalo njome. Detalje o njoj, kao i druge boje, možete pogledati OVDJE.


Ova haljina me očarala svojom bojom i već sam je zamišljala na nekoj finoj djeveruši na ljetnjem vjenčanju. Tako fina i osvježavajuća boja vjerujem da bi savršeno pristajala nekoj slobodnoj djevojci koja želi da bude primijećena 😉. Detalje o ovoj haljini možete pogledati OVDJE.


Ovo haljina me očarala svojim dizajnom jer obožavam A-line modele. Iako sam veliki ljubitelj crne boje, pa vjerujem da je to razlog više što mi se dopala, ipak na vjenčanja ne bih obukla crno. Po meni su to dešavanja za vesele boje. Haljinicu i detalje o njoj možete pogledati OVDJE.


Ova mi se svidjela zbog njene jednostavnosti pomiješanom sa eleganciom. Na sajtu je možete pronaći u više boja, no meni se ova najviše svidjela. Ako vas zanima kako izgleda i u drugim bojama pogledajte OVDJE.


Ova mi se mnogo dopala zbog boje. Nekako mi je savršeno pristala ovom modelu i nisam mogla odolit, a da ne podijelim sa vama ovako divnu kombinaciju. Uz sve to materijal od koga je izrađena djeluje mi jako lijep i lagan. I nju, OVDJE, možete pronaći u drugim bojama.


I za kraj jedna mala slatka, čipkasta haljina za koju vjerujem da će savršeno pristajati svakoj djevojci. Sam model i boja mi naglašava nevinost i šarm koji krasi svaku mladu djevojku, a detalje možete pogledati OVDJE.

To bi bilo to za ovaj put. Nadam se da ste uživali u ovim divnim modelima i da ste pronašli inspiraciju za one trenutke kada, baš vi, budete trebale nekome za podršku. 

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

21 коментар:

  1. Doista si divne haljine odabrala, ova tirkizno - plava mi je najljepša. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga i meni je ona prelijepa, ali ova prva mi se mnoogo više dopala :). :*

      Избриши
  2. Sve haljine su divne, ali ova poslednja je po meni najlepsa! :)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Iskrena da budem, nisam ljubitelj ovakvkvih haljija, Ali slagala bih ako bih rekla da mi se ove nisu dopale. Odlicna selekcija zaista, najvise mi se dopada prva ❤
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan izbor, dopada mi se ova poslednja, nekako je najljepša xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Haljine su prosto savršene, mada bih ja kao najljepše izdvojila prvu i 3 haljinu, jer su nekako najviše moj fazon:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Da li su ti platili?
    Pitam jer meni nisu i ne odgovaraju mi na mejlove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ja još nisam ni završila sa njima. Po dogovoru imam još 2 posta da napravim tako da ti nisam od velike pomoći. Možda su im praznici jer ni meni nisu potvrdili ovaj post. Obično mi odgovore kad im pošaljem link posta. Želim ti puno sreće i da te isplate.

      Избриши
  7. Super post :-)Prelepe su haljine...Prva je moj favorit, mada i žuta je efektna za letnju kumu ;-)

    https://my-kind-of-beautiful.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. PRedivne su haljine *_* Baš imam želju da se udam , samo da svoje djeveruše obučem u takve divne haljine <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.